Beetje fappen op je MILF zekerquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien, want was even egrens anders mee bezig
Das de eerste TF2 kloon die er degelijk uit ziet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dirty Bomb is TF2 met een serieus sausje eroverheen
Te weinig maps en balance laat nog te wensen over op het moment..quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Das de eerste TF2 kloon die er degelijk uit ziet.
Het is gewoon bagger.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vallen de graphics van al die getoonde games gewoon erg tegen vergeleken met console-games...?
Ik heb nog geen enkele wow-game gezien...
Op console mag je blij zijn met 720P@30fpsquote:Op woensdag 17 juni 2015 04:52 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt het nou aan mij, of vallen de graphics van al die getoonde games gewoon erg tegen vergeleken met console-games...?
Ik heb nog geen enkele wow-game gezien...
Ja, maar als het design daarachter bagger is, dan heb je vrij weinig aan die extra resolutie en fps.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op console mag je blij zijn met 720P@30fps
Op pc gewoon 1080P@60fps en als je een flinke pc hebt 4k@60fps.
Als jij dat wilt denken, prima.quote:Op woensdag 17 juni 2015 04:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar als het design daarachter bagger is, dan heb je vrij weinig aan die extra resolutie en fps.
Zo'n Horizon voor PS4 ziet er gewoon briljant uit, qua graphics. Dat ligt niet aan specs, maar aan DESIGN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |