Trump is niet echt republikeins meer te noemen onderhand, ik denk dat je je heel erg miskijkt op zijn populariteit.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn gewoon niet zo heel veel etnische minderheden lid van de Republikeinse partij. Derhalve is wat onzinnig om nu al te concluderen dat Trump de held is van zwarten en latino's.
Dat is geen stemmingmakerij, dat zijn gewoon feiten.
Kijk, daar ga je weer. Afgeven op mensen die met prima bronnen komen, en er zelf een potje gekleuter van maken. Zoek het verder maar lekker uitquote:
Met welke bron kwam jij eigenlijk behalve een belachelijke wegzet manouvre ala 'gekleurde mening' jegens de zwarte agent? Heb je zijn euvre wel gehoord? Vast niet de moeite genomen om te luisteren naar de beste man gok ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je weer. Afgeven op mensen die met prima bronnen komen, en er zelf een potje gekleuter van maken. Zoek het verder maar lekker uit
Ik denk dat jij gewoon heel graag wil dat Trump president wordt. Dat intense verlangen vertroebelt je kijk op zaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:32 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Trump is niet echt republikeins meer te noemen onderhand, ik denk dat je je heel erg miskijkt op zijn populariteit.
Dat, en je heil zoeken bij medestanders als Elzies om je argumenten sterker naar voren te laten komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon heel graag wil dat Trump president wordt. Dat intense verlangen vertroebelt je kijk op zaken.
Pracht plan. Ik ben die politici die door de knieën gaan voor de derde wereld spuug zat.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk het meest lachwekkend onrealistische plan.
Verhuis naar de Sovjet-Unie zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Pracht plan. Ik ben die politici die door de knieën gaan voor de derde wereld spuug zat.
Reageer serieus of reageer niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:48 schreef R-K het volgende:
[..]
Verhuis naar de Sovjet-Unie zou ik zeggen.
Je zult moeten accepteren dat West-Europese landen de morele plicht hebben om minder ontwikkelde landen te helpen in het algemeen en Midden en Oost-Europese landen die tot de EU behoren in het bijzonder.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Reageer serieus of reageer niet.
Onzin. Afrika en het midden-oosten moeten hun eigen problemen oplossen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:54 schreef R-K het volgende:
[..]
Je zult moeten accepteren dat West-Europese landen de morele plicht hebben om minder ontwikkelde landen te helpen in het algemeen en Midden en Oost-Europese landen die tot de EU behoren in het bijzonder.
You can't stump the Trump.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon heel graag wil dat Trump president wordt. Dat intense verlangen vertroebelt je kijk op zaken.
Dat jij dingen spuugzat bent heeft verder bar weinig effect op de haalbaarheid van een plan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:48 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Pracht plan. Ik ben die politici die door de knieën gaan voor de derde wereld spuug zat.
Klopt, maar de derde wereld aanpakken is prima haalbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat jij dingen spuugzat bent heeft verder bar weinig effect op de haalbaarheid van een plan.
Vage ongekwantificeerde kreten zijn nooit haalbaar, maar fantaseer lekker verder.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:27 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt, maar de derde wereld aanpakken is prima haalbaar.
Als je geen argumenten hebt, reageer dan niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vage ongekwantificeerde kreten zijn nooit haalbaar, maar fantaseer lekker verder.
Er valt niets te beargumenteren. Je voert namelijk geen discussie, maar bent wat in het wilde weg aan het roeptoeteren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:29 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je geen argumenten hebt, reageer dan niet.
Ik heb al zo vaak maatregelen genoemd:quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er valt niets te beargumenteren. Je voert namelijk geen discussie, maar bent wat in het wilde weg aan het roeptoeteren.
Dat zijn geen argumenten, beste vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik heb al zo vaak maatregelen genoemd:
- Grenzen sluiten, niemand er in laten
- De rekening van illegaliteit en versterkte grenzen bij de derde wereld leggen
- Kunnen ze niet betalen? Dan leveren ze ons land
- Economische sancties
- Gedwongen sterilisatie als voorwaarde voor hulp.
- Geen Afrikanen naar Europa. Behalve met visum, waarvoor 100.000 euro borg moet worden betaald die ingevorderd wordt bij illegaal verblijf.
Voorbeelden van maatregelen die direct uitvoerbaar zijn en passen bij de superioriteit van het westen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zijn geen argumenten, beste vriend.
Hillary is juist degene die de zwarte stem krijgt...quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:00 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Welke 'overgrote meerderheid', wat een stemmingmakerij koos...
Bij de democraten is bernie bij die minderheden populair, hillary heeft eigenlijk alleen hier en daar wat radicale feministen en jonge net-stemgerechtigden. Beiden niet de meest intelligente en al helemaal niet een overgrote meerderheid.
http://www.nytimes.com/li(...)y-demographic-group/ bijv
Oh ja, jij was die mafklapper.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Economische sancties
- Geen Afrikanen naar Europa. Behalve met visum, waarvoor 100.000 euro borg moet worden betaald die ingevorderd wordt bij illegaal verblijf.
Je klaagt dat Monolith geen argumenten gebruikt, om vervolgens zelf wat kreten te posten.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Voorbeelden van maatregelen die direct uitvoerbaar zijn en passen bij de superioriteit van het westen.
Gaat dat niet een beetje te ver, gedwongen sterilisatie?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 20:32 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Economische sancties
Dat wel, maar ik vrees dat dit de enige manier is om de bevolkingsgroei in Afrika te stoppen en om te buigen naar krimp.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:12 schreef krokodil76 het volgende:
[..]
Gaat dat niet een beetje te ver, gedwongen sterilisatie?
Ik wist helemaal niet dat het een paar jaar geleden in 2073 al zo'n groot verschil was.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vrees dat dit de enige manier is om de bevolkingsgroei in Afrika te stoppen en om te buigen naar krimp.
[ afbeelding ]
(ze willen bijna allemaal naar Europa komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |