abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160961155
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:52 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Wat jij informatie noemt is desinformatie en propaganda vriend.
Cijfertjesgooghelaarij van partijen in belangenverstengeling.

p.s. nergens scheld ik, hoer is een aanduiding, ze is een hoer van haar sponsors, trump heeft geen sponsors.
Ga lekker in BNW rondhangen als je enkel informatie wilt zien die jou waanbeelden verstrekt. In NWS wordt er gediscussieerd op basis van serieuze informatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 26 maart 2016 @ 17:55:54 #252
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_160961177
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:45 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Even realiteitscheck voor 'jou: trump staat overal constant bovenaan bij uitslagen, verslaat alle republiekeinse kandidaten met gigantische zeges. Groetjes uit de realiteit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:46 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Jij zal nuttig zijn voor de vijfde colonne wanneer de V.N. "ordetroepen" gaan sturen om de opstand die volgt op amerikaans grondgebied wanneer trump ondanks monsterzege niet de republikaanse kandidatuur krijgt neer te slaan. Is net een wet voor getekend door obama overigens waarin nato recht heeft om militair in te grijpen tegen zogenaamde 'extremisten', en wat heb je in de v.s. aan zogenaamde 'extremisten'? Alle vrijvechters die af willen van de kanker genaamd de internationale bankiers en haar loopjongens, patriotten als lavoy vinicum die door de FBI (als het dat al was) is vermoord.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:48 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Jij begrijpt het amerikaans stemsysteem niet geloof ik.. En daarnaast loop je complete onwaarheden te verkondigen, hij heeft helemaal geen negatieve favorabillity rating, hij heeft zowat het hele volk achter zich. Wat heeft hillary behalve superdelegates en globalistische corporaties achter haar, hillary is niks dan een hoer voor haar sponsors. Trump is een president zoals het hoort, iemand die zijn volk wil dienen.
Ik dacht dat Microsoft was gestopt met hun AI chatbot?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:00:42 #253
374442 R-K
Jawohl!
pi_160961272
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:48 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Jij begrijpt het amerikaans stemsysteem niet geloof ik.. En daarnaast loop je complete onwaarheden te verkondigen, hij heeft helemaal geen negatieve favorabillity rating, hij heeft zowat het hele volk achter zich. Wat heeft hillary behalve superdelegates en globalistische corporaties achter haar, hillary is niks dan een hoer voor haar sponsors. Trump is een president zoals het hoort, iemand die zijn volk wil dienen.
Iemand die het volk wil dienen, terwijl hij hele bevolkingsgroepen wegzet en de middelvinger opsteekt naar buitenlanders is behoorlijk tegenstrijdig. Een goede president moet alle groepen van de samenleving bereiken en dat doet Trump niet.
pi_160961340
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:00 schreef R-K het volgende:

[..]

Iemand die het volk wil dienen, terwijl hij hele bevolkingsgroepen wegzet en de middelvinger opsteekt naar buitenlanders is behoorlijk tegenstrijdig. Een goede president moet alle groepen van de samenleving bereiken en dat doet Trump niet.
Afgezien daarvan, als je enorm impopulair bent onder minderheden en vrouwen wordt het vrijwel onmogelijk om de verkiezingen te winnen. De GOP heeft de demografische trends al tegen zich, maar Trump doet daar nog een schepje bovenop.
pi_160961554
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 17:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ga lekker in BNW rondhangen als je enkel informatie wilt zien die jou waanbeelden verstrekt. In NWS wordt er gediscussieerd op basis van serieuze informatie.
Zolang die informatie in je straatje past, jij verwerpt meteen alles wat jou tegenspreekt naar BNW, zielig.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160961576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:00 schreef R-K het volgende:

[..]

Welke bevolkingsgroepen zet hij weg? Heb je het over mexicaanse drugskartels en illegalen die de grens overrennen in de outback ipv netjes langs de grenscontrole te gaan? Ah.
-
  zaterdag 26 maart 2016 @ 18:16:27 #257
374442 R-K
Jawohl!
pi_160961599
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:15 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Welke bevolkingsgroepen zet hij weg? Heb je het over mexicaanse drugskartels en illegalen die de grens overrennen in de outback ipv netjes langs de grenscontrole te gaan? Ah.
Wat dacht je van Amerikanen met een getinte huidskleur?
pi_160961619
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Afgezien daarvan, als je enorm impopulair bent onder minderheden en vrouwen wordt het vrijwel onmogelijk om de verkiezingen te winnen. De GOP heeft de demografische trends al tegen zich, maar Trump doet daar nog een schepje bovenop.
Trump is niet impopulair onder vrouwen en minderheden, sterker nog er zijn genoeg zwarten en mexicanen die op zijn rally's staan en blijven terugkomen en ook op trump stemmen.

Hier heb je trouwens een zwarte politie agent die ook nog iets te zeggen heeft over de manier hoe fascistische groepen als black lives matter en soortgelijken zich extreem aggressief misdragen bij trump rally's:
-
pi_160961633
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:16 schreef R-K het volgende:

[..]

Dezelfde amerikanen die enmasse voor trump stemmen? Ok.

Voel jullie overigens vrij om je excuses aan te bieden.
-
pi_160961747
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:17 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Trump is niet impopulair onder vrouwen en minderheden, sterker nog er zijn genoeg zwarten en mexicanen die op zijn rally's staan en blijven terugkomen en ook op trump stemmen.

Hier heb je trouwens een zwarte politie agent die ook nog iets te zeggen heeft over de manier hoe fascistische groepen als black lives matter en soortgelijken zich extreem aggressief misdragen bij trump rally's:
http://elections.huffingt(...)ump-favorable-rating
http://www.gallup.com/opi(...)ularity-context.aspx
http://fivethirtyeight.co(...)ral-election-voters/
https://www.washingtonpos(...)rceive-donald-trump/
http://www.cbsnews.com/ne(...)d-trump-unfavorably/

enzovoort. Ik weet dat je denkt dat wat camerabeelden van een rally je gelijk bewijzen, maar ik vrees dat je gewoon niet zoveel kaas hebt gegeten van basale statistiek.
pi_160961785
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:16 schreef R-K het volgende:

[..]

Wanneer heeft Trump getinte Amerikanen weggezet? :)
pi_160961796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

http://elections.huffingt(...)ump-favorable-rating
http://www.gallup.com/opi(...)ularity-context.aspx
http://fivethirtyeight.co(...)ral-election-voters/
https://www.washingtonpos(...)rceive-donald-trump/
http://www.cbsnews.com/ne(...)d-trump-unfavorably/

enzovoort. Ik weet dat je denkt dat wat camerabeelden van een rally je gelijk bewijzen, maar ik vrees dat je gewoon niet zoveel kaas hebt gegeten van basale statistiek.
washtinton post, cbs, 2 bullshit bronnen en de fucking huffington post _O-

Nog iets te zeggen over de REALITEIT die je in de videos ziet of blijf jij je baseren op cijfertjegooghelaarij? Groetjes.
-
pi_160961811
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:25 schreef Peachbird het volgende:

[..]

washtinton post, cbs, 2 bullshit bronnen en de fucking huffington post _O-

Nog iets te zeggen over de REALITEIT die je in de videos ziet of blijf jij je baseren op cijfertjegooghelaarij? Groetjes.
Ga lekker naar BNW, simpele ziel.
pi_160961838
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ga lekker naar BNW, simpele ziel.
Waarom ga je schelden? :/ En mensen proberen weg te zetten ipv je ongelijk erkennen.. zielig, echt zwaar zielig. Ik mag hopen dat je een tiener bent want als je een volwassen man bent heb ik medelijden met je..
-
pi_160961893
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:27 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Waarom ga je schelden? :/ En mensen proberen weg te zetten ipv je ongelijk erkennen.. zielig, echt zwaar zielig. Ik mag hopen dat je een tiener bent want als je een volwassen man bent heb ik medelijden met je..
Omdat ik wel klaar ben met discussies met mensen die in een dwangbuis horen. Ik heb je gewoon prima bronnen gegeven, maar vanwege je beperkte cognitieve vermogens gaat je dat boven de pet en is het 'gegoochel met cijfers' of deugen e bronnen niet.
Zoals ik uitlegde zijn dat in NWS gewoon valide bronnen. Wil je liever een plek waarin je idiote samenzweringstheorietjes over de 'MSM' wilt propageren dan moet je in BNW zijn, niet in NWS.
pi_160961943
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Omdat ik wel klaar ben met discussies met mensen die in een dwangbuis horen. Ik heb je gewoon prima bronnen gegeven, maar vanwege je beperkte cognitieve vermogens gaat je dat boven de pet en is het 'gegoochel met cijfers' of deugen e bronnen niet.
Zoals ik uitlegde zijn dat in NWS gewoon valide bronnen. Wil je liever een plek waarin je idiote samenzweringstheorietjes over de 'MSM' wilt propageren dan moet je in BNW zijn, niet in NWS.
Huffington post alleen al onder de noemer 'prima bronnen'. Nee dank je. Die site is extreem biased anti republiekeins.. Met mijn cognitieve vermogens is niks mis, ik heb alleen geen geduld meer voor types als jij die meteen gaan zwaaien met BNW zodra iemand ze tegenspreekt met werkelijke feiten ipv statistiekjes van twijfelachtige sitejes die door hun belangen geenzins onafhankelijk te nemen zijn.

Dat je blijft doorgaan met je pogingen tot wegzetten is typerend en daar zet je jezelf gelukkig goed voor lul mee. :/ Ik doe daar namelijk geen moeite voor omdat het bij mij om de inhoud gaat.
-
pi_160962023
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:33 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Huffington post alleen al onder de noemer 'prima bronnen'. Nee dank je. Die site is extreem biased anti republiekeins.. Met mijn cognitieve vermogens is niks mis, ik heb alleen geen geduld meer voor types als jij die meteen gaan zwaaien met BNW zodra iemand ze tegenspreekt met werkelijke feiten ipv statistiekjes van twijfelachtige sitejes die door hun belangen geenzins onafhankelijk te nemen zijn.
De Huffington Post aggregeert dan ook alleen polls van derden. Maar goed deze discussie leidt natuurlijk nergens toe.
Veel plezier in BNW-land.
pi_160962046
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Veel plezier in BNW-land.
Ga vooral zo door..
-
pi_160962119
quote:

[..]

Het klopt dat Trump redelijk in de smaak valt bij zwarte en Mexicaanse republikeinen. Dat zegt alleen niet zoveel, aangezien de overgrote meerderheid van de etnische minderheden in de VS niets met de Republikeinse partij te maken wil hebben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2016 @ 18:56:54 #270
137949 Disana
pi_160962363
quote:

[..]

Is dit clipje nou nog steeds je enige bewijs voor het 'fascisme van links'? Dus ondanks alle weerleggingen hier en alle links blijf je vasthouden aan een verhaal dat je niet hard kunt maken. Dan hoort je mening inderdaad meer in BNW thuis.
pi_160962421
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het klopt dat Trump redelijk in de smaak valt bij zwarte en Mexicaanse republikeinen. Dat zegt alleen niet zoveel, aangezien de overgrote meerderheid van de etnische minderheden in de VS niets met de Republikeinse partij te maken wil hebben.
Welke 'overgrote meerderheid', wat een stemmingmakerij koos...
Bij de democraten is bernie bij die minderheden populair, hillary heeft eigenlijk alleen hier en daar wat radicale feministen en jonge net-stemgerechtigden. Beiden niet de meest intelligente en al helemaal niet een overgrote meerderheid.
http://www.nytimes.com/li(...)y-demographic-group/ bijv
-
pi_160962434
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 18:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Is dit clipje nou nog steeds je enige bewijs voor het 'fascisme van links'? Dus ondanks alle weerleggingen hier en alle links blijf je vasthouden aan een verhaal dat je niet hard kunt maken. Dan hoort je mening inderdaad meer in BNW thuis.
Nee hoor, maar het is wel een agent en je zou toch verwachten dat bij mensen die altijd om bronnen vragen die enigzins geloofwaardig zijn dat het goed zou doen, daarom postte ik die video ipv willekeurig.
-
pi_160962470
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:00 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Welke 'overgrote meerderheid', wat een stemmingmakerij koos...
Bij de democraten is bernie bij die minderheden populair, hillary heeft eigenlijk alleen hier en daar wat radicale feministen en jonge net-stemgerechtigden. Beiden niet de meest intelligente en al helemaal niet een overgrote meerderheid.
http://www.nytimes.com/li(...)y-demographic-group/
Er zijn gewoon niet zo heel veel etnische minderheden lid van de Republikeinse partij. Derhalve is wat onzinnig om nu al te concluderen dat Trump de held is van zwarten en latino's.

Dat is geen stemmingmakerij, dat zijn gewoon feiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2016 @ 19:07:08 #274
137949 Disana
pi_160962514
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:01 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Nee hoor, maar het is wel een agent en je zou toch verwachten dat bij mensen die altijd om bronnen vragen die enigzins geloofwaardig zijn dat het goed zou doen, daarom postte ik die video ipv willekeurig.
Ik vind een enkele gekleurde mening van een pro-Trumpagent niet erg geloofwaardig. Het is ook wel heel mager als bewijs. De vorige keer wist je ook al niets anders te bedenken voor je stelling dat 'fascistisch links' geweld gebruikt op bijeenkomsten van Trump.
pi_160962880
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2016 19:07 schreef Disana het volgende:

[..]

gekleurde mening van een pro-Trumpagent niet erg geloofwaardig.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')