Doe maar jongenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Argentinie - Uruguay BTS
Nigeria - USA (2-0 handicap) 2
Polen - Griekenland 1
Portugal - Italie 2
Paraguay - Jamaica 1
45.69
Hij vraagt erom, me tz'n Toots...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
Waarom moet TS die arme man nou steeds weer hebben
daar lijkt die kale ook wel wat op jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef wise het volgende:
plaatje in OP doet me denken aan;
[ afbeelding ]
Je bent wel kaal maar niet oud hoor, je bent pas op de helft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje moe van, maargoed, hij is nog zo jong...
Nou ja, ik vind iemand pakken prima, alleen dit wordt wel een sleur.. het enige dat ie kan roepen is kaal, oud, seniel... de herhaling gaat wel vervelen, origineel is ie nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
Waarom moet TS die arme man nou steeds weer hebben
5 euro > 440 euro.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn grootste winst door betten is van 5 euro 14,25 maken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn grootste winst door betten is van 5 euro 14,25 maken.
Daarom pak ik je liever op je Duitse afkomstquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind iemand pakken prima, alleen dit wordt wel een sleur.. het enige dat ie kan roepen is kaal, oud, seniel... de herhaling gaat wel vervelen, origineel is ie niet
Netjes. Hoeveel verloren al?quote:
I bet he did nazi that comingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom pak ik je liever op je Duitse afkomst
altijd goeie grappen van te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom pak ik je liever op je Duitse afkomst
quote:Ook Maxim zegt geen ster te zijn in het onderhouden van relaties en date daarom met verschillende vrouwen. Maar als-ie je dan leuk vindt, is hij hártstikke lief, zo biecht hij op. Ik had een keer een stoere vriendin die een spiraaltje liet zetten en daar nogal labiel van werd. Toen ze in de auto weer eens zo moest huilen dat ze ervan snotterde, heb ik haar snot opgeslurpt. Daar moest ze nog harder om huilen; geen man had ooit zoiets liefs voor haar gedaan.
Hey Tongquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind iemand pakken prima, alleen dit wordt wel een sleur.. het enige dat ie kan roepen is kaal, oud, seniel... de herhaling gaat wel vervelen, origineel is ie niet
What the...quote:
Gaat je Duitse helm ook van glimmenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
altijd goeie grappen van te maken
Alweer of nog steeds?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de KLB fanfare
Nee jij met je twee keer de helft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de KLB fanfare
quote:
Crewbash, TR gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de mod fanfare
Je zit nu bij de 14-18?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
na 40-45 keer oppoetsen wel
Oh, ok.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoi Chai, supergirl zegr dat ze niet onzeker is, dus ik denk dat ze chronisch ongesteld is
je krijgt nog een herkansingquote:
Ja, maar van die Russen moeten we ook af. Je moet eerst naar het westen en dan in het oosten Rusland binnendringen. Dat verwachten ze nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit keer niet naar het oosten trekken
Teringquote:
Geen goed planquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit keer niet naar het oosten trekken
Nou, ik weet wel wiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand moet even zijn rode zee bevaren
"we" moeten helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar van die Russen moeten we ook af. Je moet eerst naar het westen en dan in het oosten Rusland binnendringen. Dat verwachten ze nooit
ik gok dan ook op fuhrerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was het maar 1 volk in dit land, bovendien zal jij nooit fuehrer worden...
welk volkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was het maar 1 volk in dit land, bovendien zal jij nooit fuehrer worden...
Arbeitsklasseführerquote:
Matig... ik zie mijzelf als Brabander, niet als Nederlander.quote:
Jij gaat als eerste in de treinquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig... ik zie mijzelf als Brabander, niet als Nederlander.
De generaliteitslanden kunnen we wat mijn betreft dan ook wel lozen. Maar daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig... ik zie mijzelf als Brabander, niet als Nederlander.
ettooooooooooooooooooquote:
oh cool ik doe meequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey dead, we zijn het vierde rijk aan het stichten, leuk he
Lozen? Het Zuiden loost jullie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De generaliteitslanden kunnen we wat mijn betreft dan ook wel lozen. Maar daar hebben we het al eerder over gehad.
ga je ook een gordijn of een muur ergens optrekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey dead, we zijn het vierde rijk aan het stichten, leuk he
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lozen? Het Zuiden loost jullie.
ja, rond jouquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je ook een gordijn of een muur ergens optrekken?
dat bepaal jij niet ik ben net minister gemaaktquote:
Hey dpquote:
Niet twijfelen, meteen aangevenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet ik ben net minister gemaakt
ik laat jou executeren als je niet oppast
ewa paintbaasquote:
Ministers van propaganda bepalen niet wie er al dan niet wordt geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet ik ben net minister gemaakt
ik laat jou executeren als je niet oppast
Ik ben het altijd eens met Deadquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ministers van propaganda bepalen niet wie er al dan niet wordt geëxecuteerd.
ja nu ben je te ver gegaan. wch regel jij het verder?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ministers van propaganda bepalen niet wie er al dan niet wordt geëxecuteerd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben het altijd eens met Dead
De revolutie verslindt haar eigen kinderen, hoe waar weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nu ben je te ver gegaan. wch regel jij het verder?
Je hebt bij deze executierechten, tot de negende graad van familie, en aangetrouwdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nu ben je te ver gegaan. wch regel jij het verder?
Als minister van propaganda, kan je wel een propagandatekenaar gebruikenquote:
Nee, jij wordt mijn maitressequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als minister van propaganda, kan je wel een propagandatekenaar gebruiken
Goed idee. Bij dezen heb jij die functie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als minister van propaganda, kan je wel een propagandatekenaar gebruiken
Het is wachten op haxballquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ah kijk mijn voorspellingen komen toch altijd weer uit.
Pruisenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy is me sowieso iets te geobsedeerd met Pruisen, zou 'm niet vertrouwen in je Rijk.
Jij bent dood nu trouwens, gelieve niet meer te posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De revolutie verslindt haar eigen kinderen, hoe waar weer.
mag ik de mensen kaalscheren voor ze gaan douchen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij wordt mijn maitresse
Oh je leeft nog, ik maakte me al zorgen om je na die shit in venloquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ah kijk mijn voorspellingen komen toch altijd weer uit.
ik hoor net dat ik de maitresse van WCH benquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed idee. Bij dezen heb jij die functie.
Ik doe niet aan douches, meteen de oven in, veel efficiënterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik de mensen kaalscheren voor ze gaan douchen?
kogelvrijvestquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent dood nu trouwens, gelieve niet meer te posten.
En herdershondquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik de maitresse van WCH ben
NEE ZO WERKT HET NIETquote:
Onzin, mensen eerst vergassen voor verbranding maakt het transport naar de oven veel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe niet aan douches, meteen de oven in, veel efficiënter
kan je daar ook kip in bakken of is dat te heet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe niet aan douches, meteen de oven in, veel efficiënter
maak een speciale oven voor gevogelte, zoals eendquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je daar ook kip in bakken of is dat te heet?
Woef!quote:
Die wil ik wel bedienen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maak een speciale oven voor gevogelte, zoals eend
Wel een Duitse Herder toch?quote:
Ik weet het, ben er zelfs wel eens geweest. Was tevens de inspiratie voor mijn motto.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van Buchenwald Concentratiekamp.
De opa van mijn vrouw zat daarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van Buchenwald Concentratiekamp.
Eng.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet het, ben er zelfs wel eens geweest. Was tevens de inspiratie voor mijn motto.
nee johquote:
Hoezo, was ie gewond daar omdat ie van de wachttoren was gevallen? Hihaho, anders kan ik geen reden bedenken waarom men pissig was dat ie terugkwam?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De opa van mijn vrouw zat daarkwam terug gelopen naar Holland... geen warm onthaal... dit dat...
harde tijden
Oh wacht. Dat is natuurlijk weer heel 'gewaagd' en 'edgy' bedoeld... "Kijk mij eens het motto van een berucht concentratiekamp gebruiken!"quote:
gasaansteker zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze keken me wel raar aan toen ik een peukie opstak.
final fantasy 7 remakequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
horizon zero dawn koekoek
ALLES GOED MENSEN!?!?!?!?
Na de oorlog was er geen tijd voor medelijden of medeleven...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoezo, was ie gewond daar omdat ie van de wachttoren was gevallen? Hihaho, anders kan ik geen reden bedenken waarom men pissig was dat ie terugkwam?
Ha die Hermannquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
Goed hé. Lekker tegen te stroom in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat is natuurlijk weer heel 'gewaagd' en 'edgy' bedoeld... "Kijk mij eens het motto van een berucht concentratiekamp gebruiken!"
Ow ok, beetje zoals nu ook als ik klagende ouderen mag geloven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na de oorlog was er geen tijd voor medelijden of medeleven...
dat was echt een harde tijd hoor
hey lieffiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
die world of final fantasy was die kindershit tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
final fantasy 7 remake
world of final fantasy
kingdom hearts 3
je hebt geen idee he?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow ok, beetje zoals nu ook als ik klagende ouderen mag geloven.
Kinderachtig, puberaal, ja... goed? Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed hé. Lekker tegen te stroom in.
Hoi Hermannquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
ja maar ik wil het wel spelen, vond het er wel leuk uitzienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die world of final fantasy was die kindershit toch
Daar mogen ze die kampen best voor heropenenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar zag ik een poos terug een docu over, degenen die terugkeerden werden zo'n beetje aan hun lot over gelaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na de oorlog was er geen tijd voor medelijden of medeleven...
dat was echt een harde tijd hoor
Worden ze hard van.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zag ik een poos terug een docu over, degenen die terugkeerden werden zo'n beetje aan hun lot over gelaten.
Teruggekeerde joden mochten hun eigen huis niet in he, woonde nu iemand anders, dikke pech, opdonderenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
heb je Horizon: Zero Dawn gezien? gewoon hunten op robot dino'squote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik wil het wel spelen, vond het er wel leuk uitzien
nee, even checkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je Horizon: Zero Dawn gezien? gewoon hunten op robot dino's
bizar hardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zag ik een poos terug een docu over, degenen die terugkeerden werden zo'n beetje aan hun lot over gelaten.
Mijn opa was Duitser, kwam naar Nederland tussen de twee wereldoorlogen in, heeft als protestant in katholiek Limburg voor alles moeten vechten, denk dat ik 'n heel goed idee heb in werkelijkheid.quote:
Vanwaar dan de vergelijking met nu... het was toen echt heel hardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn opa was Duitser, kwam naar Nederland tussen de twee wereldoorlogen in, heeft als protestant in katholiek Limburg voor alles moeten vechten, denk dat ik 'n heel goed idee heb in werkelijkheid.
gameplay video doet het wel, ziet er echt fucking cool uitquote:
Weg huis en bezittingen, op je werk hoefde je ook al niet te komen. Tja, had je maar niet op kamp moeten gaan.quote:
exclusief voor de PS4 ookquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gameplay video doet het wel, ziet er echt fucking cool uitgoeden e3 dit jaar
ahaha lekker voor al die pc en xbox masterrace battieboisquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel stroop van jou willen aflikken, geile beer
ja echt zo he...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weg huis en bezittingen, op je werk hoefde je ook al niet te komen. Tja, had je maar niet op kamp moeten gaan.
Die vergelijking met nu was gewoon onzin hoewel als ik soms mensen (ja vooral ouderen) hoor zeiken over hoe hard "de maatschappij" tegenwoordig wel niet is dan denk ik "ja ja..."quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwaar dan de vergelijking met nu... het was toen echt heel hard
Zeker jaloers dat er geen Rus is om jou te trekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja echt zo he...
ik lees me graag in over die tijd, beide kanten, de russen die Duitsland binnenvielen en de vrouwen uit hun huizen trokken...
alles
bizar gewoon...
we hebben het echt goed nu...
en maar klagen
hihiquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker jaloers dat er geen Rus is om jou te trekken?
Matigquote:
je hebt niet eens geklikt johquote:
Wow, wat een verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
HPLC is leider van de volksstormgroep
halloquote:
Had liever arm beginnen gehad en steeds rijker worden in plaats van andersom. Dat is veel lastiger, hoe verwend dat ook mag lijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja echt zo he...
ik lees me graag in over die tijd, beide kanten, de russen die Duitsland binnenvielen en de vrouwen uit hun huizen trokken...
alles
bizar gewoon...
we hebben het echt goed nu...
en maar klagen
dan speel ik liever die FF7 remakequote:
Bah, japanners met rare spleetogen.quote:
ja daar kijk ik uiteraard ook meer naar uit, maar dit is ook tofquote:
Ik zal vanav in 'n sceance wel even contact zoeken met m'n opa, die kan je vertellen hoe je dat moet aanpakken van arm naar rijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Had liever arm beginnen gehad en steeds rijker worden in plaats van andersom. Dat is veel lastiger, hoe verwend dat ook mag lijken.
Oh want ik heb zelf geen opa.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zal vanav in 'n sceance wel even contact zoeken met m'n opa, die kan je vertellen hoe je dat moet aanpakken van arm naar rijk.
je eigen leven opbouwen bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Had liever arm beginnen gehad en steeds rijker worden in plaats van andersom. Dat is veel lastiger, hoe verwend dat ook mag lijken.
echt he, wil ie dat spel wel spelen maar anime vindt hij weer niksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ziet er ook weer erg 'kawai' uit...
Nou je wilde specifiek info over dat van arm naar rijk en ten tijde van ongeveer WOII dus ik dacht laat ik even behulpzaam zijn maar ik zie al weer hoe 't gaat tegenwoordig, pfft.quote:
het voordeel van SG is dat er katje staat onder haar naam, bij chai is het een gegevenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou je wilde specifiek info over dat van arm naar rijk en ten tijde van ongeveer WOII dus ik dacht laat ik even behulpzaam zijn maar ik zie al weer hoe 't gaat tegenwoordig, pfft.
Laat mij maar gewoon lekker met m'n tarotkaarten op m'n zolderkamertje zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het voordeel van SG is dat er katje staat onder haar naam, bij chai is het een gegeven
Lees mij eensquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laat mij maar gewoon lekker met m'n tarotkaarten op m'n zolderkamertje zitten.
Profiteer dagelijks van wat hij heeft opgebouwd, maar vraag me af of ik dat in de toekomst in tact kan houden. Hij is het er ook mee eens dat dat toentertijd makkelijker was dan nu. En dan niet als dat het niet ontzettend hard werken was.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nou je wilde specifiek info over dat van arm naar rijk en ten tijde van ongeveer WOII dus ik dacht laat ik even behulpzaam zijn maar ik zie al weer hoe 't gaat tegenwoordig, pfft.
hehehehe iemand kloon noemen lueken garpp lol ok doeiquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
M'n kaarten raken in de war van zo'n GhpHkloontje.
rot op viespeukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zin om Hermann in de discodip de duwen en af te likken
Oh, is 't 'm echt, ja?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
M'n kaarten raken in de war van zo'n GhpHkloontje.
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tussendoor... volgens mij worden we weer gruwelijk gen**id met dat nieuwe belastingplannetje van het beste kabinet ooit.
Haxball laat nog op zich wachtenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk. Niet mijn tarotkaarten geloven.![]()
Correcte belastingen, libertarist die je bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:06 schreef JimmyDean het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij fan was van hoge belastingen, Etto.
Wat zijn 'correcte belastingen'?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Correcte belastingen, libertarist die je bent.
quote:
Dan kan jij je lol op met dit kabinet, die hebben constant lopen nivelleren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een progressief belastingstelsel.
Dat zien we jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan kan jij je lol op met dit kabinet, die hebben constant lopen nivelleren.
quote:
Churchill, uit wat voor armoedige arbeidersklasse kwam die ook weer?quote:
se is hosselaar die betalen geen belastingquote:
Jij hebt duidelijk de ontwikkelingen van de afgelopen jaren niet goed gevolgd. Het belastingstelsel is zelden socialistischer geweest dan nu.quote:
Natuurlijk, Jimmy.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de ontwikkelingen van de afgelopen jaren niet goed gevolgd. Het belastingstelsel is zelden socialistischer geweest dan nu.
Leg me eens uit hoe belastingen de arbeidersklasse helpen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Churchill, uit wat voor armoedige arbeidersklasse kwam die ook weer?
Oh, wacht...
ligt eraan wie moet betalen en wat er met dat geld gedaan wordt hèquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Leg me eens uit hoe belastingen de arbeidersklasse helpen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan wie moet betalen en wat er met dat geld gedaan wordt hè
Er is geen realistisch model waarin én de verzorgingsstaat wordt bekostigd, én de arbeiders profiteren, daar is simpelweg geen geld voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik sta hier boven en wens je veel plezier hermann.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
witcher tijd, bitches(ik post dit alleen om dp te plagen)
alles is te koop, zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ben hosselaar, dus betaal geen belasting en ik heb een sugardaddy
Mensen met een hoger inkomen dan modaal gaan fors achteruit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en wat merken we er de facto van?
nu heb ik geen zin meer om te spelenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik sta hier boven en wens je veel plezier hermann.
Nou ja, weet je, ik vind het geen probleem als er kanslozen van worden onderhouden, helemaal niet. Maar als ik zie dat mensen wajong krijgen omdat ze agressieproblemen hebben... ja hemel...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nu heb ik geen zin meer om te spelen
Nee... niet echt...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:15 schreef SideEffect het volgende:
Rutte lijkt me wel een fijne vent om een biertje mee te drinken
Precies, de werkende klasse heeft gewoon baat bij belastingverlaging, zo simpel is het.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ik vind het geen probleem als er kanslozen van worden onderhouden, helemaal niet. Maar als ik zie dat mensen wajong krijgen omdat ze agressieproblemen hebben... ja hemel...
En ok, dan geven we dat soort mensen een uitkering, maar dan mag je ook wat terug verwachten, maar als je dat doet dan is het land te klein... want ja, bloembollen oogsten... dat is inhumaan...
Ik heb ooit vrij serieus gereageerd op een wajong topic, ik heb zelf een aandoening die ik zou kunnen inzetten om volledig betaald thuis te zitten... alleen ik werk liever
/carequote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:14 schreef Der_Mann het volgende:
witcher tijd, bitches(ik post dit alleen om dp te plagen)
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:15 schreef SideEffect het volgende:
Rutte lijkt me wel een fijne vent om een biertje mee te drinken
Zo werkt het tegenwoordig ook helemaal niet meer hè, het is haast onmogelijk om nog wajong te krijgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ik vind het geen probleem als er kanslozen van worden onderhouden, helemaal niet. Maar als ik zie dat mensen wajong krijgen omdat ze agressieproblemen hebben... ja hemel...
En ok, dan geven we dat soort mensen een uitkering, maar dan mag je ook wat terug verwachten, maar als je dat doet dan is het land te klein... want ja, bloembollen oogsten... dat is inhumaan...
Ik heb ooit vrij serieus gereageerd op een wajong topic, ik heb zelf een aandoening die ik zou kunnen inzetten om volledig betaald thuis te zitten... alleen ik werk liever
Van dat soort argumenten als, ja zeg, als ik werk ga ik er amper op vooruitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Precies, de werkende klasse heeft gewoon baat bij belastingverlaging, zo simpel is het.
Mja ik vind eigenlijk ook wel dat je ten alle moet proberen om toch te werken ondanks je beperkingen/handicaps, maar vergeet niet dat mensen vanuit de sociale dienst het soms ook vreselijk tegenwerken en ieder positief idee afschieten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dit ook ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja ik vind eigenlijk ook wel dat je ten alle moet proberen om toch te werken ondanks je beperkingen/handicaps, maar vergeet niet dat mensen vanuit de sociale dienst het soms ook vreselijk tegenwerken en ieder positief idee afschieten.
Dit is je langste post in de SC ooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo werkt het tegenwoordig ook helemaal niet meer hè, het is haast onmogelijk om nog wajong te krijgen.
Verder vind ik het ook geen probleem als mensen, in de bijstand bijvoorbeeld, een tegenprestatie moeten verrichten voor hun uitkering, probleem is alleen dat het vaak totaal zinloos werk is. Wat heeft het voor nut om iemand met een bijstandsuitkering op een sociale werkplaats te laten werken? Je verdringt de dagbesteding voor anderen ermee en het helpt de mensen in de bijstand ook niet verder. Dan kun je ze beter iets laten doen dat aansluit bij hun ervaring of waar ze in ieder geval weer makkelijker mee aan een baan kunnen komen.
Toppunt is nog wel het verhaal van de stratenveger die ontslagen wordt en vervolgens gedwongen wordt hetzelfde werk te doen voor bijstandsniveau.
Uitkering weg, iedereen werken, iedereen betaald even veel belastingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:20 schreef BlueMage het volgende:
Van mij mogen uitkeringen wel wat minder en minimumloon omhoog en mensen met minimumloon hebben ook recht op allerlei regelingen als ze 'n nieuwe wasmachine nodig hebben bijv.
lol, stoere meidquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die respecteer ik NIET
Oneens... iemand die jaren gewerkt heeft en buiten eigen invloed zijn baan verliest vervolgens maar de fabriekshal inschoppen of het aspergeveld op, onder het mom van 'reïntegratie" noem ik inderdaad inhumaan. Te meer daar de meesten die dit zal overkomen al tot de lagere klassen behoren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Mensen hebben helemaal geen 'recht' op een wasmachine.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:20 schreef BlueMage het volgende:
Van mij mogen uitkeringen wel wat minder en minimumloon omhoog en mensen met minimumloon hebben ook recht op allerlei regelingen als ze 'n nieuwe wasmachine nodig hebben bijv.
juistquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:20 schreef BlueMage het volgende:
Maar niet iedereen kan werken. Of in ieder geval geen 40 uur. Mijn schoonzus gaat uiteindelijk sws niet meer dan 16 u per week werken, anders gaat ze er financieel teveel op achteruit. 40 uur werken is niet te doen met alle extra zorg die ze nodig heeft (rolstoelgebonden).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Minimumloon zorgt voor werkloosheid, geen goed plan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
juistminimumloonomhoog, sowieso
werken moet lonen
rentevrije staatsleningen voor minimumloon voor bijzondere uitgaven, goed idee
nicequote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:23 schreef McGrath het volgende:
Ik heb net kip gebakken, want ik kreeg honger van WCH's 4e rijk ideeën
Nee, inderdaad, laat mensen maar voor 5 cent per uur aanmodderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Minimumloon zorgt voor werkloosheid, geen goed plan.
Tuurlijk dat is ook precies wat ik zeg ja, idd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Uitkering weg, iedereen werken, iedereen betaald even veel belasting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |