Niet twijfelen, meteen aangevenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet ik ben net minister gemaakt
ik laat jou executeren als je niet oppast
ewa paintbaasquote:
Ministers van propaganda bepalen niet wie er al dan niet wordt geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat bepaal jij niet ik ben net minister gemaakt
ik laat jou executeren als je niet oppast
Ik ben het altijd eens met Deadquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ministers van propaganda bepalen niet wie er al dan niet wordt geëxecuteerd.
ja nu ben je te ver gegaan. wch regel jij het verder?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ministers van propaganda bepalen niet wie er al dan niet wordt geëxecuteerd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben het altijd eens met Dead
De revolutie verslindt haar eigen kinderen, hoe waar weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nu ben je te ver gegaan. wch regel jij het verder?
Je hebt bij deze executierechten, tot de negende graad van familie, en aangetrouwdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja nu ben je te ver gegaan. wch regel jij het verder?
Als minister van propaganda, kan je wel een propagandatekenaar gebruikenquote:
Nee, jij wordt mijn maitressequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als minister van propaganda, kan je wel een propagandatekenaar gebruiken
Goed idee. Bij dezen heb jij die functie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als minister van propaganda, kan je wel een propagandatekenaar gebruiken
Het is wachten op haxballquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ah kijk mijn voorspellingen komen toch altijd weer uit.
Pruisenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jimmy is me sowieso iets te geobsedeerd met Pruisen, zou 'm niet vertrouwen in je Rijk.
Jij bent dood nu trouwens, gelieve niet meer te posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:40 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De revolutie verslindt haar eigen kinderen, hoe waar weer.
mag ik de mensen kaalscheren voor ze gaan douchen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij wordt mijn maitresse
Oh je leeft nog, ik maakte me al zorgen om je na die shit in venloquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ah kijk mijn voorspellingen komen toch altijd weer uit.
ik hoor net dat ik de maitresse van WCH benquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed idee. Bij dezen heb jij die functie.
Ik doe niet aan douches, meteen de oven in, veel efficiënterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag ik de mensen kaalscheren voor ze gaan douchen?
kogelvrijvestquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent dood nu trouwens, gelieve niet meer te posten.
En herdershondquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik hoor net dat ik de maitresse van WCH ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |