Oh wacht. Dat is natuurlijk weer heel 'gewaagd' en 'edgy' bedoeld... "Kijk mij eens het motto van een berucht concentratiekamp gebruiken!"quote:
gasaansteker zeker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ze keken me wel raar aan toen ik een peukie opstak.
final fantasy 7 remakequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
horizon zero dawn koekoek
ALLES GOED MENSEN!?!?!?!?
Na de oorlog was er geen tijd voor medelijden of medeleven...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:46 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hoezo, was ie gewond daar omdat ie van de wachttoren was gevallen? Hihaho, anders kan ik geen reden bedenken waarom men pissig was dat ie terugkwam?
Ha die Hermannquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
Goed hé. Lekker tegen te stroom in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat is natuurlijk weer heel 'gewaagd' en 'edgy' bedoeld... "Kijk mij eens het motto van een berucht concentratiekamp gebruiken!"
Ow ok, beetje zoals nu ook als ik klagende ouderen mag geloven.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na de oorlog was er geen tijd voor medelijden of medeleven...
dat was echt een harde tijd hoor
hey lieffiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
die world of final fantasy was die kindershit tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
final fantasy 7 remake
world of final fantasy
kingdom hearts 3
je hebt geen idee he?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ow ok, beetje zoals nu ook als ik klagende ouderen mag geloven.
Kinderachtig, puberaal, ja... goed? Nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed hé. Lekker tegen te stroom in.
Hoi Hermannquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
just cause 3 koekoek
hitman koekoek
uncharted 4 koekoek
ja maar ik wil het wel spelen, vond het er wel leuk uitzienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die world of final fantasy was die kindershit toch
Daar mogen ze die kampen best voor heropenenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daar zag ik een poos terug een docu over, degenen die terugkeerden werden zo'n beetje aan hun lot over gelaten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na de oorlog was er geen tijd voor medelijden of medeleven...
dat was echt een harde tijd hoor
Worden ze hard van.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zag ik een poos terug een docu over, degenen die terugkeerden werden zo'n beetje aan hun lot over gelaten.
Teruggekeerde joden mochten hun eigen huis niet in he, woonde nu iemand anders, dikke pech, opdonderenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
heb je Horizon: Zero Dawn gezien? gewoon hunten op robot dino'squote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar ik wil het wel spelen, vond het er wel leuk uitzien
nee, even checkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je Horizon: Zero Dawn gezien? gewoon hunten op robot dino's
bizar hardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zag ik een poos terug een docu over, degenen die terugkeerden werden zo'n beetje aan hun lot over gelaten.
Mijn opa was Duitser, kwam naar Nederland tussen de twee wereldoorlogen in, heeft als protestant in katholiek Limburg voor alles moeten vechten, denk dat ik 'n heel goed idee heb in werkelijkheid.quote:
Vanwaar dan de vergelijking met nu... het was toen echt heel hardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn opa was Duitser, kwam naar Nederland tussen de twee wereldoorlogen in, heeft als protestant in katholiek Limburg voor alles moeten vechten, denk dat ik 'n heel goed idee heb in werkelijkheid.
gameplay video doet het wel, ziet er echt fucking cool uitquote:
Weg huis en bezittingen, op je werk hoefde je ook al niet te komen. Tja, had je maar niet op kamp moeten gaan.quote:
exclusief voor de PS4 ookquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gameplay video doet het wel, ziet er echt fucking cool uitgoeden e3 dit jaar
ahaha lekker voor al die pc en xbox masterrace battieboisquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel stroop van jou willen aflikken, geile beer
ja echt zo he...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weg huis en bezittingen, op je werk hoefde je ook al niet te komen. Tja, had je maar niet op kamp moeten gaan.
Die vergelijking met nu was gewoon onzin hoewel als ik soms mensen (ja vooral ouderen) hoor zeiken over hoe hard "de maatschappij" tegenwoordig wel niet is dan denk ik "ja ja..."quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vanwaar dan de vergelijking met nu... het was toen echt heel hard
Zeker jaloers dat er geen Rus is om jou te trekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja echt zo he...
ik lees me graag in over die tijd, beide kanten, de russen die Duitsland binnenvielen en de vrouwen uit hun huizen trokken...
alles
bizar gewoon...
we hebben het echt goed nu...
en maar klagen
hihiquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker jaloers dat er geen Rus is om jou te trekken?
Matigquote:
je hebt niet eens geklikt johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |