NEE ZO WERKT HET NIETquote:
Onzin, mensen eerst vergassen voor verbranding maakt het transport naar de oven veel makkelijker.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe niet aan douches, meteen de oven in, veel efficiënter
kan je daar ook kip in bakken of is dat te heet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe niet aan douches, meteen de oven in, veel efficiënter
maak een speciale oven voor gevogelte, zoals eendquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
kan je daar ook kip in bakken of is dat te heet?
Woef!quote:
Die wil ik wel bedienen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
maak een speciale oven voor gevogelte, zoals eend
Wel een Duitse Herder toch?quote:
Ik weet het, ben er zelfs wel eens geweest. Was tevens de inspiratie voor mijn motto.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van Buchenwald Concentratiekamp.
De opa van mijn vrouw zat daarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Van Buchenwald Concentratiekamp.
Eng.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet het, ben er zelfs wel eens geweest. Was tevens de inspiratie voor mijn motto.
nee johquote:
Hoezo, was ie gewond daar omdat ie van de wachttoren was gevallen? Hihaho, anders kan ik geen reden bedenken waarom men pissig was dat ie terugkwam?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De opa van mijn vrouw zat daarkwam terug gelopen naar Holland... geen warm onthaal... dit dat...
harde tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |