Doe maar jongenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Argentinie - Uruguay BTS
Nigeria - USA (2-0 handicap) 2
Polen - Griekenland 1
Portugal - Italie 2
Paraguay - Jamaica 1
45.69
Hij vraagt erom, me tz'n Toots...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
Waarom moet TS die arme man nou steeds weer hebben
daar lijkt die kale ook wel wat op jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef wise het volgende:
plaatje in OP doet me denken aan;
[ afbeelding ]
Je bent wel kaal maar niet oud hoor, je bent pas op de helft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik word er wel een beetje moe van, maargoed, hij is nog zo jong...
Nou ja, ik vind iemand pakken prima, alleen dit wordt wel een sleur.. het enige dat ie kan roepen is kaal, oud, seniel... de herhaling gaat wel vervelen, origineel is ie nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:20 schreef Remqo het volgende:
Waarom moet TS die arme man nou steeds weer hebben
5 euro > 440 euro.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn grootste winst door betten is van 5 euro 14,25 maken.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn grootste winst door betten is van 5 euro 14,25 maken.
Daarom pak ik je liever op je Duitse afkomstquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind iemand pakken prima, alleen dit wordt wel een sleur.. het enige dat ie kan roepen is kaal, oud, seniel... de herhaling gaat wel vervelen, origineel is ie niet
Netjes. Hoeveel verloren al?quote:
I bet he did nazi that comingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom pak ik je liever op je Duitse afkomst
altijd goeie grappen van te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom pak ik je liever op je Duitse afkomst
quote:Ook Maxim zegt geen ster te zijn in het onderhouden van relaties en date daarom met verschillende vrouwen. Maar als-ie je dan leuk vindt, is hij hártstikke lief, zo biecht hij op. Ik had een keer een stoere vriendin die een spiraaltje liet zetten en daar nogal labiel van werd. Toen ze in de auto weer eens zo moest huilen dat ze ervan snotterde, heb ik haar snot opgeslurpt. Daar moest ze nog harder om huilen; geen man had ooit zoiets liefs voor haar gedaan.
Hey Tongquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind iemand pakken prima, alleen dit wordt wel een sleur.. het enige dat ie kan roepen is kaal, oud, seniel... de herhaling gaat wel vervelen, origineel is ie niet
What the...quote:
Gaat je Duitse helm ook van glimmenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
altijd goeie grappen van te maken
Alweer of nog steeds?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de KLB fanfare
Nee jij met je twee keer de helft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de KLB fanfare
quote:
Crewbash, TR gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter van de mod fanfare
Je zit nu bij de 14-18?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
na 40-45 keer oppoetsen wel
Oh, ok.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoi Chai, supergirl zegr dat ze niet onzeker is, dus ik denk dat ze chronisch ongesteld is
je krijgt nog een herkansingquote:
Ja, maar van die Russen moeten we ook af. Je moet eerst naar het westen en dan in het oosten Rusland binnendringen. Dat verwachten ze nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit keer niet naar het oosten trekken
Teringquote:
Geen goed planquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit keer niet naar het oosten trekken
Nou, ik weet wel wiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iemand moet even zijn rode zee bevaren
"we" moeten helemaal niks.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar van die Russen moeten we ook af. Je moet eerst naar het westen en dan in het oosten Rusland binnendringen. Dat verwachten ze nooit
ik gok dan ook op fuhrerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was het maar 1 volk in dit land, bovendien zal jij nooit fuehrer worden...
welk volkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Was het maar 1 volk in dit land, bovendien zal jij nooit fuehrer worden...
Arbeitsklasseführerquote:
Matig... ik zie mijzelf als Brabander, niet als Nederlander.quote:
Jij gaat als eerste in de treinquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig... ik zie mijzelf als Brabander, niet als Nederlander.
De generaliteitslanden kunnen we wat mijn betreft dan ook wel lozen. Maar daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Matig... ik zie mijzelf als Brabander, niet als Nederlander.
ettooooooooooooooooooquote:
oh cool ik doe meequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey dead, we zijn het vierde rijk aan het stichten, leuk he
Lozen? Het Zuiden loost jullie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De generaliteitslanden kunnen we wat mijn betreft dan ook wel lozen. Maar daar hebben we het al eerder over gehad.
ga je ook een gordijn of een muur ergens optrekken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey dead, we zijn het vierde rijk aan het stichten, leuk he
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lozen? Het Zuiden loost jullie.
ja, rond jouquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je ook een gordijn of een muur ergens optrekken?
dat bepaal jij niet ik ben net minister gemaaktquote:
Hey dpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |