SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door motorbloempje op 18-06-2015 09:56:48 ]Ja doei.![]()
leeg bierkratje mee ;-)? Klopt dat kost de meeste kracht. In de sportschool heb je daarom ook zo,n contragewicht en opstapje dan wil het wel. Maar ik denk dat dit ook makkelijker gaat na een tijdje.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het probleem is vooral het 'dode punt'.. zo'n stukje als ik nu doe kan ik al wel een keer of 10.. maar als ik vanuit gestrekte armen begin kom ik niet door dat eerste stukje omhoog heen..![]()
Nu ga ik vandaag vast op mijn vorm letten bij de pull-ups en chin-ups...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat hoop ik ook inderdaad. Al helpt het wel dat het aan de rand van de stad ligt, niet echt op een leuke hangplek. Fijne plek wel, nu een paar keer geweest en het is erg prettigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:19 schreef Guard het volgende:
[..]
ja als de hangjongeren het met rust laten is het echt wel een mooi ding lijkt me
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb beide afstanden al eens gelopen, maar om dat op één dag te doen lijkt me nog wat veel
1
2
3
4
5
613 september 2015 - Bridge to Bridge (Arnhem)
• Guppyfriend - 6EM
• Vork - 6EM
• ..-._---_-.- - 10EM
• GooseFM - 10EM
• GooseFM - 15KM
Die 15KM is maar naar de Zevenheuvelenloop.
Dus:
15-11-2015 - Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
[*] GooseFM - 15KM|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik zaterdag kan. Vorige maand kwam ik op de 5km tot 24.27 op een niet ideaal parkoers met veel langzame lopers voor me en nog niet fit na de marathon. Nu ben ik helemaal hersteld en is het veld maar klein. Hoe het parkoers is weet ik niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Een dikke PR zaterdagquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik zaterdag kan. Vorige maand kwam ik op de 5km tot 24.27 op een niet ideaal parkoers met veel langzame lopers voor me en nog niet fit na de marathon. Nu ben ik helemaal hersteld en is het veld maar klein. Hoe het parkoers is weet ik niet.![]()
![]()
Vandaag wat interval gedaan, nog een keertje lopen deze week en dan zaterdag weer een 10km wedstrijd![]()
![]()
Ik sta eigenlijk wel te trappelen om eens een keer een wedstrijdje te lopen. Helaas, durf ik het nog niet aan (de heup is nog steeds niet 100% hersteld, het gaat wel beter en loop er ook wel mee, maar dan wat minder, korter en langzamer dan ik zou willen, want ik wil niets forceren). Dat is jammer, want de Overbetuweloop van zondag a.s. zou nou net mooi dat eerste wedstrijdje kunnen zijn. Niet te rustig, niet te druk en een vlak parcours.![]()
Wel al bijna zover dan ?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:47 schreef Vork het volgende:
Ik sta eigenlijk wel te trappelen om eens een keer een wedstrijdje te lopen. Helaas, durf ik het nog niet aan (de heup is nog steeds niet 100% hersteld, het gaat wel beter en loop er ook wel mee, maar dan wat minder, korter en langzamer dan ik zou willen, want ik wil niets forceren). Dat is jammer, want de Overbetuweloop van zondag a.s. zou nou net mooi dat eerste wedstrijdje kunnen zijn. Niet te rustig, niet te druk en een vlak parcours.![]()
ijzer en magnesium, vooral bij het laatste heb ik enorm veel baat.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er mensen die extra supplementen innemen op aanvulling van voeding ivm veel sporten? zo ja welke?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo net een frustatieloopje achter de rug. Door teveel adrenaline ging ik dus veels te hard wat resulteerde in een achtelijke hartslag.Tussendoor 3 keer gewandeld om die even normaal te krijgen.
Voor het eerst met de footpod gelopen. Kreeg de indruk dat de snelheid wat stabieler was als anders. Ik liep onder een dicht bladerdek in het bos. Ook een stukje onder een ecoduct door en ook daar bleef mijn snelheid stabiel.
Al met al lijkt de footpod voor garmin handig. Mijn conclusie trek ik pas als ik meerdere keren met dat ding gelopen heb.![]()
Waarom deze 2? En waarom vooral de laatste enorm veel baat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ijzer en magnesium, vooral bij het laatste heb ik enorm veel baat.![]()
Conditietechnisch gezien wel. Ik heb ook los hiervan geen andere klachten. Het is dus wachten tot de pijn weggaat, want ik zit er al meer dan een maand mee (dat het niet minder en gelukkig ook niet echt meer wordt). Het lijkt nu eindelijk echt af te nemen, ook bij inspanning.quote:![]()
Klinkt wel hoopvol dan...en er komen nog genoeg wedstrijden gelukkigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Conditietechnisch gezien wel. Ik heb ook los hiervan geen andere klachten. Het is dus wachten tot de pijn weggaat, want ik zit er al meer dan een maand mee (dat het niet minder en gelukkig ook niet echt meer wordt). Het lijkt nu eindelijk echt af te nemen, ook bij inspanning.![]()
![]()
ijzer als voorzorg zware trainingsweken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Waarom deze 2? En waarom vooral de laatste enorm veel baat?
Magnesium staat bekend om zijn spierontspannende eigenschappen. Ik heb jarenlang gelopen met een "gevoelige" grote bilspier, kon er wel mee hardlopen maar voelde het altijd, een "zeurderig" gevoel.Physio en nog wat dingen geprobeert en niets leek te helpen.
Ik ben toen magnesium gaan gebruiken en de klachten verdwenen als sneeuw voor de zon, heb toen de proef op de som genoemen en een tijdje geen magnesium geslikt en de klachten kwamen vrij vlot weer terug, en verdwenen weer toen ik weer magnesium ging gebruiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor de geïnteresseerden, mijn verslagje staat hier: http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=993
En tevens OP aangepast voor GooseFM
Ja doei.![]()
Ik heb nog steeds het probleem dat ik ammoniak ruik, en ben niet zo iemand die snel naar de huisarts gaat. Dus beetje rond gekeken en lees dat idd Magnesium maar ook BCAA pure caps zou kunnen helpen voor dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ijzer als voorzorg zware trainingsweken.
Magnesium staat bekend om zijn spierontspannende eigenschappen. Ik heb jarenlang gelopen met een "gevoelige" grote bilspier, kon er wel mee hardlopen maar voelde het altijd, een "zeurderig" gevoel.Physio en nog wat dingen geprobeert en niets leek te helpen.
Ik ben toen magnesium gaan gebruiken en de klachten verdwenen als sneeuw voor de zon, heb toen de proef op de som genoemen en een tijdje geen magnesium geslikt en de klachten kwamen vrij vlot weer terug, en verdwenen weer toen ik weer magnesium ging gebruiken.![]()
wat betreft de ammoniak kan ik je niet helpen maar zoals gezegd, tegen krampen en sommige spierpijn werkt het bij mij super.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:14 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het probleem dat ik ammoniak ruik, en ben niet zo iemand die snel naar de huisarts gaat. Dus beetje rond gekeken en lees dat idd Magnesium maar ook BCAA pure caps zou kunnen helpen voor dit.
Een ander "hardloopkwaaltje" wat bij mij verdwenen is sinds ik magnesium gebruik is hevige krampen in mijn kuiten 's nachts, zo erg dat ik mijn bed uit moet.
Het is echter niet zo dat als je spierpijn heb na een stevige ronde, je magnesium gebruik en de spierpijn opeens weg is..... mijn bovenbenen voel ik nog steeds na zaterdag
Volgens mij zijn er hier nog meer posters die magnesium gebruiken, Semmie o.a.??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik slik ook magnesium en heb een stuk minder last van mijn kuitspieren (de laatste tijd eigenlijk overbodig want ik loop niet zoveel maar slik gewoon door)
![]()
niet bij het Kruidvatquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:40 schreef Dirkos1987 het volgende:
En waar halen jullie deze, gewoon bij kruidvat van eigen merk?maar wel gewoon een huismerk
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik slik ook magnesium en na een training of wedstrijd een herstelshake. Dat is geen eiwitshake, maar meer koolhydraten voor duursporten. Zit ook wel wat eiwit in trouwens.
Ik zoek meestal naar iets met magnesiumcitraat 200 of 400mg. Dat schijn je redelijk makkelijk op te nemen.![]()
Ik slik ook magnesium vanwege kuitkrampen. Maandag had ik toch weer wat krampscheuten, maar na het intensief rennen stond ik al een tijdje stil en kreeg het koud toen ik bij het herstarten de kramp kreeg. Dus dat vind ik niet raar.
Verder gewoon gezond/genoeg/gevarieerd eten. Ik geloof dat ik genoeg van alles wat ik nodig heb binnenkrijg.
Ik zou alleen in de zomer wel wat meer fruit mogen eten.![]()
Nemen jullie de magnesium standaard elke dag? Ik eigenlijk alleen als mijn benen wat stijver zijn na zware trainingen of wedstrijden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik weet eigenlijk niet of dat zo snel werkt, dus ik slik het wel elke dag om een voldoende preventieve hoeveelheid op te bouwen. Zoals jij de multivitamine gebruikt dus. Die slik jij ook niet nadat je verkouden bent geworden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 06:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Nemen jullie de magnesium standaard elke dag? Ik eigenlijk alleen als mijn benen wat stijver zijn na zware trainingen of wedstrijden.![]()
Oh, en ik gebruik het tegen kramp, niet tegen zware benen, weet niet of dat iets uitmaakt?![]()
Mja ik voel altijd wel verschil. Misschien placebo, maar tochquote:Op woensdag 17 juni 2015 07:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of dat zo snel werkt, dus ik slik het wel elke dag om een voldoende preventieve hoeveelheid op te bouwen. Zoals jij de multivitamine gebruikt dus. Die slik jij ook niet nadat je verkouden bent geworden.![]()
Oh, en ik gebruik het tegen kramp, niet tegen zware benen, weet niet of dat iets uitmaakt?Slik het dan een dag of 4 en dan weer niet. Wel prima want die pillen zijn duur genoeg. Ik bedoel overigens meer stijve, dus idd lichtelijk verkrampte benen/spierpijn, niet zware benen. Dus denk dat het hetzelfde verschijnsel op een andere schaal is. Spontane kramp heb ik bijna nooit, maar na een wedstrijd merk ik wel vaak dat ik geen gekke bewegingen moet doen of hard trappen op de fiets, want dan kan de kramp erin schieten.
Vandaag overigens een ander ongemak; werd midden in de nacht wakker door een hooikoortsaanval. Hooikoorts is like a box of chocolate.. you never know what you're gonna get. Deze keer was het keelpijn, ik kan echt bijna niet meer slikken zonder pijn. Wat een stom gedoe.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik slik helemaal niets, moet het allemaal uit mijn eten halen
Ik slik ook niets extra's voor het sporten. Ik let enorm op mijn voedsel, deels omdat ik nog bezig ben met afvallen en het risico bestaat met het vele sporten wat ik doe dat ik her en der wat te kort ga komen.
Let bij mijn voedsel in het bijzonder op eiwitten dat ik daar genoeg van binnenkrijg en vezels. Vitaminen daar let ik minder op omdat ik gezond eet met veel fruit en groenten.![]()
Ja, nu ik 6 dagen per week loop is het standaardquote:Op woensdag 17 juni 2015 06:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Nemen jullie de magnesium standaard elke dag? Ik eigenlijk alleen als mijn benen wat stijver zijn na zware trainingen of wedstrijden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik let al meer dan 5 jaar op mijn eten (je bent nooit "klaar" met afvallen), met name op hoeveelheid (calorieën inname) en de echt ongezonde dingen (veel verzadigde vetten en suikers probeer ik te vermijden).quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:48 schreef Oceanonix het volgende:
Ik slik ook niets extra's voor het sporten. Ik let enorm op mijn voedsel, deels omdat ik nog bezig ben met afvallen en het risico bestaat met het vele sporten wat ik doe dat ik her en der wat te kort ga komen.
Let bij mijn voedsel in het bijzonder op eiwitten dat ik daar genoeg van binnenkrijg en vezels. Vitaminen daar let ik minder op omdat ik gezond eet met veel fruit en groenten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik snap wat je bedoeld maar met klaar bedoel ik dat ik meer calorieen mag binnenkrijgen dan ik nu binnenkrijg.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik let al meer dan 5 jaar op mijn eten (je bent nooit "klaar" met afvallen), met name op hoeveelheid (calorieën inname) en de echt ongezonde dingen (veel verzadigde vetten en suikers probeer ik te vermijden).
En het moet eeen natuurlijk eetpatroon worden waarbij ik niet op iedere gram hoef te letten wat ik nu wel doe.![]()
Ik zit nu al zo'n 3 jaar op het zelfde gewicht dus ik ben wel klaar met afvallen
Op een andere voet......komende zondag bij Andere Tijden Sport de documentaire over "De Knip"
En nu maar hopen dat deze uitzending voor mij te zien is op uitzending gemist want niet alles is voor mij te bekijken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja als je op streefgewicht bent mag je van afvallen naar onderhouden gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:26 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeld maar met klaar bedoel ik dat ik meer calorieen mag binnenkrijgen dan ik nu binnenkrijg.
En het moet eeen natuurlijk eetpatroon worden waarbij ik niet op iedere gram hoef te letten wat ik nu wel doe.
Ik wil nog steeds afvallen, beetje plateau de laatste tijd. Moet weer wat slechte gewoontes eruit zien te krijgen die er toch insluipen na verloop van tijd.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zaterdag mijn eerste HM, toch wel wat zenuwwappig aan het worden.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Wat je in de training kan kan je ook in de wedstrijd, go for it !!quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:58 schreef Maariindaa het volgende:
Zaterdag mijn eerste HM, toch wel wat zenuwwappig aan het worden.![]()
![]()
Komt goed!quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:58 schreef Maariindaa het volgende:
Zaterdag mijn eerste HM, toch wel wat zenuwwappig aan het worden.Ja doei.![]()
welke shake gebruik jij dan??quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik slik ook magnesium en na een training of wedstrijd een herstelshake. Dat is geen eiwitshake, maar meer koolhydraten voor duursporten. Zit ook wel wat eiwit in trouwens.
Ik zoek meestal naar iets met magnesiumcitraat 200 of 400mg. Dat schijn je redelijk makkelijk op te nemen.![]()
Ah, ik had er even overheen gelezen, leuk verslag weer. Al snap ik vaak de helft van de Gifjes en inside jokes niet, maar die zijn dan ook waarschijnlijk voor anderen bedoeldquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de geïnteresseerden, mijn verslagje staat hier: http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=993
Moet toch vertrouwen geven dat je dit in ieder geval weer aan kunt!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
17 graden en droogquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:58 schreef Maariindaa het volgende:
Zaterdag mijn eerste HM, toch wel wat zenuwwappig aan het worden.al mag de wind wel nog 2 tikjes naar het noorden draaien
Ik heb er zin in, ondanks een crappy voorbereidingTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Good luckquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
17 graden en droogal mag de wind wel nog 2 tikjes naar het noorden draaien
Ik heb er zin in, ondanks een crappy voorbereiding![]()
![]()
Tof stuk! Erg fijn dat je rug ook weer een beetje meewerkt!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
En tevens OP aangepast voor GooseFMWel klote voor Wolve... Hoop dat hij weer snel goed gaat. Samen is toch leuker
![]()
![]()
Leuk stuk om te lezen MB en fijn dat het met jou stuk beter ging dan verwacht, wel balen voor Wolve dat hij niet verder kon lopen.![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
Hij staat alleen bij de zevenheuvelennacht, zou je die nog naar de zevenheuvelenloop willen verplaatsen?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||![]()
Met Hola lukt het mij altijd goed om vanuit het buitenland te kijken:quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
Op een andere voet......komende zondag bij Andere Tijden Sport de documentaire over "De Knip"
En nu maar hopen dat deze uitzending voor mij te zien is op uitzending gemist want niet alles is voor mij te bekijken.
http://hola-unblocker.en.softonic.com/
Als het niet lukt laat even weten, dan download ik de uitzending wel![]()
![]()
Behalve dan dat deze maand bekend werd dat je met Hola ook jouw internetverbinding beschikbaar stelt voor gebruik door anderen en jij niet weet waarvoor die anderen het gebruiken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoi!
Door een teruggekeerde enkelblessure, én een langdurig zieke echtgenote heb ik alweer een maand of 3 niet hardgelopen, maar ik kom toch weer eens in dit topic kijken.![]()
Sterkte met beide zaken!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef cafca het volgende:
Hoi!
Door een teruggekeerde enkelblessure, én een langdurig zieke echtgenote heb ik alweer een maand of 3 niet hardgelopen, maar ik kom toch weer eens in dit topic kijken.
Balen dat jullie allebei in de lappenmand zitten.![]()
haha doet me een beetje hieraan denken:quote:
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Koeien zijn niet dik, kijk maar hoe ze rondspringen! Maar ik bedoelde meer het vrolijke geknikkebol op de foto (of althans zo stel ik me jullie foto voor als bewegend beeld)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Awh, da's mooi kut op beide fronten! Sterkte met beide!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:19 schreef cafca het volgende:
Hoi!
Door een teruggekeerde enkelblessure, én een langdurig zieke echtgenote heb ik alweer een maand of 3 niet hardgelopen, maar ik kom toch weer eens in dit topic kijken.
Ja doei.![]()
Zo voelde het wel een beetje ! Heb me in geen tijden zo vermaakt tijdens een loopjequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Koeien zijn niet dik, kijk maar hoe ze rondspringen! Maar ik bedoelde meer het vrolijke geknikkebol op de foto (of althans zo stel ik me jullie foto voor als bewegend beeld)
was zo heerlijk om weer ' terug ' te zijn!
Ja doei.![]()
Iemand vroeg hier laatst toch om die schoenenactie van Run2day? Die is er weer:
http://www.run2day.nl/oude-schoenen-zijn-geld-waard-bij-run2day[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Grappig dat je de hele dag elke 5 minuten moet niezen en je neus snuiten en helemaal gefrustreerd bent van de mega hooikoorts, maar dat het rennen dan echt extreem goed gaatIk was aan het letten op mijn looptechniek, de knie wat verder/hoger inzetten en dat liep heel soepel en zorgde volgens mij meteen tot extra snelheid zonder hogere hartslag. D1 was over het algemeen onder de 5.30 en D2 ruim onder de 5.00, dikke prima!
Ja, nou, ik wilde dus net nog zeggen dat ik met rennen dus eigenlijk nooit echt last had, meestal kwam dat dan daarna. Maar deze keer was het anders. Blegh... Note to self, op loopdagen toch het hooikoortspilletje maar weer nemen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ja, ik moet wel zeggen dat ik bij wijze van uitzondering ook een pilletje had genomen voor ik wegging. Normaal heb ik liever de hooikoorts dan de bijwerkingen van die stomme pillen, maar het was nu wel heel erg. Ik weet niet of het pilletje zo snel gewerkt heeft of dat de lucht een beetje opgeklaard was. Ik kan nog steeds niet zonder pijn slikken, dat is wel irritant. Nouja.. nog maar 2 maanden of zo
Ik dus ook, maar ik was het vergetenNormaal gaat het eigenlijk wel goed, maar vandaag was het drama. Er liep trouwens ook een soort super-snellie-loper in mijn bos, en die liep het rondje andersom. We kwamen elkaar dus twee keer tegen, dat was wel lollig. En hij was aardig, want hij groette uitgebreid
ik kon er nog net een geforceerd "hoi" uitpersen
Ik weet niet welke foto's "The British Isles" zwaarder op hun grondvesten deed schudden... Prince George met CROCS of deze....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hebben jullie zoveel last van hooikoorts dan? Ik slik nu wel pilletjes maar zonder pilletjes heeft het me nooit belemmerd in het lopen. Ik slik ze nu voornamelijk de dagelijkse niesbuien te voorkomen en dat helpt wel![]()
Net weer rondje gerend, vriendlief zo ver gekregen om mee te gaan... Wat een succes, not. Meneer liep een km verop ofzo en te stoer om even te wachtenmaar goed weer een rondje van 6km eruit geperst (intervallen van 1minuut). Volgende keer ga ik wel weer alleen
https://www.endomondo.com/workouts/544579570/7208949
Ow en "al" bijna aan de 100km dit jaar. Tijd om mijn challenge aan te passen![]()
![]()
Het is dit jaar wel erg ja... Maar ik gebruik wel nog steeds alleen maar pilletjes van de Kruidvat en neusspray van Otrivin. En dus ook niet eens elke dag, maar vandaag had het geen kwaad gekund hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hebben jullie zoveel last van hooikoorts dan? Ik slik nu wel pilletjes maar zonder pilletjes heeft het me nooit belemmerd in het lopen. Ik slik ze nu voornamelijk de dagelijkse niesbuien te voorkomen en dat helpt wel![]()
Ik heb vanavond een testloopje gedaan, nadat mijn knieën zaterdag waren geëxplodeerd tijdens mijn loop toen. Maar het herstel ging verbazingwekkend snel! De test ging goed, 7,5 km met afwisselend hardlopen en wandelen. Tijdens het lopen geen last, maar nu voel ik mijn knie lichtjes. Opgelucht!!![]()
![]()
Ik had juist toen ik de pilletjes slikte moeite met het lopen, ik werd daar zo slaperig en lusteloos van.. Nu dus zonder pilletjes tenzij noodgevallen. Maar verder heb ik dit jaar wel erg veel last ja, en elke keer zijn het weer andere klachten. Niezen, verkoudheid, keelpijn, slecht slapen, brandende ogen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
Net weer rondje gerend, vriendlief zo ver gekregen om mee te gaan... Wat een succes, not. Meneer liep een km verop ofzo en te stoer om even te wachtenmaar goed weer een rondje van 6km eruit geperst (intervallen van 1minuut). Volgende keer ga ik wel weer alleen
https://www.endomondo.com/workouts/544579570/7208949
Ow en "al" bijna aan de 100km dit jaar. Tijd om mijn challenge aan te passen![]()
Maar goed het lopen lijdt er op zich niet noemenswaardig onder, ik probeer wel bos etc. te vermijden maar aan de andere kant; ik nies binnen net zoveel als buiten dus weet ook niet of dat veel uitmaakt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nu even koelen met ijs is waarschijnlijk wel goed!quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:20 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb vanavond een testloopje gedaan, nadat mijn knieën zaterdag waren geëxplodeerd tijdens mijn loop toen. Maar het herstel ging verbazingwekkend snel! De test ging goed, 7,5 km met afwisselend hardlopen en wandelen. Tijdens het lopen geen last, maar nu voel ik mijn knie lichtjes. Opgelucht!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hmm misschien ben ik dan wel gewoon raar, maar kan niet zeggen dat ik me anders voel met pillen (gelukkig maar) Hoop voor jullie dat het snel over is, maar volgens mij is dat ook ijdele hoop.
![]()
Ik denk niet dat jij raar bent noch ikzelf (in dat aspect danquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hmm misschien ben ik dan wel gewoon raar, maar kan niet zeggen dat ik me anders voel met pillen (gelukkig maar) Hoop voor jullie dat het snel over is, maar volgens mij is dat ook ijdele hoop.
), iedereen reageert nu eenmaal anders op pillen.
Weer lekker in de touwen gehangen vanavond!
Het echte lopen staat even hersteltechnisch op een laag pitje en dat bevalt goed. Benen voelen niet meer zo moe en pijnlijk. Warming-up rondje lekker stevig doorgelopen en dat ging prima.
Was vanavond de enige van de wedstrijdlopers die trainde. Ben bij wat van de recreanten aangehaakt omdat alleen trainen niet zo leuk is. Tussendoor wat dingetje extra pakken om toch een beetje een normale training te doen.
Komende zondag de run van Harreveld, laatste van het seizoen. Ik denk dat ik het er gewoon op ga wagen en proberen zo hard mogelijk te gaan. Heb inmiddels genoeg wedstrijden gelopen voor het klassement (alles met behoud van bandje) dus het kan wel. Dat wordt dus 14km nog meer afzien dan anders, en dan kijken waar het schip strandt.
https://www.endomondo.com/workouts/544667417/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Beetje laat, maar voor iedereen die mijn wel en wee van afgelopen zaterdag nog wil lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottomline: zwaar gehad, vooral de laatste ronde van ruim 6 km. Uiteindelijk toch 1:38:56 gelopen en naderhand megakramp in mijn kuit- en scheenspieren gehad.
Beetje vervelende afsluiter, maar uiteindelijk ben ik best tevreden met mijn tijd. Ik baal alleen wel dat ik nergens echt lekker in mijn ritme ben gekomen en dat ik ongemerkt zoveel aan snelheid inleverde. Ook viel me op dat mijn hartslag niet zo hoog was als op de Stationloop ruim 2 weken eerder (168-155 vs 172). Ik gok er maar op dat ik (omdat ik toen ook al vrij diep was gegaan), nog niet volledig was hersteld. In combinatie met de wind, de warmte, het deels lastige parcours met klinkers en de drukte (inhalen achterblijvers in de laatste ronde) zal dat tot deze tijd hebben geleid.
Ook zal ik mijn meeste makkelijke tijdwinst inmiddels wel hebben gemaakt. Per slot van rekening liep ik nu 10 minuten sneller dan vorig jaar. Dat betekent dat ik vanaf nu wat harder zal moeten werken voor snelheidswinst. Tot nu toe was dat lastig omdat ik bij vaker dan 1x per week lopen steeds weer last kreeg van opspelende shinsplints. De laatste maanden gelukkig steeds minder en nu na de Stationloop en de Halve Marathon nog niets gevoeld! Ik ga de komende tijd dus maar eens voorzichtig experimenteren met extra trainingen.
[ Bericht 0% gewijzigd door indepoeier op 18-06-2015 17:27:34 ]![]()
Er zijn ook nog verschillende soorten hooikoortstabletten. Ik heb een variant die minder suf maakt, maar die is alleen op recept verkrijgbaar.
LT, als je ook binnenshuis niest moet je even kijken of dat komt omdat je pollen van buiten mee naar binnen neemt.![]()
ik ben zo blij dat ik dat soort nieuws niet volg!quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik weet niet welke foto's "The British Isles" zwaarder op hun grondvesten deed schudden... Prince George met CROCS of deze....
Ja doei.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef indepoeier het volgende:
Beetje laat, maar voor iedereen die mijn wel en wee van afgelopen zaterdag nog wil lezen:Oei, dat was vast even schrikken, gelukkig kwam het goed !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottomline: zwaar gehad, vooral de laatste ronde van ruim 6 km. Uiteindelijk toch 1:38:56 gelopen en naderhand megakramp in mijn kuit- en scheenspieren gehad.
Beetje vervelende afsluiter, maar uiteindelijk ben ik best tevreden met mijn tijd. Ik baal alleen wel dat ik nergens echt lekker in mijn ritme ben gekomen en dat ik ongemerkt zoveel aan snelheid inleverde. Ook viel me op dat mijn hartslag niet zo hoog was als op de Stationloop ruim 2 weken eerder (168-155 vs 172). Ik gok er maar op dat ik (omdat ik toen ook al vrij diep was gegaan), nog niet volledig was hersteld. In combinatie met de wind, de warmte, het deels lastige parcours met klinkers en de drukte (inhalen achterblijvers in de laatste ronde) zal dat tot deze tijd hebben geleid.
Ook zal ik mijn meeste makkelijke tijdwinst inmiddels wel hebben gemaakt. Per slot van rekening liep ik nu 10 minuten sneller dan vorig jaar. Dat betekent dat ik vanaf nu wat harder zal moeten werken voor snelheidswinst. Tot nu toe was dat lastig omdat ik bij vaker dan 1x per week lopen steeds weer last kreeg van opspelende shinsplints. De laatste maanden gelukkig steeds minder en nu na de Stationloop en de Halve Marathon nog niets gevoeld! Ik ga de komende tijd dus maar eens voorzichtig experimenteren met extra trainingen.![]()
Mooie tijd![]()
![]()
Klopt, was wel even raar. Gelukkig bleef ik rustig en wachtte tot het over was. Kon ook niet anders...quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:30 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Oei, dat was vast even schrikken, gelukkig kwam het goed !![]()
Mooie tijd
En de tijd is inderdaad wel goed, maar PR's verbeteren blijkt verslavend te zijn. Op naar mijn volgende dus.
Trouwens, DeLuna, ik heb wel gekeken bij de start van de 4 EM, maar er waren er zoveel, dat ik je helaas heb gemist. Goeie tijd ook!![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:14 schreef indepoeier het volgende:
Toch nog steeds een zeer respectabele tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat "golven" van de kuitspieren, dat heb ik regelmatig, komt op mij over dat je spieren dan nog een flinke zuurstofbehoefte hebben en dan zo lekker aan het samentrekken zijn.
Is bij mij overigens zelden dat dat gepaard gaat met een krampaanval, die krijg ik als ik niet snel genoeg mijn tubes uittrek en niet fantsoenlijk heb uitgelopen
morgen een mentale training geplanned... 7 rondjes van 6km in de regen (als de NZ'se Mop Rake gelijk heeft) , iedere keer langs mijn huis...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat laatste lijkt me extra zwaar. De verleiding om te stoppen is dat zo grootaan de andere kant is de wc ook dichtbij als je moet
![]()
Dit leuk me wel gaaf, op plekken komen waar je normaal niet snel komt, o.a. door een grote verlate hal...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wat vet!maar een dag later is de BtB
die doe ik dit jaar niet, dus ik ga maar in Antwerpen lopen denk ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat vet!maar een dag later is de BtB
Als ik de BtB niet had gehad, had ik Antwerpen wel serieus overwogenquote:Op donderdag 18 juni 2015 07:54 schreef Guard het volgende:
[..]
die doe ik dit jaar niet, dus ik ga maar in Antwerpen lopen denk ik
Wat wyccie zegt. Niet alle hooikoortspillen zijn versuffend. Ik heb levocetirizine (oid) en heb daar geen last van).
Edit: die foto van wolve en moblo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mag ik in de WLWW?quote:
1
2[b]12 september 2015 - [url=http://www.sport.be/havenrun/2015/nl/]Havenrun (Antwerpen)[/url][/b]
[*] Guard - 15 kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo dat wordt weer lekker druk in september, qua wedstrijden
En ik mag eruit voor de halve marathon van Amsterdam op 18 oktober, want Toronto staat nu echt vast.
![]()
Zo, ik heb gisteren ook weer getraind.
Na een dramatische meimaand qua hardlopen gaat het nu weer stukken beter. Bijna 85 km op de teller en daar komen er nog wel een 30-40 bij als het goed is. Ik moet er nog ruim 50 om op een maandgemiddelde van 100 km uit te komen. Mijn jaardoel verdwijnt dus aardig uit zicht.
De training ging lekker, het hoofdprogramma bestond uit een rondje dat tot ongeveer halverwege snel moest en terug (via een trailpad of de weg) rustiger.
Ik weet niet of het meespeelde, maar het was lekker om mijn hoofd "leeg" te lopen ondanks een chronisch gebrek aan slaap en eetlust afgelopen week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool!quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef Devv het volgende:
En ik mag eruit voor de halve marathon van Amsterdam op 18 oktober, want Toronto staat nu echt vast.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag ik in de WLWW?
[ code verwijderd ]Ja doei.![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:09 schreef Devv het volgende:
Pff ik had 3 afspraken vandaag en daarna kon ik naar atletiektraining. Helemaal top gepland. Gaan 2 van die 3 afspraken ineens opbellen of het ook verzet kan worden en nu is mijn hele planning overhoopIk hoop dat ik nog kan trainen iig..
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:17 schreef McTwente het volgende:
Zo, ik heb gisteren ook weer getraind.
Na een dramatische meimaand qua hardlopen gaat het nu weer stukken beter. Bijna 85 km op de teller en daar komen er nog wel een 30-40 bij als het goed is. Ik moet er nog ruim 50 om op een maandgemiddelde van 100 km uit te komen. Mijn jaardoel verdwijnt dus aardig uit zicht.
De training ging lekker, het hoofdprogramma bestond uit een rondje dat tot ongeveer halverwege snel moest en terug (via een trailpad of de weg) rustiger.
Ik weet niet of het meespeelde, maar het was lekker om mijn hoofd "leeg" te lopen ondanks een chronisch gebrek aan slaap en eetlust afgelopen week.Balen man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kop d'r voor!It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Forum Opties Forumhop: Hop naar: