SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Aristoteless op 16-06-2015 14:22:25 ]
http://variety.com/2015/t(...)d-nutter-1201520137/quote:There’s also speculation about whether Stannis is truly dead. We didn’t see Brienne deliver that final, fatal blow.
I think that was basically in the script. Dan and David felt it best not to be gratuitous with that. You really got a sense that Stannis had nothing else to live for. Brienne’s life-long mission had come to an end. It’s a situation in which Stannis was ready to die and prepared to die. It would have been gratuitous.
Maar die hele verhaallijn was dan zo pointlessquote:Op dinsdag 16 juni 2015 05:57 schreef Nic1 het volgende:
Voor degenen die denken dat Stannis nog leeft:
http://variety.com/2015/t(...)d-nutter-1201520137/
Dat is GRRM ten voete uit...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 05:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die hele verhaallijn was dan zo pointlessOf was dat allemaal om Melissandre bij de Night's Watch te krijgen
O, ik vind het altijd fijn als gebeurtenissen passen in het grote geheel. Dat het bijdraagt aan de progressie van andere karakters of wat er op het eind gebeurt. Nu voelt het hele gezin van Stannis als overbodig (want waar gingen Shireen en moeder nou eigenlijk dood voorquote:
Dat zien we in S6quote:Op dinsdag 16 juni 2015 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
want waar gingen Shireen en moeder nou eigenlijk dood vooreen valse godheid?) en is Brienne wel 'klaar'.
You can find that out in s06!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 05:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die hele verhaallijn was dan zo pointlessOf was dat allemaal om Melissandre bij de Night's Watch te krijgen
Niet echt nutteloos maar wel waardeloos geschreven. Brienne komt natuurlijk net toevallig stannis tegen die ook om de een of andere reden nog niet dood/gevangen is terwijl de rest wel al dood isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:15 schreef Eejit het volgende:
En ook al is het 'nutteloos', dat gebeurt in het echt toch ook? Vind het juist sterk dat er verhaallijnen inzitten die uiteindelijk misschien wel niks toevoegen aan de endgame. Zou saai worden als je alleen de verhaallijn van de uiteindelijke overwinnaar zou krijgen
Ze hadden nog genoeg materiaal voor een extra episode iig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet echt nutteloos maar wel waardeloos geschreven. Brienne komt natuurlijk net toevallig stannis tegen die ook om de een of andere reden nog niet dood/gevangen is terwijl de rest wel al dood is
Dit was niet GRRM!quote:
We mogen geen boekspoilers doen hier. Maar in de verhaallijn van Stannis durf ik wel te zeggen dat de serie nu voorloopt op de boeken. Hetzelfde geld voor Daenerys!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:53 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dit was niet GRRM!
Dit was Benioff en Weiss!
Qua Stannis is er gewoon karaktermoord gepleegd. Kan niet anders concluderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:56 schreef Knut het volgende:
[..]
We mogen geen boekspoilers doen hier. Maar in de verhaallijn van Stannis durf ik wel te zeggen dat de serie nu voorloopt op de boeken. Hetzelfde geld voor Daenerys!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:56 schreef Knut het volgende:
[..]
We mogen geen boekspoilers doen hier. Maar in de verhaallijn van Stannis durf ik wel te zeggen dat de serie nu voorloopt op de boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daenerys eindigde in de serie op precies dezelfde plek als in ADWD. In de boeken gebeurde er natuurlijk veel meer in Mereen, wellicht zien we dat in S6 deels.quote:Hetzelfde geld voor Daenerys!
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 16-06-2015 08:11:53 ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:09 schreef Nic1 het volgende:
[..]Voor mijn gevoel is de mereen storyline opgesplists van die van Daenerys nu. Ik kan me de laatste scene van Daenerys in ieder geval niet herrineren uit de boeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Daenerys eindigde in de serie op precies dezelfde plek als in ADWD. In de boeken gebeurde er natuurlijk veel meer in Mereen, wellicht zien we dat in S6 deels.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
Is identiek, Khal Jhaqo vindt haar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:21 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste scene van Daenerys in ieder geval niet herrineren uit de boeken.
Snap ik, maar ik post het allemaal vooral met de serie in gedachten hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:38 schreef Mike het volgende:
En dit is niet het boekentopic, wat dat is deze TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #19 dus alle boekverhalen horen hier sowieso eigenlijk niet thuis.
Ik zet in op een red herrring met dit statement in Variety.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 05:57 schreef Nic1 het volgende:
Voor degenen die denken dat Stannis nog leeft:
http://variety.com/2015/t(...)d-nutter-1201520137/
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:00 schreef DustPuppy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kunnen ze besluiten zo erg af te wijken. Belachelijk.
het is geen afwijking, het is vooraf besproken met GRRM.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Hoe kunnen ze besluiten zo erg af te wijken. Belachelijk.
Dat is niet helemaal waar. GRRM heeft ze verteld waar ze ongeveer uit moeten komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het is geen afwijking, het is vooraf besproken met GRRM.
Ik wil niet spoileren maar GRRM heeft gewoon gezegd dat dat zou gaan gebeuren. Niet letterlijk verbranden, maar wel in die zin.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:24 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. GRRM heeft ze verteld waar ze ongeveer uit moeten komen.
Hoe ze daar naar toe gaan bepalen ze uiteindelijk zelf. Zoveel heeft hij wel gezegd.
En hoe kun je nou zeggen dat het geen afwijking is? Dit zijn duidelijk 2 verschillende karakers met 2 verschillende manieren van handelen.
Kan al die shit ook daadwerkelijk weg hier dan? Ik heb geen trek een spoiler open te klikken denkende dat er een grapje of weetje over de uitzending staat om vervolgens op een epistel te stuiten waar de boek en show afwijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:38 schreef Mike het volgende:
En dit is niet het boekentopic, wat dat is deze TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #19 dus alle boekverhalen horen hier sowieso eigenlijk niet thuis.
Waarschijnlijk moet je nu gewoon terug in het verhaal denken. Want waarom zaten Beric Dondarrion en Thoros of Myr in het verhaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, ik vind het altijd fijn als gebeurtenissen passen in het grote geheel. Dat het bijdraagt aan de progressie van andere karakters of wat er op het eind gebeurt. Nu voelt het hele gezin van Stannis als overbodig (want waar gingen Shireen en moeder nou eigenlijk dood vooreen valse godheid?) en is Brienne wel 'klaar'.
niet letterlijk zoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:34 schreef muhahaha het volgende:
GRRM heeft het zelf toch voorgesteld om Shireen op de brandstapel te zetten?
Begin er dan ook zelf niet over over hoe het afwijkt van het boekquote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan al die shit ook daadwerkelijk weg hier dan? Ik heb geen trek een spoiler open te klikken denkende dat er een grapje of weetje over de uitzending staat om vervolgens op een epistel te stuiten waar de boek en show afwijken.
Ehh dat doe ik niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Begin er dan ook zelf niet over over hoe het afwijkt van het boek
Ik heb dat interview ook gelezen. Er staat dat ze verbrand zou worden. Er staat alleen niet dat Stannis het zou doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil niet spoileren maar GRRM heeft gewoon gezegd dat dat zou gaan gebeuren. Niet letterlijk verbranden, maar wel in die zin.
Wow, dat is snel!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:24 schreef Khaleesi het volgende:
That should do it.Opmerkingen zijn welkom in principe. Graveyard komt later want nogal groot zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja kijk nog maar eventjes goed na of iedereen er wel in staat, ik had het weer moeilijk. "Gaat die en die er uberhaupt nog wel bij zijn komend seizoen, en verdienen die en die eigenlijk een eigen verhaallijn??" Was weer erg moeilijk. Thoros, Rickon, Benjen enz. heb ik maar gewoon geschrapt, of dat terecht is moet maar blijken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:27 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wow, dat is snel!![]()
Onwijs tof weer, dank je wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan halverwege seizoen 7 zal denk ik alweer een deel van het komende boek verteld gaat worden.
Wat denken jullie ?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:24 schreef Khaleesi het volgende:
That should do it.Opmerkingen zijn welkom in principe. Graveyard komt later want nogal groot zeg maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
Jon komt pas in seizoen 7 terug denk ik, wanneer het volgende boek pas uit is.
De nightswatch wordt denk ik seizoen 6 buiten beeld gelaten.
Zelf denk ik dat de scenes die niet in de serie laten zien zijn maar wel al in de boeken staan seizoen 6 aan bod komen:Ik denk het ook, in een interview stond namelijk dat Kit het klote vond om de crew nu te moeten verlaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan halverwege seizoen 7 zal denk ik alweer een deel van het komende boek verteld gaat worden.
Wat denken jullie ?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
Jon komt pas in seizoen 7 terug denk ik, wanneer het volgende boek pas uit is.
De nightswatch wordt denk ik seizoen 6 buiten beeld gelaten.
Zelf denk ik dat de scenes die niet in de serie laten zien zijn maar wel al in de boeken staan seizoen 6 aan bod komen:Ik doe niet graag aan discussies in spoilertags, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan halverwege seizoen 7 zal denk ik alweer een deel van het komende boek verteld gaat worden.
Wat denken jullie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Graveyard is inderdaad al bijgewerkt en in de OP gezet door Aristoteless, dus hoef ik niet meer te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:18 schreef Forbry het volgende:
Zou heel tof zijn als de rest van de OP ook nog wordt aangepast, maar in ieder geval is de graveyard bijgewerkt zie ik, thnx (@Khaleesi neem ik aan?)![]()
Lijkt mij een verschrikkelijke scene voor een actrice om te moeten spelen. Duurde gelukkig ook niet lang of zo... Respect voor Lena Headyquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik verwacht dat Cersei (prima figuur voor een vrouw van 41 trouwens)
Was body double.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt mij een verschrikkelijke scene voor een actrice om te moeten spelen. Duurde gelukkig ook niet lang of zo... Respect voor Lena Heady
V.
En waarom ook al weer? Begin niet over die tatoeages, die kan je zo wegpoetsen.quote:
Ik kijk net foto's van Lena Headey en die is inderdaad veel platterquote:
Het volk mag haar al niet zo, als ze dit doorvoert kan ze het wel vergeten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik verwacht dat Cersei (prima figuur voor een vrouw van 41 trouwens) opdracht geeft om de hele tempel af te slachten en alle koppen op staken laat zetten.
Vierkantquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En waarom ook al weer? Begin niet over die tatoeages, die kan je zo wegpoetsen.Verder weet ik niet hoe Lena er in haar evakostuum uitziet.
Als je de faith militia in zag hakken op de crowd dan denk ik dat dat ook nog wel eens fout kan lopen. Het volk maakt het allemaal vrij weinig uit denk ik, powerswitch is zo gemaakt. De Tyrells waren in ieder geval wel geliefd maar tsja wat wil dat zeggen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het volk mag haar al niet zo, als ze dit doorvoert kan ze het wel vergeten.
Verplaats je even in haar schoenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het volk mag haar al niet zo, als ze dit doorvoert kan ze het wel vergeten.
mja, er is een verschil tussen naakt weigeren en de walk of shame weigerenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:54 schreef Chewie het volgende:
Wellicht weigert ze naakt.
Al is tattoo wel een goed argument.
Dan respect voor de body doublequote:
Het kan juist ook een waardevolle les zijn geweest, kijk maar naar Jaimy. Dat was ook een arrogante kwal totdat hij zijn hand kwijtraakte en nu is hij enorm veel verandert.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Verplaats je even in haar schoenen.
Ze heeft een of andere mafketel zelf in het zadel geholpen en vervolgens laat deze haar gevangen zetten en vernederen. Daarna doet het volk er nog eens lekker aan mee.
Cersei zal denken iedereen even een lesje te leren en te laten zien dat ze ongebroken is. Dus die hele sekte onthoofden, inclusief die sparrow en die nonnen, en er weer een marionet neerzetten. En wie weet ook nog wel de bewoners van de straten waar ze werd vernederd, van de stadsmuren knikkeren ofzo.
Ze zal zich verraden voelen door de kerk en de burgers en zal denken dat de burgers, als ze niet van haar houden, dan maar zullen moeten vrezen.
Even wat verse Lannister troepen laten aanrukken en daarna een flinke laag bloed door de straten laten lopen.
Zij werd iig wel echt onder gespuugd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan respect voor de body double
Maar ook gewoon, al die haat... Heady zal daar toch ook hebben gelopen. Heftig.
V.
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Graveyard is inderdaad al bijgewerkt en in de OP gezet door Aristoteless, dus hoef ik niet meer te doen.
Dank hiervoor!
Mwoah die waren beide nog geen 20 minuten totaal in beeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.
Zou het deze geweest zijn, die ook in de eerdere episodes te zien was?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meer dan Rattleshirt...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah die waren beide nog geen 20 minuten totaal in beeld.
Dat is wel een oude bekende jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef Ladylicious het volgende:
Wellicht heb ik het gemist (vorige topic niet doorgelezen), maar is die nieuwe dude in de kingsguard een oude bekende?
Die WW doet me denken aan Tywinquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zou het deze geweest zijn, die ook in de eerdere episodes te zien was?
[ afbeelding ]
Nee, het is The Mountain, die weer tot leven is gewekt of op het randje van de dood door Qyburn gered is met enge magie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef Ladylicious het volgende:
Wellicht heb ik het gemist (vorige topic niet doorgelezen), maar is die nieuwe dude in de kingsguard een oude bekende?
flikkerstaal eens een keertje op met je vermoeiende getrolquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben benieuwd dany nog een kekke kreeft en een geel visje tegen komt daar diep in de dothraki zee.
Dit is de White Walker die door Jon gedood was in Hardhome.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zou het deze geweest zijn, die ook in de eerdere episodes te zien was?
[ afbeelding ]
Die Wildling mama is nu wight dus technisch gezien wel dood maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt. Misschien nog een apart categorie:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die Wildling mama is nu wight dus technisch gezien wel dood maar toch ook weer niet
Matige actrice is dat trouwens. Nichtje van de regisseur ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:39 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat Tyene haar familie wel gaat verraden voor Bronn. Het botert niet echt lekker met de zussen. Zag je ook wel in de gevangenis met dat slaan, en uiteraard met het afscheid dat Bronn een bad pussy nodig had.
Al die sandsnakes vind ik matice actrices. Die regisseur moet dan wel een aardig grote familie hebben!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:25 schreef Tempora het volgende:
[..]
Matige actrice is dat trouwens. Nichtje van de regisseur ofzo?
Ze is welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:25 schreef Tempora het volgende:
[..]
Matige actrice is dat trouwens. Nichtje van de regisseur ofzo?
Ja klopt, dat gevecht paar afleveringen terug met Jaime en Bronn was tenenkrommend.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die sandsnakes vind ik matice actrices. Die regisseur moet dan wel een aardig grote familie hebben!
Lovable of een wuss? Ik vind hem wel heel slap geworden...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:29 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het heel knap hoe ze van zo'n slechterik geleidelijk aan een loveable karakter hebben gemaakt.
Loveable wuss it isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lovable of een wuss? Ik vind hem wel heel slap geworden...
Bij Cersei is hij opeens zo slap niet meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lovable of een wuss? Ik vind hem wel heel slap geworden...
Zie mijn sig. Dan kun je een abo aanschaffen en mijn posts negeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
flikkerstaal eens een keertje op met je vermoeiende getrol
Die al gezien?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Dan kun je een abo aanschaffen en mijn posts negeren.
Ik zie het nu, leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die al gezien?
http://m.imgur.com/a/5jFLz
The Hills are alive with the sound of hoofbeats
In principe zijn gefaalde campagnes ook gewoon realistisch natuurlijk. Stannis heeft het keihard geprobeerd, alles opgeofferd maar heeft alsnog gefaald.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, ik vind het altijd fijn als gebeurtenissen passen in het grote geheel. Dat het bijdraagt aan de progressie van andere karakters of wat er op het eind gebeurt. Nu voelt het hele gezin van Stannis als overbodig (want waar gingen Shireen en moeder nou eigenlijk dood vooreen valse godheid?) en is Brienne wel 'klaar'.
Hij moet ook geweten hebben dat het een zelfmoordmissie wasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In principe zijn gefaalde campagnes ook gewoon realistisch natuurlijk. Stannis heeft het keihard geprobeerd, alles opgeofferd maar heeft alsnog gefaald.
Frankenmountain!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, het is The Mountain, die weer tot leven is gewekt of op het randje van de dood door Qyburn gered is met enge magie.
Een leuke zombie is het idd welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |