Lijkt mij een verschrikkelijke scene voor een actrice om te moeten spelen. Duurde gelukkig ook niet lang of zo... Respect voor Lena Headyquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik verwacht dat Cersei (prima figuur voor een vrouw van 41 trouwens)
Was body double.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt mij een verschrikkelijke scene voor een actrice om te moeten spelen. Duurde gelukkig ook niet lang of zo... Respect voor Lena Heady
V.
En waarom ook al weer? Begin niet over die tatoeages, die kan je zo wegpoetsen.quote:
Ik kijk net foto's van Lena Headey en die is inderdaad veel platterquote:
Het volk mag haar al niet zo, als ze dit doorvoert kan ze het wel vergeten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik verwacht dat Cersei (prima figuur voor een vrouw van 41 trouwens) opdracht geeft om de hele tempel af te slachten en alle koppen op staken laat zetten.
Vierkantquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
En waarom ook al weer? Begin niet over die tatoeages, die kan je zo wegpoetsen.Verder weet ik niet hoe Lena er in haar evakostuum uitziet.
Als je de faith militia in zag hakken op de crowd dan denk ik dat dat ook nog wel eens fout kan lopen. Het volk maakt het allemaal vrij weinig uit denk ik, powerswitch is zo gemaakt. De Tyrells waren in ieder geval wel geliefd maar tsja wat wil dat zeggen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het volk mag haar al niet zo, als ze dit doorvoert kan ze het wel vergeten.
Verplaats je even in haar schoenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het volk mag haar al niet zo, als ze dit doorvoert kan ze het wel vergeten.
mja, er is een verschil tussen naakt weigeren en de walk of shame weigerenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:54 schreef Chewie het volgende:
Wellicht weigert ze naakt.
Al is tattoo wel een goed argument.
Dan respect voor de body doublequote:
Het kan juist ook een waardevolle les zijn geweest, kijk maar naar Jaimy. Dat was ook een arrogante kwal totdat hij zijn hand kwijtraakte en nu is hij enorm veel verandert.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Verplaats je even in haar schoenen.
Ze heeft een of andere mafketel zelf in het zadel geholpen en vervolgens laat deze haar gevangen zetten en vernederen. Daarna doet het volk er nog eens lekker aan mee.
Cersei zal denken iedereen even een lesje te leren en te laten zien dat ze ongebroken is. Dus die hele sekte onthoofden, inclusief die sparrow en die nonnen, en er weer een marionet neerzetten. En wie weet ook nog wel de bewoners van de straten waar ze werd vernederd, van de stadsmuren knikkeren ofzo.
Ze zal zich verraden voelen door de kerk en de burgers en zal denken dat de burgers, als ze niet van haar houden, dan maar zullen moeten vrezen.
Even wat verse Lannister troepen laten aanrukken en daarna een flinke laag bloed door de straten laten lopen.
Zij werd iig wel echt onder gespuugd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan respect voor de body double
Maar ook gewoon, al die haat... Heady zal daar toch ook hebben gelopen. Heftig.
V.
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Graveyard is inderdaad al bijgewerkt en in de OP gezet door Aristoteless, dus hoef ik niet meer te doen.
Dank hiervoor!
Mwoah die waren beide nog geen 20 minuten totaal in beeld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.
Zou het deze geweest zijn, die ook in de eerdere episodes te zien was?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.
Meer dan Rattleshirt...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah die waren beide nog geen 20 minuten totaal in beeld.
Dat is wel een oude bekende jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef Ladylicious het volgende:
Wellicht heb ik het gemist (vorige topic niet doorgelezen), maar is die nieuwe dude in de kingsguard een oude bekende?
Die WW doet me denken aan Tywinquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zou het deze geweest zijn, die ook in de eerdere episodes te zien was?
[ afbeelding ]
Nee, het is The Mountain, die weer tot leven is gewekt of op het randje van de dood door Qyburn gered is met enge magie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef Ladylicious het volgende:
Wellicht heb ik het gemist (vorige topic niet doorgelezen), maar is die nieuwe dude in de kingsguard een oude bekende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |