flikkerstaal eens een keertje op met je vermoeiende getrolquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:32 schreef Maanvis het volgende:
Ik ben benieuwd dany nog een kekke kreeft en een geel visje tegen komt daar diep in de dothraki zee.
Dit is de White Walker die door Jon gedood was in Hardhome.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zou het deze geweest zijn, die ook in de eerdere episodes te zien was?
[ afbeelding ]
Die Wildling mama is nu wight dus technisch gezien wel dood maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We missen de WW en de coole wildling moeder nog.
Oh ja, goed punt. Misschien nog een apart categorie:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die Wildling mama is nu wight dus technisch gezien wel dood maar toch ook weer niet
Matige actrice is dat trouwens. Nichtje van de regisseur ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:39 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat Tyene haar familie wel gaat verraden voor Bronn. Het botert niet echt lekker met de zussen. Zag je ook wel in de gevangenis met dat slaan, en uiteraard met het afscheid dat Bronn een bad pussy nodig had.
Al die sandsnakes vind ik matice actrices. Die regisseur moet dan wel een aardig grote familie hebben!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:25 schreef Tempora het volgende:
[..]
Matige actrice is dat trouwens. Nichtje van de regisseur ofzo?
Ze is welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:25 schreef Tempora het volgende:
[..]
Matige actrice is dat trouwens. Nichtje van de regisseur ofzo?
Ja klopt, dat gevecht paar afleveringen terug met Jaime en Bronn was tenenkrommend.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Al die sandsnakes vind ik matice actrices. Die regisseur moet dan wel een aardig grote familie hebben!
Lovable of een wuss? Ik vind hem wel heel slap geworden...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:29 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het heel knap hoe ze van zo'n slechterik geleidelijk aan een loveable karakter hebben gemaakt.
Loveable wuss it isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lovable of een wuss? Ik vind hem wel heel slap geworden...
Bij Cersei is hij opeens zo slap niet meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Lovable of een wuss? Ik vind hem wel heel slap geworden...
Zie mijn sig. Dan kun je een abo aanschaffen en mijn posts negeren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
flikkerstaal eens een keertje op met je vermoeiende getrol
Die al gezien?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zie mijn sig. Dan kun je een abo aanschaffen en mijn posts negeren.
Ik zie het nu, leukquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die al gezien?
http://m.imgur.com/a/5jFLz
The Hills are alive with the sound of hoofbeats
In principe zijn gefaalde campagnes ook gewoon realistisch natuurlijk. Stannis heeft het keihard geprobeerd, alles opgeofferd maar heeft alsnog gefaald.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 06:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, ik vind het altijd fijn als gebeurtenissen passen in het grote geheel. Dat het bijdraagt aan de progressie van andere karakters of wat er op het eind gebeurt. Nu voelt het hele gezin van Stannis als overbodig (want waar gingen Shireen en moeder nou eigenlijk dood vooreen valse godheid?) en is Brienne wel 'klaar'.
Hij moet ook geweten hebben dat het een zelfmoordmissie wasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In principe zijn gefaalde campagnes ook gewoon realistisch natuurlijk. Stannis heeft het keihard geprobeerd, alles opgeofferd maar heeft alsnog gefaald.
Frankenmountain!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, het is The Mountain, die weer tot leven is gewekt of op het randje van de dood door Qyburn gered is met enge magie.
Een leuke zombie is het idd welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |