Ziet er uit als een leuk rondje. Succes!quote:
Lijkt me ook een beetje sterk aangezien het al een poosje in het assortiment is daar en ze nog genoeg op voorraad hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
Zou dat dan ooit zoveel meer waard gaan worden?
De versie die ze uitgaven bij 50 jaar wel in ieder geval. Kan nu geen ongeopende versie vinden maar die zijn goud waard, zeker als het een laag nr is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
Zou dat dan ooit zoveel meer waard gaan worden?
Vraag is of je nu hetzelfde rendement haalt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gevonden
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item5d59c4f1b2
Mooi rendement hoor
Daar had ik nou echt niet aan gedacht kano!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag is of je nu hetzelfde rendement haalt.
Sowieso vergeet je nu de inflatie
http://www.usinflationcalculator.com/
Als ik het daar in vul zou het toendertijd minder dan 2150 dollar moeten kosten.
quote:In 1983 £1 = 2,300L so that was £260
Today(2012) that is £774 - £1,425 depending on which base price you choose.
Either way the groupset has done a good job at out pacing inflation, and you could have had 30 years use out of it ...
Waar haal je dat vandaan? Snap er geen hout van, ingewikkelde getallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar had ik nou echt niet aan gedacht kano!!!!!!!
[..]
http://www.redvelo.co.uk/(...)rsary-groupset.shtmlquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Snap er geen hout van, ingewikkelde getallen.
Site over die groepset.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Snap er geen hout van, ingewikkelde getallen.
Ah we hebben een beursguru in ons middenquote:
"maar" ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://www.redvelo.co.uk/(...)rsary-groupset.shtml
Maar als je de getallen van daar neemt, GBP500 om te kopen en GBP2500-3000 nu kom je ook nog maar op zo'n 6% nominaal rendement uit.
omdat hij weet wat Buy&hold is ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah we hebben een beursguru in ons midden
Als je beleggingshorizon 30 jaar is moet je het natuurlijk ook niet op een spaarrekening zetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
"maar" ?
Ze hebben het over negatieve rente op spaarrekeningen man
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:50 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je beleggingshorizon 30 jaar is moet je het natuurlijk ook niet op een spaarrekening zetten.
Meh, meer omdat ik "gewoon dit en dit doen en je hebt rendement >X" over een periode van 30 jaar nogal een flut uitspraak vind.quote:
Campa spulletjes kopen is ook voor fantasie loze nostalgiesche toerders tochquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meh, meer omdat ik "gewoon dit en dit doen en je hebt rendement >X" over een periode van 30 jaar nogal een flut uitspraak vind.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:54 schreef dop het volgende:
[..]
Campa spulletjes kopen is ook voor fantasie loze nostalgiesche toerders toch
Na zondag worden de dagen weer korterquote:
Zag net een blaadje vallenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Na zondag worden de dagen weer korter
Warme Chocomel, gepofte kastanjes, pepernoten, oliebollen alles.
Dat zeg ik ook nergens. Alleen dat je op de beurs een hoger rendement dan die 5% kan verwachten. Zeker over 30 jaar. Ga natuurlijk niks zitten garanderen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meh, meer omdat ik "gewoon dit en dit doen en je hebt rendement >X" over een periode van 30 jaar nogal een flut uitspraak vind.
rip in peacequote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zag net een blaadje vallen
RIP ZOMER 2015
Stamcafé fan Patroon en syn Liwwarder maten!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zit jij ook wel eens in dit cafe Patroon
Mij niet gezien.quote:
Ik denk dat Patroon hier ook fan van is.....quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Stamcafé fan Patroon en syn Liwwarder maten!
Heb jij ook strava?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mij niet gezien.
Gelukkig kan je in Nederland gemakkelijk het fietsen laten in die paar weken dat er sneeuw en ijzel ligt. Schaatsen is ook leuk.
Ik heb geen smartphone dus helaas...quote:
zo lang je gpx bestanden kan produceren van je ritje kun je het op strava zettenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb geen smartphone dus helaas...
Anders zou ik het graag gebruiken.
Misschien ga ik dat doen zo gauw ik een GPS-toestel heb. Ik ben er nog een aan het uitzoeken. Het liefst de goedkoopste betrouwbare (degelijkheid) met hartslagsensor en cadanssensor die een grafische interface heeft voor de kaarten. Het zelf kunnen uploaden van kaarten of gratis updates lijkt me ook belangrijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:54 schreef dop het volgende:
[..]
zo lang je gpx bestanden kan produceren van je ritje kun je het op strava zetten
tja mss als je het slijt aan een maffe Japanner of Amerikaan op ebay anders kan je er alleen aan verdienen als je het verkoopt over 50 jaar als je mij vraagt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.wiggle.co.uk/c(...)=78888&utm_content=0
[ afbeelding ]
Leuke investering denk ik, moet je wel sterk genoeg zijn om het niet stiekem uit te pakken
Sowieso! Vergeet ook 't Woanskip van Anneke Douma niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik denk dat Patroon hier ook fan van is.....
Het ligt er nog even aan of mijn huidige werkgever ongeveer hetzelfde salaris kan geven als het bedrijf dat mij graag wil hebben. Aangezien ik een aanbieding heb gekregen voor 25% meer dan ik nu krijg.quote:
De Rosa?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ligt er nog even aan of mijn huidige werkgever ongeveer hetzelfde salaris kan geven als het bedrijf dat mij graag wil hebben. Aangezien ik een aanbieding heb gekregen voor 25% meer dan ik nu krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |