Veel plezierquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef MarcoD het volgende:
Groet!
stand staat op 50/50 qua regen/zon beklimmingen. Vandaag niet fietsen want vrouw moet fietsen.
Zwaar leven. Morgen misschien de AdH nog even opknallen
Glandon:
https://www.strava.com/activities/326020674
Ornon + Solude
https://www.strava.com/activities/326705221
Sarenne
https://www.strava.com/activities/327238416
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:04 schreef Patroon het volgende:
Heb de sidi Wire al binnen. Vandaag komt nog Sidi Wire en Sidi ergo3 binnen in verschillende maten. Passen 2.0
quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens
(spaaractie van de jumbo dus)
quote:Het Limited Edition Retro shirt is geen sportshirt
Alleen maak ik als ik 39x30 erop heb zitten snel de fout om gewoon met cadans van 100 te gaan klimmen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 06:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee die vlieger gaat met klimmen ook niet op.
ddx, had jij nou een app waarmee je die openbare watertappunten kan vinden?quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Alleen maak ik als ik 39x30 erop heb zitten snel de fout om gewoon met cadans van 100 te gaan klimmen.
Wat dat betreft is 39x25 wel makkelijk, dan moet je gewoon lagere cadans klimmen
Die vond het zelf ook leuk, was gelukkig niet zo lang dat klimmetje.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:57 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vond die foto van de kleine in de kar ook mooi
Maar wel met 3 zakjes achter op de rug als ik het goed zag in de reclame op tv.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Juist, maar het is dus een gaar katoenen ding ofzo
blikje bier links en rechts, in het midden je bbq gereedschapquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Maar wel met 3 zakjes achter op de rug als ik het goed zag in de reclame op tv.
Vet handigquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Maar wel met 3 zakjes achter op de rug als ik het goed zag in de reclame op tv.
Om af te dalen wel erg mooi!quote:
Dus je trapt zodanig dat je materiaal lang meegaat oid?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:31 schreef Patroon het volgende:
Vanavond 4e ketting om cassette gelegd. Denk wel 18k km met deze cassette gereden en slaat nog niet over. Paar tandjes worden nu toch wel minder, dus denk dat dit de laatste ketting is.
Dat komt door die spray. Probeer eens een fietssmeermiddel of wax zoals squirt lube of pedro's.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:32 schreef TrippleDistilled het volgende:
Na een tijdje op een klassieke Peugeot racefiets te hebben gereden afgelopen weekend een Bulls met ultegra tweederhands gekocht. Fietst toch wel fijner![]()
Nu heb ik een vraag, waar koop ik (niet online) bidons tegen een schappelijke prijs?
En nog een vraagje, heb net na een ritje mijn fiets met een sopje van warm water en zeepsop de fiets schoongemaakt en mijn ketting ingespoten met kettingspray (voor motoren, van de action ¤2.79). Nu merk ik dat het heel plakkerig is geworden. Wat te doen? Met wasbenzine afnemen?
Haha dunno. Squirtlube bevalt me iig wel. Met olie moest ik in verleden echt eerder cassette vervangen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:36 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Dus je trapt zodanig dat je materiaal lang meegaat oid?
Ja, maar vorig jaar maar 2000km koers per jaar. Zal dus idd zo'n 15-17k zijn, maar exact weet ik het niet. 4 kettingen is iig wel veel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
En koers is op een andere cassette toch?
53 voor met tegenwindquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Misschien beetje verschil tussen toerder (ik) en koerser, ik rijd standaard voor 53 achter ergens in het midden tot de 13 of het nou tegenwind is, 30 km/h, of meewind .. km/h. Awel, kettingslijtagetool staat op mijn verlanglijst en het is bijna vaderdag ..
Held! Ik heb sindskort een cadansmeter, best leuk om te zien. Als ik moe ben ga ik stoempenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ja met 60 rpm oid weet ik veel. Ga toch niet mijn gepoetste 39 lastigvallen.
Ik zie altijd een Aziaat als ik ga wielrennen en naar ramen kijk..quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Waarom is toeren/wielrennen zo'n witte sport, ik kom zelden/nooit medelanders tegen in een strak pakje op de racer.
Wij hebben er ook eentje (naja, strikt genomen wij niet, maar de andere club die op de nedereindseberg rondrijdt).quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:28 schreef No-P het volgende:
Wij hebben op de club een stuk of wat Duitsers.
Kan niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zie altijd een Aziaat als ik ga wielrennen en naar ramen kijk..
Lekker boeiend waar je in rijdt, als je het maar leuk had toch? Goed bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:11 schreef Levitas het volgende:
Dit heeft wel weer echt m'n motivatie om meer te fietsen aangewakkerd, want dat zat best wel even in een dipje.
[/lief dagboek]
En had natuurlijk helemaal niet gerekend op deze activiteiten, reed ik daar in m'n zwembroek, hardloop shirt en Nikes.. Jullie hadden me van de fiets getrokken
Hoe gaat 't met jou?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar je in rijdt, als je het maar leuk had toch? Goed bezig
Ja, het gaat weer goed. Op mijn knieën zitten kan ik nog niet, maar heb van de week al wel weer 10km binnen een uur hardgelopen. Vorige week ook een stuk weer op de wielrenfiets gedaan. Het is nu een vooral een kwestie van de spieren weer sterker maken en conditie weer opbouwen want die is met 6 weken bijna niks doen aardig achteruit gegaan. Sporten en werken doe ik nog met een brace zodat de knieschijf er niet zomaar weer uit kan schieten.quote:
Als hij zelfde vermogen trapt en 13kg lichter is kan het nooit zo zijn dat jij harder dan hem omhoog fietst. Jij MOET wel meer vermogen trappen als je 13kg zwaarder bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:27 schreef Oksel het volgende:
Gisteren mooi gefietst! 133km, 3000hm. Laatste col dikke finale kunnen rijden, met hf boven mn omslagpunt. En mn beide fietsmaten achter me kunne laten, waarvan 1 een goede fietser is. Conditie! Want hij trapt t zelfde vermogen en is 13kg lichter.
Zo weer op de fiets, Kaas gaat ook mee. Rustig touren. Morgen rust. Zondag 204km met 4850hm.
4850hm is nooit rustig tourenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:27 schreef Oksel het volgende:
Gisteren mooi gefietst! 133km, 3000hm. Laatste col dikke finale kunnen rijden, met hf boven mn omslagpunt. En mn beide fietsmaten achter me kunne laten, waarvan 1 een goede fietser is. Conditie! Want hij trapt t zelfde vermogen en is 13kg lichter.
Zo weer op de fiets, Kaas gaat ook mee. Rustig touren. Morgen rust. Zondag 204km met 4850hm.
Of die kerel deed lekker rustig aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als hij zelfde vermogen trapt en 13kg lichter is kan het nooit zo zijn dat jij harder dan hem omhoog fietst. Jij MOET wel meer vermogen trappen als je 13kg zwaarder bent.
Dat is zondag he? Vandaag is het rustig touren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:37 schreef dop het volgende:
[..]
4850hm is nooit rustig touren
veel plezier kaas en okkie
Maar dan rijdt die op dat moment niet zelfde vermogenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of die kerel deed lekker rustig aan.
[..]
Dat is zondag he? Vandaag is het rustig touren.
Klopt, maar op dat moment kon ik nog meer vermogen leveren schijnbaar. Bij de Sma trapten we exact t zelfde.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als hij zelfde vermogen trapt en 13kg lichter is kan het nooit zo zijn dat jij harder dan hem omhoog fietst. Jij MOET wel meer vermogen trappen als je 13kg zwaarder bent.
Ziet er uit als een leuk rondje. Succes!quote:
Lijkt me ook een beetje sterk aangezien het al een poosje in het assortiment is daar en ze nog genoeg op voorraad hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
Zou dat dan ooit zoveel meer waard gaan worden?
De versie die ze uitgaven bij 50 jaar wel in ieder geval. Kan nu geen ongeopende versie vinden maar die zijn goud waard, zeker als het een laag nr is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:20 schreef kanovinnie het volgende:
Zou dat dan ooit zoveel meer waard gaan worden?
Vraag is of je nu hetzelfde rendement haalt.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gevonden
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item5d59c4f1b2
Mooi rendement hoor
Daar had ik nou echt niet aan gedacht kano!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vraag is of je nu hetzelfde rendement haalt.
Sowieso vergeet je nu de inflatie
http://www.usinflationcalculator.com/
Als ik het daar in vul zou het toendertijd minder dan 2150 dollar moeten kosten.
quote:In 1983 £1 = 2,300L so that was £260
Today(2012) that is £774 - £1,425 depending on which base price you choose.
Either way the groupset has done a good job at out pacing inflation, and you could have had 30 years use out of it ...
Waar haal je dat vandaan? Snap er geen hout van, ingewikkelde getallen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar had ik nou echt niet aan gedacht kano!!!!!!!
[..]
http://www.redvelo.co.uk/(...)rsary-groupset.shtmlquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Snap er geen hout van, ingewikkelde getallen.
Site over die groepset.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Snap er geen hout van, ingewikkelde getallen.
Ah we hebben een beursguru in ons middenquote:
"maar" ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:42 schreef ratatat het volgende:
[..]
http://www.redvelo.co.uk/(...)rsary-groupset.shtml
Maar als je de getallen van daar neemt, GBP500 om te kopen en GBP2500-3000 nu kom je ook nog maar op zo'n 6% nominaal rendement uit.
omdat hij weet wat Buy&hold is ?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ah we hebben een beursguru in ons midden
Als je beleggingshorizon 30 jaar is moet je het natuurlijk ook niet op een spaarrekening zetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
"maar" ?
Ze hebben het over negatieve rente op spaarrekeningen man
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:50 schreef ratatat het volgende:
[..]
Als je beleggingshorizon 30 jaar is moet je het natuurlijk ook niet op een spaarrekening zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |