Ja, maar vorig jaar maar 2000km koers per jaar. Zal dus idd zo'n 15-17k zijn, maar exact weet ik het niet. 4 kettingen is iig wel veel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:53 schreef kanovinnie het volgende:
En koers is op een andere cassette toch?
53 voor met tegenwindquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Misschien beetje verschil tussen toerder (ik) en koerser, ik rijd standaard voor 53 achter ergens in het midden tot de 13 of het nou tegenwind is, 30 km/h, of meewind .. km/h. Awel, kettingslijtagetool staat op mijn verlanglijst en het is bijna vaderdag ..
Held! Ik heb sindskort een cadansmeter, best leuk om te zien. Als ik moe ben ga ik stoempenquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:12 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ja met 60 rpm oid weet ik veel. Ga toch niet mijn gepoetste 39 lastigvallen.
Ik zie altijd een Aziaat als ik ga wielrennen en naar ramen kijk..quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Waarom is toeren/wielrennen zo'n witte sport, ik kom zelden/nooit medelanders tegen in een strak pakje op de racer.
Wij hebben er ook eentje (naja, strikt genomen wij niet, maar de andere club die op de nedereindseberg rondrijdt).quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:28 schreef No-P het volgende:
Wij hebben op de club een stuk of wat Duitsers.
Kan niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zie altijd een Aziaat als ik ga wielrennen en naar ramen kijk..
Lekker boeiend waar je in rijdt, als je het maar leuk had toch? Goed bezigquote:Op vrijdag 19 juni 2015 00:11 schreef Levitas het volgende:
Dit heeft wel weer echt m'n motivatie om meer te fietsen aangewakkerd, want dat zat best wel even in een dipje.
[/lief dagboek]
En had natuurlijk helemaal niet gerekend op deze activiteiten, reed ik daar in m'n zwembroek, hardloop shirt en Nikes.. Jullie hadden me van de fiets getrokken
Hoe gaat 't met jou?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 06:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Lekker boeiend waar je in rijdt, als je het maar leuk had toch? Goed bezig
Ja, het gaat weer goed. Op mijn knieën zitten kan ik nog niet, maar heb van de week al wel weer 10km binnen een uur hardgelopen. Vorige week ook een stuk weer op de wielrenfiets gedaan. Het is nu een vooral een kwestie van de spieren weer sterker maken en conditie weer opbouwen want die is met 6 weken bijna niks doen aardig achteruit gegaan. Sporten en werken doe ik nog met een brace zodat de knieschijf er niet zomaar weer uit kan schieten.quote:
Als hij zelfde vermogen trapt en 13kg lichter is kan het nooit zo zijn dat jij harder dan hem omhoog fietst. Jij MOET wel meer vermogen trappen als je 13kg zwaarder bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:27 schreef Oksel het volgende:
Gisteren mooi gefietst! 133km, 3000hm. Laatste col dikke finale kunnen rijden, met hf boven mn omslagpunt. En mn beide fietsmaten achter me kunne laten, waarvan 1 een goede fietser is. Conditie! Want hij trapt t zelfde vermogen en is 13kg lichter.
Zo weer op de fiets, Kaas gaat ook mee. Rustig touren. Morgen rust. Zondag 204km met 4850hm.
4850hm is nooit rustig tourenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:27 schreef Oksel het volgende:
Gisteren mooi gefietst! 133km, 3000hm. Laatste col dikke finale kunnen rijden, met hf boven mn omslagpunt. En mn beide fietsmaten achter me kunne laten, waarvan 1 een goede fietser is. Conditie! Want hij trapt t zelfde vermogen en is 13kg lichter.
Zo weer op de fiets, Kaas gaat ook mee. Rustig touren. Morgen rust. Zondag 204km met 4850hm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |