SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.(she/her)
Erg treffende achtergronden!quote:
Klopt, vond het vooral zo treffend het verloop tussen elke Stark personage en de bijbehorende direwolf. Doe mij maar een spin-off: revenge of the direwolves waarbij alle Stark direwolves nog vrolijk rondwaren, als pack elke arch enemy van de Starks gaan lokaliseren en opvreten ofzoquote:Op zondag 14 juni 2015 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg treffende achtergronden!
Ik hou alleen niet echt van die Japanse tekenstijl van de gezichten, maar verder erg goed gemaakt!(Alleen kun je bij Rickon natuurlijk vrij weinig verzinnen.)
THE WORK CONTINUESquote:Op zondag 14 juni 2015 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
WHAT IS HYPE MAY NEVER DIE
FUCKING CORNFIRMED
Hoezo? ik zeg toch helemaal niets verkeerds? ik hoop gewoon dat t gebeurtquote:Op zondag 14 juni 2015 20:06 schreef Typisch het volgende:
Pas maar op Fylax, met de nieuwe (FOK!dodende) regels heb je straks een ban aan je broek.
Overigens, Clegane.
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
Geen idee, Frankenstein Mountain gaat bowlenWaarbij de Sparrow gastjes als kegel fungeren ofzo?
Alles maar om Cersei te bevrijden van de High Sparrow lijkt me?
GET HYPEquote:
Ditquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
#TeamTheHound > #TeamTheMountain als je het over Clegane hebt
jij snapt et!quote:
Oeffff onmogelijke keuze.quote:
Bronnquote:
dudequote:
ps jaimie still has both handsquote:
Dat dus.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Dat hypegegil begint een beetke vervelend te worden. Ik denk dat het voor iedereen leuker is als we gewoon over de serie gaan praten ipv gaan ranten als een kleuter met down
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Dat hypegegil begint een beetke vervelend te worden. Ik denk dat het voor iedereen leuker is als we gewoon over de serie gaan praten ipv gaan ranten als een kleuter met down
Het is gewoon FUCKING CONFIRMED!!!!!!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
En hoezo zou het confirmed zijn dat het gaat gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is gewoon FUCKING CONFIRMED!!!!!!Ah right.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je bent als een duracellkonijn met een gros batterijen in je reet aan het ranten over iets wat confirmed is en nog moet komen. Way to spoil.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:49 schreef Fylax het volgende:
Wacht maar tot het moment er is, dan hypen jullie allemaal hard mee.
80s stylequote:
Wat is de grap dan van deze meme hypen?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Het zijn geen spoilers manDat ''fucking confirmed'' is gewoon een meme.
timmmmmm mad? FUCKING CONFIRMED!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je bent als een duracellkonijn met een gros batterijen in je reet aan het ranten over iets wat confirmed is en nog moet komen. Way to spoil.
Ik had zo gehoopt dat de bedoeling inmiddels duidelijk zou zijn in dit topic. Kunnen ze geen forumspecifieke bans uit gaan delen voor mensen die maar bezig blijven met hier spoilen.
Omdat we allemaal hopen dat het gaat gebeuren. What is hype may never die, but rises again hyper and stronger.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grap dan van deze meme hypen?
Anderen etteren.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grap dan van deze meme hypen?
Tyrion met dat petjequote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
timmmmmm mad? FUCKING CONFIRMED!
[ afbeelding ]
van de boekenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Rot daar lekker mee op en ga ontopic posten dan. Nepspoilers plaatsen vind ik zo mogelijk nog debieler dan spoilers plaatsen.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Achjoh, ga lekker verder janken om het feit dat mensen hypen om iets.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot daar lekker mee op en ga ontopic posten dan. Nepspoilers plaatsen vind ik zo mogelijk nog debieler dan spoilers plaatsen.
-edit: zo kan-ie wel weer- In één topic gewoon normaal doen ipv een heel topic vertyfen is toch niet teveel gevraagd?
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op zondag 14 juni 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot daar lekker mee op en ga ontopic posten dan. Nepspoilers plaatsen vind ik zo mogelijk nog debieler dan spoilers plaatsen.
-edit: zo kan-ie wel weer- In één topic gewoon normaal doen ipv een heel topic vertyfen is toch niet teveel gevraagd?
Je mag niet hopen op iets wat nog niet is gebeurd, JR!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop op een vernedering van Cersei morgen en Tommen die doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Zou inderdaad mooi zijn als iedereen dat zou lezen en zich eraan zou houden ja. Ipv serieuze topics zoals dit te komen verbaggerenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
55quote:Op zondag 14 juni 2015 21:03 schreef Evertjan het volgende:
hoelang duurt deze final episode? 60min of 50min?
een vliegende draak met daarop Queen Daenerys Targaryen is niet enerverend genoeg?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben een weekje weggeweest, het kan zijn dat ik het gemist heb maarrrr:
Het was geen negende episode zoals we hem sinds de onthoofding gewend zijn
En een gruwelijke dood van een meisje...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vliegende draak met daarop Queen Daenerys Targaryen is niet enerverend genoeg?
NIET!quote:
Mwoah, als je bekijkt hoe groot ze de shockfactor normaal maken niet nee. Misschien komt dat ook wel omdat ik de arenascene wat matig vond.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vliegende draak met daarop Queen Daenerys Targaryen is niet enerverend genoeg?
eind en begin creditsquote:Op zondag 14 juni 2015 21:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
NIET!
Hij duurt 57 minuten volgens HBO
Het is wel een moment waar mensen vanaf het eerste seizoen naar hebben uitgekeken: eentje was dat de white walkers eindelijk in de bewoonde wereld zouden aankomen, en het andere was Dany die op 1 van de draken zou vliegen en dat die dood en verderf zou zaaien!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, als je bekijkt hoe groot ze de shockfactor normaal maken niet nee. Misschien komt dat ook wel omdat ik de arenascene wat matig vond.
arena scene was wel goed shireen was afgrijselijk om te zien horen, maar shockfactor? nee geen van beide scenes hadden dat, itt de voorgaande 4 seizoenen eps 9quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, als je bekijkt hoe groot ze de shockfactor normaal maken niet nee. Misschien komt dat ook wel omdat ik de arenascene wat matig vond.
dan had die scene idd veel meer effect, nu werd dat deels te niet gedaan door de arena scene, vraag me af hoe het was geweest als ze de scenes hadden omgekeerdquote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ik zelf met de brandstapelscene geëindigd zou zijn. Even met een moker op de kijkers inslaan en dan op zwart.
Ik kijk vooral uit naar de aankomst op Westerosquote:Op zondag 14 juni 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel een moment waar mensen vanaf het eerste seizoen naar hebben uitgekeken: eentje was dat de white walkers eindelijk in de bewoonde wereld zouden aankomen, en het andere was Dany die op 1 van de draken zou vliegen en dat die dood en verderf zou zaaien!
En dan zo dat je het niet al de hele ep aan ziet komen, dan had het zeker de shockfactor gehad, want ik kreeg er toch even kippenvel van. Dat gekrijs...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ik zelf met de brandstapelscene geëindigd zou zijn. Even met een moker op de kijkers inslaan en dan op zwart.
Dat sowieso!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de aankomst op Westeros
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
What do we say to the master of death? Not today!
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de aankomst op Westeros
Ja, door merg en been. Maar het is inderdaad zo dat je tegenwoordig al weet dat iemand eraan gaat als diegene eerder in de aflevering 'een momentje' heeft met een ander personage om diegene net wat menselijker te maken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zo dat je het niet al de hele ep aan ziet komen, dan had het zeker de shockfactor gehad, want ik kreeg er toch even kippenvel van. Dat gekrijs...
Het laatste shot in dit seizoen die doodschreeuw van Shireen inderdaad. Brrrr, en dan weer een jaar wachten.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ook goed, Syrio blijft baas though. Trant gewoon met een houten zwaard te lijf gaanquote:
dan zou ik pas stoppen met kijken...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het laatste shot in dit seizoen die doodschreeuw van Shireen inderdaad. Brrrr, en dan weer een jaar wachten.
fo shizzlequote:Op zondag 14 juni 2015 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook goed, Syrio blijft baas though. Trant gewoon met een houten zwaard te lijf gaan
Ik denk dat beide scenes er beter uit zouden komen. Die arenascene was veel luchtiger dan die brandstapelscene, dus het kwam nogal over als 'Oja, dit hebben we ook nog.'quote:Op zondag 14 juni 2015 21:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan had die scene idd veel meer effect, nu werd dat deels te niet gedaan door de arena scene, vraag me af hoe het was geweest als ze de scenes hadden omgekeerd
Zal wel ergens hoog in de bergen zitten? Lijkt me niet dat ze zo even naar Westeros zijn gevlogenquote:
house of the undyingquote:Op zondag 14 juni 2015 21:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zal wel ergens hoog in de bergen zitten? Lijkt me niet dat ze zo even naar Westeros zijn gevlogen
Of is dat niet van de laatste episode dit seizoen
Ik ook. En dan tijdens de eindcredits geen muziek maar slechts het gegil van Shireen.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Nee, iemand anders. Serie Misfits, waar Missandei toevallig wel in voorkomt.quote:
De eerste twee seizoenen daarvan waren top, daarna werd het minder. Met name door het vertrek van Robert Sheehan's personage.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, iemand anders. Serie Misfits, waar Missandei toevallig wel in voorkomt.
Volgens IMDB komt hij terug. En moest ook bij seizoen 3 erinkomen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
De eerste twee seizoenen daarvan waren top, daarna werd het minder. Met name door het vertrek van Robert Sheehan's personage.
Antonia Thomas is vele malen aantrekkelijker dan Missandei, en die ziet er al bijzonder goed uitquote:
Die had inderdaad wel een toepasselijke superkracht. Maar dat is hier verder offtopic natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Antonia Thomas is vele malen aantrekkelijker dan Missandei, en die ziet er al bijzonder goed uit
mwahquote:Op zondag 14 juni 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Antonia Thomas is vele malen aantrekkelijker dan Missandei, en die ziet er al bijzonder goed uit
heb je wel gelijk inquote:Op zondag 14 juni 2015 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had inderdaad wel een toepasselijke superkracht. Maar dat is hier verder offtopic natuurlijk.
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
"I am guilty of being a dwarf" beste speech ooit
die van hem in the vale vond ik ook sterk en die "speech" die jaimie deed in bad met brienne was ook sterkquote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
"I am guilty of being a dwarf" beste speech ooit
Helemaal mee eens. Heel die theory kan je niet baseren zonder info uit de boek, dus boekspoilers in de topic ZONDER boekspoilers!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zijn toch gewoon allemaal spoilers?
zat je te slapen?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:16 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heel die theory kan je niet baseren zonder info uit de boek, dus boekspoilers in de topic ZONDER boekspoilers!
Die laatste was ook echt wel intens, ja!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
die van hem in the vale vond ik ook sterk en die "speech" die jaimie deed in bad met brienne was ook sterk
quote:
the work continues laatste ep, their might be some alternations vorige seizoen en eerder in het seizoen werd the mountain nog soort van wakkerquote:
Klopt, dat de mountain nog leeft moet iedereen wel door hebben. Maar seriekijkers kunnen zonder de boeken nooit weten dat The hound nog leeft. Dus om die theory hier zo aandachtig te benoemen vind ik wel een erg grote spoiler.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
the work continues laatste ep, their might be some alternations vorige seizoen en eerder in het seizoen werd the mountain nog soort van wakker
True, soms is het met kleding net een tikkie meer sexyquote:Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
deze shot laat niks meer aan de verbeelding over
the hound? die is dood manquote:Op zondag 14 juni 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Klopt, dat de mountain nog leeft moet iedereen wel door hebben. Maar seriekijkers kunnen zonder de boeken nooit weten dat The hound nog leeft. Dus om die theory hier zo aandachtig te benoemen vind ik wel een erg grote spoiler.
the hound was met arya, the mountain is het popetje van cerseiquote:Op zondag 14 juni 2015 22:39 schreef maho_91 het volgende:
[..]
The hound of hoe hij zich tegenwoordig wil noemen..
Hij wordt om 03:00 onze tijd uitgezonden, dus zal rond 04:30 wel ergens staan.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:42 schreef Martinofiets het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe laat de laatste aflevering doorgaans beschikbaar is?
mogelijk trant ga je gelijk krijgen, maar mogelijk zal er nog een verkrachting van arya er aan vooraf gaanquote:Op zondag 14 juni 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan pas morgenavond kijken.
Ik voorspel de dood van Selyse in het noorden, Meryn Trant in Bravos en Bronn in Dorne.
Om het shockgehalte van dit seizoen tot nieuwe hoogten te stuwenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
mogelijk trant ga je gelijk krijgen, maar mogelijk zal er nog een verkrachting van arya er aan vooraf gaan
I know!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hound was met arya, the mountain is het popetje van cersei
Oei, dat zou ik moeilijk vinden om te kijken.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
mogelijk trant ga je gelijk krijgen, maar mogelijk zal er nog een verkrachting van arya er aan vooraf gaan
ah gelukkig!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
I know!
Ik heb het gevoel dat jij niet weet wat de theorie precies in houdt. Houden zo zou ik zeggen!
Ik hoop dat die Ramsay dan ook nog een keer aan zijn einde komtquote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zeg Olly in Castle Black, Selyse/Brienne/Sansa* (*streep door wat niet van toepassing is) nabij Winterfell, Meryn Trant in Braavos.
Bronn komt heelhuids aan in Kings Landing samen met Jaime en de prins en Myrcella. Maar dat zien we pas in seizoen 6. Idem qua uitkomst van Stannis versus Boltons.
"the internet will explode" je weetzquote:Op zondag 14 juni 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, dat zou ik moeilijk vinden om te kijken.
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Ramsay dan ook nog een keer aan zijn einde komt
Het zal de laaste watjes van de serie wegschavenquote:
Tywin mis ik eigenlijk wel, maar dat komt door die fantastische Charles Dancequote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.
Zou kunnen, ja.quote:
Charles Dance zat ook in Michiel de Ruyter als een exactluidende kopie van Tywin hehehequote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Tywin mis ik eigenlijk wel, maar dat komt door die fantastische Charles Dance.
polliver, die gleed er lekke rinquote:Op zondag 14 juni 2015 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
Die verkrachtingscene van Meryn Trant en Arya gaat er wel komen. Beetje spanning opbouwen totdat Arya haar toegediende gif inkickt of ze "stick 'em with the pointy end" doet en Trant eraan herinnert wat hij tegen Syrio zei voordat ie hem aanviel, zoals Arya zo mooi bij Pullover deed.
Mis hem ook, vooral die Small Council meetings met Tyrion, Varys en Baelish. Geniale dialogen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die staat nog op mijn to-watch-lijstjequote:Op zondag 14 juni 2015 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Charles Dance zat ook in Michiel de Ruyter als een exactluidende kopie van Tywin hehehe
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.
dat niemand veilig is was toch al bekend... op dany en tyrion na misschienquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.
Welke foto hebben ze gebruikt voor die eerste persoon? Verder wel jammer dat er drie keer dezelfde draak wordt gebruikt.quote:
Zou ja. Maar dat staat Arya niet toe, not today!quote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.
Misschien dat Trant daar wel heel anders over denkt.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou ja. Maar dat staat Arya niet toe, not today!
Tyrion zie ik ook nog wel sneuvelen. Dany ligt wat minder voor de hand inderdaad vanwege de draakjes en het feit dat je daar wel een hele significante verhaallijn de nek mee omdraait.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat niemand veilig is was toch al bekend... op dany en tyrion na misschien
dunno dudequote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke foto hebben ze gebruikt voor die eerste persoon?
Denken staat vrij, doen daarentegen krijgt ie geen kans toe *prik prik*quote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien dat Trant daar wel heel anders over denkt.
Of die draak ziet hem als snack, en weg is Tyrionquote:
Mijn favoriete karakter (en acteur) in GoT!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:22 schreef Romanus het volgende:
[..]
Mijn favoriete karakter (en acteur) in GoT!
hij gaat de draken temmen broerquote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Of die draak ziet hem als snack, en weg is Tyrion
Langzaam de trap oplopen. 'We could arrange to have you carried.'quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Langzaam de trap oplopen. 'We could arrange to have you carried.'
when ever necessary en dan die blik van joffreyquote:
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.quote:
Ik vind deze buiging helemaal op het eind echt geniaal!quote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.
De enige keer dat Joffrey een beetje intelligentie vertoont.quote:
"You're a fool to think he is the mightiest man in Westeros." (Tywin tegen Tyrion nadat hij Joffrey zonder eten naar bed had gestuurd.)quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.
Die "U wot M8"-versie vond ik leuker!quote:
Maar is dat relevant?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.
Ben ik trouwens de enige die hier aan moest denken bij die scene?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die "U wot M8"-versie vond ik leuker!
Ik zat trouwens echt NET die scene te kijken!
[ afbeelding ]Het is haast alsof Jon "The fuck?" zegt!
Ik weet niet of jij het al eerder gepost had, maar ik heb het wel eerder in het topic gezien!quote:Op maandag 15 juni 2015 00:41 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die hier aan moest denken bij die scene?![]()
Dat zou ik best eens geweest kunnen zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het al eerder gepost had, maar ik heb het wel eerder in het topic gezien!
Was prima!quote:Op maandag 15 juni 2015 00:57 schreef Zeesterretje95 het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van die live-streams een beetje te doen?
Thanks! Ik ga even zoekenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Wij kijken via een 720p stream via Sky TV, wel met reclameblokken maar prima beeld!
De link is nog niet openbaar, pas halfuur voor de uitzending. Ik stuur je straks een DM.quote:
Hoe laat is dat?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Wij kijken via een 720p stream via Sky TV, wel met reclameblokken maar prima beeld!
Eh, geen idee. Om half 3 staat de stream al aan, stuur ik jou de link en kun je het eventjes testenquote:
Dat is wel klote, want wij in het livetopic kijken met reclame, dus jij loopt dan voor.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik kijk live via HBOBegin al flink moe te raken maarja, fuck dat. Ben anders voor niets opgebleven
Ach kan je gelijk daarna kijken tochquote:Op maandag 15 juni 2015 02:22 schreef Romanus het volgende:
Ik ben ook nog wakker, alleen is het niet voor GoT maar voor een paper dat morgen af moet zijn![]()
Tsja.. allemaal cliffhangers.quote:
Ik mag aannemen dat Stannis nu zo langzamerhand wel dood is.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja.. allemaal cliffhangers.
Leeft Stannis nog? Leven Theon en Sansa nog? Leeft Arya nog? Leeft Jon nog?
Allemaal vragen..
Ik hoop opquote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef FRseezu het volgende:
Heb t gevoel dat Cersei de hele stad uitmoord met haar nieuwe speeltje Gregor
Pff... deze serie.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Stannis nu zo langzamerhand wel dood is.
For the watch.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
Vind je het trouwens gek dat er geen respect meer is voor de Night's Watch.
2 lord commanders op rij vermoorden bah.
En zelfs ik wist dat het een trap wasquote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop opmaar er komt geen trial meer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef Joezi het volgende:
Jon komt wel terug denk ik
[..]
maar er komt geen trial meer toch?
Ik denk dat er in seizoen 6 een wolfje geboren wordt genaamd jon snow die alle nightwatch leden gaat opeten incl ollyquote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
Geen idee wie er nou echt dacht dat een stel verkrachters, dieven en ander tuig bij elkaar een betrouwbaar leger maakt maar die gasten kunnen helemaal niks behalve elkaar verraden.quote:
Waar was ghost eigenlijk?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat er in seizoen 6 een wolfje geboren wordt genaamd jon snow die alle nightwatch leden gaat opeten incl olly
Fucking sukkels. Jon had er nooit heen moeten gaanquote:Op maandag 15 juni 2015 04:15 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Geen idee wie er nou echt dacht dat een stel verkrachters, dieven en ander tuig bij elkaar een betrouwbaar leger maakt maar die gasten kunnen echt helemaal niks behalve elkaar verraden.
Jawel, voor beschuldiging voor incest met Jaime. Voor Lancel had ze bekent en de walk of shame moeten doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef Joezi het volgende:
Jon komt wel terug denk ik
[..]
maar er komt geen trial meer toch?
Ik vond die walk of shame wel heel erg makkelijk voor haar en een gevaarlijk besluit van de sparrow.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:15 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Jawel, voor beschuldiging voor incest met Jaime. Voor Lancel had ze bekent en de walk of shame moeten doen.
Over 8 maanden.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:17 schreef MakkieR het volgende:
wanneer is de eerst volgende aflevering op hbo?
heb je een linkje?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:18 schreef Fylax het volgende:
Jullie moeten Twitter eens zien joh. Heel twitter ontploft.
dat is best normaal bij the watch hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:24 schreef FRseezu het volgende:
Btw.. Was t trouwens de Dothraki waar Dany in terecht was gekomen?
Ken jij andere groepen in Essos met zoveel paarden?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:24 schreef FRseezu het volgende:
Btw.. Was t trouwens de Dothraki waar Dany in terecht was gekomen?
Ik heb Olly nooit gemogen.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Olly is niet erg populair meer na vanavond
wtf welke taal is ditquote:
twitter:Maisie_Williams twitterde op zondag 14-06-2015 om 20:36:53god masy wot ar u doin. b kwl stop gettin exited. sry cnt hellp it. holy shet iz sansa stahk. @SophieT http://t.co/xPp6lnacet reageer retweet
SPOILER: Interview met Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
High Valyrian. Nadruk op High.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
wtf welke taal is dittwitter:Maisie_Williams twitterde op zondag 14-06-2015 om 20:36:53god masy wot ar u doin. b kwl stop gettin exited. sry cnt hellp it. holy shet iz sansa stahk. @SophieT http://t.co/xPp6lnacet reageer retweet
SPOILER: Interview met Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef Fylax het volgende:
Zou hij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE!
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef Fylax het volgende:
Zou hij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]Laten we het hopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nu ik er over nadenk.. Jon kan toch gewoon hetzelfde kunstje flikken als Beric Dondarion?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:33 schreef Mortaxx het volgende:
Nu ze Shireen voor niets geofferd hebben kan mel Jon niet laten respawnende schrijvers maken er echt een teringzooi van
thoros of myr fixte dat en die zit in de riverlands tochquote:Op maandag 15 juni 2015 04:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk.. Jon kan toch gewoon hetzelfde kunstje flikken als Beric Dondarion?
Misschien is hij wel gewarged in Ghost en gaat hij Ollie opeten als eerste.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk.. Jon kan toch gewoon hetzelfde kunstje flikken als Beric Dondarion?
boek loopt achter inmiddelsquote:Op maandag 15 juni 2015 04:36 schreef Fylax het volgende:
Na al die jaren zijn de boeklezers en de seriekijkers bij elkaar...
Tot volgend jaar guys..
Thoros of Myr fixte dat door zijn prayers aan de Lord of Light, ik gok dat Melisandre dat ook wel kan.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thoros of myr fixte dat en die zit in de riverlands toch
Wat is er eigenlijk met gendry gebeurd? Heeft ze die niet ergens verstopt?
Dat is de dood van Jon?quote:
Dan krijg je weer jankerds die denken wat te zien in de TTquote:
Als ze wat zien in de TT dan hebben ze zichzelf al eerder gespoilerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dan krijg je weer jankerds die denken wat te zien in de TT. Vond het trouwens ook heel mooi dat Reek eindelijk weer een klein beetje Theon aan het terugvinden is.
En vervolgens springen ze samen van de muur de dood tegemoetquote:Op maandag 15 juni 2015 04:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dan krijg je weer jankerds die denken wat te zien in de TT. Vond het trouwens ook heel mooi dat Reek eindelijk weer een klein beetje Theon aan het terugvinden is.
Die zijn vast niet dood.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En vervolgens springen ze samen van de muur de dood tegemoet
Die zijn niet dood hoor. Het pak sneeuw dat daar lag was waarschijnlijk een meter of drie diep.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En vervolgens springen ze samen van de muur de dood tegemoet
Heb je de lijken gezien?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Na vanavond ben ik nergens meer zeker van
De sneeuw?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
muur was overigens best wel hoog, hoe moet je dat in vredesnaam overleven
We zullen het over 8 maanden weten..quote:Op maandag 15 juni 2015 04:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat zou te makkelijk zijn en voor mij onbegrijpelijk.
hoezo niet, wat is daar voor nodig? kingsblood?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:33 schreef Mortaxx het volgende:
Nu ze Shireen voor niets geofferd hebben kan mel Jon niet laten respawnende schrijvers maken er echt een teringzooi van
doh Mel doet alles op basis van kingsbloodquote:Op maandag 15 juni 2015 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoezo niet, wat is daar voor nodig? kingsblood?
voor het eerst mag ik er ook aan geloven, fucking acht maanden, en dan te bedenken dat ik een maandje geleden begonnen ben met seizoen 1quote:
En hoe deed thoros het ook alweer?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doh Mel doet alles op basis van kingsblood
Chaos is a ladder.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:51 schreef FRseezu het volgende:
Stannis weg, Dany weg, Jon weg, Cersie heeft een nieuwe moordmachine voor wraak. 1 draak weer kwijt en de andere 2 kan niemand anders temmen.
Het wordt de Nights King wel heel makkelijk gemaakt...
Vanaf nu wordt t chaos.
tommen is er nogquote:Op maandag 15 juni 2015 04:51 schreef FRseezu het volgende:
Stannis weg, Dany weg, Jon weg, Cersie heeft een nieuwe moordmachine voor wraak. 1 draak weer kwijt en de andere 2 kan niemand anders temmen.
Het wordt de Nights King wel heel makkelijk gemaakt...
Vanaf nu wordt t chaos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |