We hopen natuurlijk allemaal dat er een gevecht komt tussen de twee Cleganes uit Game of Thrones,quote:Op zondag 14 juni 2015 21:06 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit topic zou beter zijn als de OP wat meer tekst en uitleg gaf.
Spoiler iets van GoT en ik vervloek elke zevende generatie van je familie.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
We hopen natuurlijk allemaal dat er een gevecht komt tussen de twee Cleganes uit Game of Thrones,Hype hype hype.
Is geen spoiler, gewoon iets waar fans op hopen dat het gebeurt.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Spoiler iets van GoT en ik vervloek elke zevende generatie van je familie.
Leugens, ik hoop nergens op.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is geen spoiler, gewoon iets waar fans op hopen dat het gebeurt.
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:19 schreef Bombvis het volgende:
Waar gaat dit precies over? Kan je wat meer uitleggen?
Ik snap er nog steeds niet veel vanquote:
Ah, gaat het daar over. Nee, heb ik niks mee, dus dan zal ik er waarschijnlijk ook niks van gaan snappen ookquote:
kloptquote:Op zondag 14 juni 2015 21:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, gaat het daar over. Nee, heb ik niks mee, dus dan zal ik er waarschijnlijk ook niks van gaan snappen ook
nee niet perse met een afleveringquote:Op zondag 14 juni 2015 23:48 schreef jodelahity het volgende:
Ik volg game of thrones best wel maar geen idee wat glecanus is of waar je het over hebt... ik vermoed dat het met aflevering 10 te maken heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |