house of the undyingquote:Op zondag 14 juni 2015 21:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zal wel ergens hoog in de bergen zitten? Lijkt me niet dat ze zo even naar Westeros zijn gevlogen
Of is dat niet van de laatste episode dit seizoen
Ik ook. En dan tijdens de eindcredits geen muziek maar slechts het gegil van Shireen.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ik zelf met de brandstapelscene geëindigd zou zijn. Even met een moker op de kijkers inslaan en dan op zwart.
Nee, iemand anders. Serie Misfits, waar Missandei toevallig wel in voorkomt.quote:
De eerste twee seizoenen daarvan waren top, daarna werd het minder. Met name door het vertrek van Robert Sheehan's personage.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee, iemand anders. Serie Misfits, waar Missandei toevallig wel in voorkomt.
Volgens IMDB komt hij terug. En moest ook bij seizoen 3 erinkomen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
De eerste twee seizoenen daarvan waren top, daarna werd het minder. Met name door het vertrek van Robert Sheehan's personage.
Antonia Thomas is vele malen aantrekkelijker dan Missandei, en die ziet er al bijzonder goed uitquote:
Die had inderdaad wel een toepasselijke superkracht. Maar dat is hier verder offtopic natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Antonia Thomas is vele malen aantrekkelijker dan Missandei, en die ziet er al bijzonder goed uit
mwahquote:Op zondag 14 juni 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Antonia Thomas is vele malen aantrekkelijker dan Missandei, en die ziet er al bijzonder goed uit
heb je wel gelijk inquote:Op zondag 14 juni 2015 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die had inderdaad wel een toepasselijke superkracht. Maar dat is hier verder offtopic natuurlijk.
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
"I am guilty of being a dwarf" beste speech ooit
die van hem in the vale vond ik ook sterk en die "speech" die jaimie deed in bad met brienne was ook sterkquote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
"I am guilty of being a dwarf" beste speech ooit
Helemaal mee eens. Heel die theory kan je niet baseren zonder info uit de boek, dus boekspoilers in de topic ZONDER boekspoilers!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit zijn toch gewoon allemaal spoilers?
zat je te slapen?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:16 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heel die theory kan je niet baseren zonder info uit de boek, dus boekspoilers in de topic ZONDER boekspoilers!
Die laatste was ook echt wel intens, ja!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
die van hem in the vale vond ik ook sterk en die "speech" die jaimie deed in bad met brienne was ook sterk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |