the work continues laatste ep, their might be some alternations vorige seizoen en eerder in het seizoen werd the mountain nog soort van wakkerquote:
Klopt, dat de mountain nog leeft moet iedereen wel door hebben. Maar seriekijkers kunnen zonder de boeken nooit weten dat The hound nog leeft. Dus om die theory hier zo aandachtig te benoemen vind ik wel een erg grote spoiler.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
the work continues laatste ep, their might be some alternations vorige seizoen en eerder in het seizoen werd the mountain nog soort van wakker
True, soms is het met kleding net een tikkie meer sexyquote:Op zondag 14 juni 2015 22:29 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
deze shot laat niks meer aan de verbeelding over
the hound? die is dood manquote:Op zondag 14 juni 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Klopt, dat de mountain nog leeft moet iedereen wel door hebben. Maar seriekijkers kunnen zonder de boeken nooit weten dat The hound nog leeft. Dus om die theory hier zo aandachtig te benoemen vind ik wel een erg grote spoiler.
the hound was met arya, the mountain is het popetje van cerseiquote:Op zondag 14 juni 2015 22:39 schreef maho_91 het volgende:
[..]
The hound of hoe hij zich tegenwoordig wil noemen..
Hij wordt om 03:00 onze tijd uitgezonden, dus zal rond 04:30 wel ergens staan.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:42 schreef Martinofiets het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe laat de laatste aflevering doorgaans beschikbaar is?
mogelijk trant ga je gelijk krijgen, maar mogelijk zal er nog een verkrachting van arya er aan vooraf gaanquote:Op zondag 14 juni 2015 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan pas morgenavond kijken.
Ik voorspel de dood van Selyse in het noorden, Meryn Trant in Bravos en Bronn in Dorne.
Om het shockgehalte van dit seizoen tot nieuwe hoogten te stuwenquote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
mogelijk trant ga je gelijk krijgen, maar mogelijk zal er nog een verkrachting van arya er aan vooraf gaan
I know!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
the hound was met arya, the mountain is het popetje van cersei
Oei, dat zou ik moeilijk vinden om te kijken.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
mogelijk trant ga je gelijk krijgen, maar mogelijk zal er nog een verkrachting van arya er aan vooraf gaan
ah gelukkig!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:49 schreef maho_91 het volgende:
[..]
I know!
Ik heb het gevoel dat jij niet weet wat de theorie precies in houdt. Houden zo zou ik zeggen!
Ik hoop dat die Ramsay dan ook nog een keer aan zijn einde komtquote:Op zondag 14 juni 2015 22:50 schreef Joosie200 het volgende:
Ik zeg Olly in Castle Black, Selyse/Brienne/Sansa* (*streep door wat niet van toepassing is) nabij Winterfell, Meryn Trant in Braavos.
Bronn komt heelhuids aan in Kings Landing samen met Jaime en de prins en Myrcella. Maar dat zien we pas in seizoen 6. Idem qua uitkomst van Stannis versus Boltons.
"the internet will explode" je weetzquote:Op zondag 14 juni 2015 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, dat zou ik moeilijk vinden om te kijken.
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:51 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Ramsay dan ook nog een keer aan zijn einde komt
Het zal de laaste watjes van de serie wegschavenquote:
Tywin mis ik eigenlijk wel, maar dat komt door die fantastische Charles Dancequote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |