Zou kunnen, ja.quote:
Charles Dance zat ook in Michiel de Ruyter als een exactluidende kopie van Tywin hehehequote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Tywin mis ik eigenlijk wel, maar dat komt door die fantastische Charles Dance.
polliver, die gleed er lekke rinquote:Op zondag 14 juni 2015 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
Die verkrachtingscene van Meryn Trant en Arya gaat er wel komen. Beetje spanning opbouwen totdat Arya haar toegediende gif inkickt of ze "stick 'em with the pointy end" doet en Trant eraan herinnert wat hij tegen Syrio zei voordat ie hem aanviel, zoals Arya zo mooi bij Pullover deed.
Mis hem ook, vooral die Small Council meetings met Tyrion, Varys en Baelish. Geniale dialogen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die staat nog op mijn to-watch-lijstjequote:Op zondag 14 juni 2015 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Charles Dance zat ook in Michiel de Ruyter als een exactluidende kopie van Tywin hehehe
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.
dat niemand veilig is was toch al bekend... op dany en tyrion na misschienquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.
Welke foto hebben ze gebruikt voor die eerste persoon? Verder wel jammer dat er drie keer dezelfde draak wordt gebruikt.quote:
Zou ja. Maar dat staat Arya niet toe, not today!quote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.
Misschien dat Trant daar wel heel anders over denkt.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou ja. Maar dat staat Arya niet toe, not today!
Tyrion zie ik ook nog wel sneuvelen. Dany ligt wat minder voor de hand inderdaad vanwege de draakjes en het feit dat je daar wel een hele significante verhaallijn de nek mee omdraait.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat niemand veilig is was toch al bekend... op dany en tyrion na misschien
dunno dudequote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke foto hebben ze gebruikt voor die eerste persoon?
Denken staat vrij, doen daarentegen krijgt ie geen kans toe *prik prik*quote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien dat Trant daar wel heel anders over denkt.
Of die draak ziet hem als snack, en weg is Tyrionquote:
Mijn favoriete karakter (en acteur) in GoT!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:22 schreef Romanus het volgende:
[..]
Mijn favoriete karakter (en acteur) in GoT!
hij gaat de draken temmen broerquote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Of die draak ziet hem als snack, en weg is Tyrion
Langzaam de trap oplopen. 'We could arrange to have you carried.'quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Langzaam de trap oplopen. 'We could arrange to have you carried.'
when ever necessary en dan die blik van joffreyquote:
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.quote:
Ik vind deze buiging helemaal op het eind echt geniaal!quote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.
De enige keer dat Joffrey een beetje intelligentie vertoont.quote:
"You're a fool to think he is the mightiest man in Westeros." (Tywin tegen Tyrion nadat hij Joffrey zonder eten naar bed had gestuurd.)quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.
Die "U wot M8"-versie vond ik leuker!quote:
Maar is dat relevant?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.
Ben ik trouwens de enige die hier aan moest denken bij die scene?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Die "U wot M8"-versie vond ik leuker!
Ik zat trouwens echt NET die scene te kijken!
[ afbeelding ]Het is haast alsof Jon "The fuck?" zegt!
Ik weet niet of jij het al eerder gepost had, maar ik heb het wel eerder in het topic gezien!quote:Op maandag 15 juni 2015 00:41 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ben ik trouwens de enige die hier aan moest denken bij die scene?![]()
Dat zou ik best eens geweest kunnen zijnquote:Op maandag 15 juni 2015 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het al eerder gepost had, maar ik heb het wel eerder in het topic gezien!
Was prima!quote:Op maandag 15 juni 2015 00:57 schreef Zeesterretje95 het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van die live-streams een beetje te doen?
Thanks! Ik ga even zoekenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Wij kijken via een 720p stream via Sky TV, wel met reclameblokken maar prima beeld!
De link is nog niet openbaar, pas halfuur voor de uitzending. Ik stuur je straks een DM.quote:
Hoe laat is dat?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Wij kijken via een 720p stream via Sky TV, wel met reclameblokken maar prima beeld!
Eh, geen idee. Om half 3 staat de stream al aan, stuur ik jou de link en kun je het eventjes testenquote:
Dat is wel klote, want wij in het livetopic kijken met reclame, dus jij loopt dan voor.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:03 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik kijk live via HBOBegin al flink moe te raken maarja, fuck dat. Ben anders voor niets opgebleven
Ach kan je gelijk daarna kijken tochquote:Op maandag 15 juni 2015 02:22 schreef Romanus het volgende:
Ik ben ook nog wakker, alleen is het niet voor GoT maar voor een paper dat morgen af moet zijn![]()
Tsja.. allemaal cliffhangers.quote:
Ik mag aannemen dat Stannis nu zo langzamerhand wel dood is.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tsja.. allemaal cliffhangers.
Leeft Stannis nog? Leven Theon en Sansa nog? Leeft Arya nog? Leeft Jon nog?
Allemaal vragen..
Ik hoop opquote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef FRseezu het volgende:
Heb t gevoel dat Cersei de hele stad uitmoord met haar nieuwe speeltje Gregor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Pff... deze serie.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat Stannis nu zo langzamerhand wel dood is.
For the watch.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
Vind je het trouwens gek dat er geen respect meer is voor de Night's Watch.
2 lord commanders op rij vermoorden bah.
En zelfs ik wist dat het een trap wasquote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop opmaar er komt geen trial meer toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Jawel.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef Joezi het volgende:
Jon komt wel terug denk ik
[..]
maar er komt geen trial meer toch?
Ik denk dat er in seizoen 6 een wolfje geboren wordt genaamd jon snow die alle nightwatch leden gaat opeten incl ollyquote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
Geen idee wie er nou echt dacht dat een stel verkrachters, dieven en ander tuig bij elkaar een betrouwbaar leger maakt maar die gasten kunnen helemaal niks behalve elkaar verraden.quote:
Waar was ghost eigenlijk?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat er in seizoen 6 een wolfje geboren wordt genaamd jon snow die alle nightwatch leden gaat opeten incl olly
Fucking sukkels. Jon had er nooit heen moeten gaanquote:Op maandag 15 juni 2015 04:15 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Geen idee wie er nou echt dacht dat een stel verkrachters, dieven en ander tuig bij elkaar een betrouwbaar leger maakt maar die gasten kunnen echt helemaal niks behalve elkaar verraden.
Jawel, voor beschuldiging voor incest met Jaime. Voor Lancel had ze bekent en de walk of shame moeten doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef Joezi het volgende:
Jon komt wel terug denk ik
[..]
maar er komt geen trial meer toch?
Ik vond die walk of shame wel heel erg makkelijk voor haar en een gevaarlijk besluit van de sparrow.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:15 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Jawel, voor beschuldiging voor incest met Jaime. Voor Lancel had ze bekent en de walk of shame moeten doen.
Over 8 maanden.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:17 schreef MakkieR het volgende:
wanneer is de eerst volgende aflevering op hbo?
heb je een linkje?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:18 schreef Fylax het volgende:
Jullie moeten Twitter eens zien joh. Heel twitter ontploft.
dat is best normaal bij the watch hoorquote:Op maandag 15 juni 2015 04:13 schreef HexHunter het volgende:
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:24 schreef FRseezu het volgende:
Btw.. Was t trouwens de Dothraki waar Dany in terecht was gekomen?
Ken jij andere groepen in Essos met zoveel paarden?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:24 schreef FRseezu het volgende:
Btw.. Was t trouwens de Dothraki waar Dany in terecht was gekomen?
Ik heb Olly nooit gemogen.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Olly is niet erg populair meer na vanavond
wtf welke taal is ditquote:
twitter:Maisie_Williams twitterde op zondag 14-06-2015 om 20:36:53god masy wot ar u doin. b kwl stop gettin exited. sry cnt hellp it. holy shet iz sansa stahk. @SophieT http://t.co/xPp6lnacet reageer retweet
SPOILER: Interview met Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
High Valyrian. Nadruk op High.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
wtf welke taal is dittwitter:Maisie_Williams twitterde op zondag 14-06-2015 om 20:36:53god masy wot ar u doin. b kwl stop gettin exited. sry cnt hellp it. holy shet iz sansa stahk. @SophieT http://t.co/xPp6lnacet reageer retweet
SPOILER: Interview met Jon SnowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef Fylax het volgende:
Zou hij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEE!
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:30 schreef Fylax het volgende:
Zou hij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op maandag 15 juni 2015 04:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]Laten we het hopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Nu ik er over nadenk.. Jon kan toch gewoon hetzelfde kunstje flikken als Beric Dondarion?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:33 schreef Mortaxx het volgende:
Nu ze Shireen voor niets geofferd hebben kan mel Jon niet laten respawnende schrijvers maken er echt een teringzooi van
thoros of myr fixte dat en die zit in de riverlands tochquote:Op maandag 15 juni 2015 04:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk.. Jon kan toch gewoon hetzelfde kunstje flikken als Beric Dondarion?
Misschien is hij wel gewarged in Ghost en gaat hij Ollie opeten als eerste.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk.. Jon kan toch gewoon hetzelfde kunstje flikken als Beric Dondarion?
boek loopt achter inmiddelsquote:Op maandag 15 juni 2015 04:36 schreef Fylax het volgende:
Na al die jaren zijn de boeklezers en de seriekijkers bij elkaar...
Tot volgend jaar guys..
Thoros of Myr fixte dat door zijn prayers aan de Lord of Light, ik gok dat Melisandre dat ook wel kan.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
thoros of myr fixte dat en die zit in de riverlands toch
Wat is er eigenlijk met gendry gebeurd? Heeft ze die niet ergens verstopt?
Dat is de dood van Jon?quote:
Dan krijg je weer jankerds die denken wat te zien in de TTquote:
Als ze wat zien in de TT dan hebben ze zichzelf al eerder gespoilerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dan krijg je weer jankerds die denken wat te zien in de TT. Vond het trouwens ook heel mooi dat Reek eindelijk weer een klein beetje Theon aan het terugvinden is.
En vervolgens springen ze samen van de muur de dood tegemoetquote:Op maandag 15 juni 2015 04:39 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dan krijg je weer jankerds die denken wat te zien in de TT. Vond het trouwens ook heel mooi dat Reek eindelijk weer een klein beetje Theon aan het terugvinden is.
Die zijn vast niet dood.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En vervolgens springen ze samen van de muur de dood tegemoet
Die zijn niet dood hoor. Het pak sneeuw dat daar lag was waarschijnlijk een meter of drie diep.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
En vervolgens springen ze samen van de muur de dood tegemoet
Heb je de lijken gezien?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Na vanavond ben ik nergens meer zeker van
De sneeuw?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
muur was overigens best wel hoog, hoe moet je dat in vredesnaam overleven
We zullen het over 8 maanden weten..quote:Op maandag 15 juni 2015 04:43 schreef MakkieR het volgende:
[..]
dat zou te makkelijk zijn en voor mij onbegrijpelijk.
hoezo niet, wat is daar voor nodig? kingsblood?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:33 schreef Mortaxx het volgende:
Nu ze Shireen voor niets geofferd hebben kan mel Jon niet laten respawnende schrijvers maken er echt een teringzooi van
doh Mel doet alles op basis van kingsbloodquote:Op maandag 15 juni 2015 04:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoezo niet, wat is daar voor nodig? kingsblood?
voor het eerst mag ik er ook aan geloven, fucking acht maanden, en dan te bedenken dat ik een maandje geleden begonnen ben met seizoen 1quote:
En hoe deed thoros het ook alweer?quote:Op maandag 15 juni 2015 04:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doh Mel doet alles op basis van kingsblood
Chaos is a ladder.quote:Op maandag 15 juni 2015 04:51 schreef FRseezu het volgende:
Stannis weg, Dany weg, Jon weg, Cersie heeft een nieuwe moordmachine voor wraak. 1 draak weer kwijt en de andere 2 kan niemand anders temmen.
Het wordt de Nights King wel heel makkelijk gemaakt...
Vanaf nu wordt t chaos.
tommen is er nogquote:Op maandag 15 juni 2015 04:51 schreef FRseezu het volgende:
Stannis weg, Dany weg, Jon weg, Cersie heeft een nieuwe moordmachine voor wraak. 1 draak weer kwijt en de andere 2 kan niemand anders temmen.
Het wordt de Nights King wel heel makkelijk gemaakt...
Vanaf nu wordt t chaos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |