Zou kunnen, ja.quote:
Charles Dance zat ook in Michiel de Ruyter als een exactluidende kopie van Tywin hehehequote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Tywin mis ik eigenlijk wel, maar dat komt door die fantastische Charles Dance.
polliver, die gleed er lekke rinquote:Op zondag 14 juni 2015 22:57 schreef Joosie200 het volgende:
Die verkrachtingscene van Meryn Trant en Arya gaat er wel komen. Beetje spanning opbouwen totdat Arya haar toegediende gif inkickt of ze "stick 'em with the pointy end" doet en Trant eraan herinnert wat hij tegen Syrio zei voordat ie hem aanviel, zoals Arya zo mooi bij Pullover deed.
Mis hem ook, vooral die Small Council meetings met Tyrion, Varys en Baelish. Geniale dialogen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Die staat nog op mijn to-watch-lijstjequote:Op zondag 14 juni 2015 22:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Charles Dance zat ook in Michiel de Ruyter als een exactluidende kopie van Tywin hehehe
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
All in time, duurde ook lang met Joffrey en Tywin. Bad guys houden het net wat langer vol dan de duidelijke good guys helaas.
dat niemand veilig is was toch al bekend... op dany en tyrion na misschienquote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.
Welke foto hebben ze gebruikt voor die eerste persoon? Verder wel jammer dat er drie keer dezelfde draak wordt gebruikt.quote:
Zou ja. Maar dat staat Arya niet toe, not today!quote:Op zondag 14 juni 2015 23:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus Meryn Trant zou ook Arya kunnen doden.
Misschien dat Trant daar wel heel anders over denkt.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou ja. Maar dat staat Arya niet toe, not today!
Tyrion zie ik ook nog wel sneuvelen. Dany ligt wat minder voor de hand inderdaad vanwege de draakjes en het feit dat je daar wel een hele significante verhaallijn de nek mee omdraait.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat niemand veilig is was toch al bekend... op dany en tyrion na misschien
dunno dudequote:Op zondag 14 juni 2015 23:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welke foto hebben ze gebruikt voor die eerste persoon?
Denken staat vrij, doen daarentegen krijgt ie geen kans toe *prik prik*quote:Op zondag 14 juni 2015 23:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Misschien dat Trant daar wel heel anders over denkt.
Of die draak ziet hem als snack, en weg is Tyrionquote:
Mijn favoriete karakter (en acteur) in GoT!quote:Op zondag 14 juni 2015 22:55 schreef gosschalks het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:22 schreef Romanus het volgende:
[..]
Mijn favoriete karakter (en acteur) in GoT!
hij gaat de draken temmen broerquote:Op zondag 14 juni 2015 23:21 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Of die draak ziet hem als snack, en weg is Tyrion
Langzaam de trap oplopen. 'We could arrange to have you carried.'quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 23:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Langzaam de trap oplopen. 'We could arrange to have you carried.'
when ever necessary en dan die blik van joffreyquote:
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.quote:
Ik vind deze buiging helemaal op het eind echt geniaal!quote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:32 schreef Romanus het volgende:
[..]
Vind het zo'n geniale scene. Joffrey goed op zijn plaats zetten zonder dingen te zeggen die Joffrey echt als beledigend of bedreigend kan ervaren. Ook nog aan het einde weglopen 'your grace'. Alles volgens de ongeschreven regels van een koningshof.
De enige keer dat Joffrey een beetje intelligentie vertoont.quote:
"You're a fool to think he is the mightiest man in Westeros." (Tywin tegen Tyrion nadat hij Joffrey zonder eten naar bed had gestuurd.)quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik vind dat Joffrey eigenlijk wel een punt heeft. Hoe kan Tywin nou oordelen over die draken als niemand ze ooit gezien heeft. En Joffrey hoort gewoon ingelicht te worden over die meetings van the Small Council, ook al zou hij er zelf bij moeten zijn. Dat Tywin veel beter kan lullen en veel meer ervaring kan dat kind verder weinig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |