SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.(she/her)
Erg treffende achtergronden!quote:
Klopt, vond het vooral zo treffend het verloop tussen elke Stark personage en de bijbehorende direwolf. Doe mij maar een spin-off: revenge of the direwolves waarbij alle Stark direwolves nog vrolijk rondwaren, als pack elke arch enemy van de Starks gaan lokaliseren en opvreten ofzoquote:Op zondag 14 juni 2015 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg treffende achtergronden!
Ik hou alleen niet echt van die Japanse tekenstijl van de gezichten, maar verder erg goed gemaakt!(Alleen kun je bij Rickon natuurlijk vrij weinig verzinnen.)
THE WORK CONTINUESquote:Op zondag 14 juni 2015 19:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
WHAT IS HYPE MAY NEVER DIE
FUCKING CORNFIRMED
Hoezo? ik zeg toch helemaal niets verkeerds? ik hoop gewoon dat t gebeurtquote:Op zondag 14 juni 2015 20:06 schreef Typisch het volgende:
Pas maar op Fylax, met de nieuwe (FOK!dodende) regels heb je straks een ban aan je broek.
Overigens, Clegane.
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 19:56 schreef Joosie200 het volgende:
Geen idee, Frankenstein Mountain gaat bowlenWaarbij de Sparrow gastjes als kegel fungeren ofzo?
Alles maar om Cersei te bevrijden van de High Sparrow lijkt me?
GET HYPEquote:
Ditquote:Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef Joosie200 het volgende:
#TeamTheHound > #TeamTheMountain als je het over Clegane hebt
jij snapt et!quote:
Oeffff onmogelijke keuze.quote:
Bronnquote:
dudequote:
ps jaimie still has both handsquote:
Dat dus.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Dat hypegegil begint een beetke vervelend te worden. Ik denk dat het voor iedereen leuker is als we gewoon over de serie gaan praten ipv gaan ranten als een kleuter met down
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:48 schreef timmmmm het volgende:
Dat hypegegil begint een beetke vervelend te worden. Ik denk dat het voor iedereen leuker is als we gewoon over de serie gaan praten ipv gaan ranten als een kleuter met down
Het is gewoon FUCKING CONFIRMED!!!!!!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:50 schreef ToT het volgende:
En hoezo zou het confirmed zijn dat het gaat gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op zondag 14 juni 2015 20:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is gewoon FUCKING CONFIRMED!!!!!!Ah right.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je bent als een duracellkonijn met een gros batterijen in je reet aan het ranten over iets wat confirmed is en nog moet komen. Way to spoil.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:49 schreef Fylax het volgende:
Wacht maar tot het moment er is, dan hypen jullie allemaal hard mee.
80s stylequote:
Wat is de grap dan van deze meme hypen?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Het zijn geen spoilers manDat ''fucking confirmed'' is gewoon een meme.
timmmmmm mad? FUCKING CONFIRMED!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je bent als een duracellkonijn met een gros batterijen in je reet aan het ranten over iets wat confirmed is en nog moet komen. Way to spoil.
Ik had zo gehoopt dat de bedoeling inmiddels duidelijk zou zijn in dit topic. Kunnen ze geen forumspecifieke bans uit gaan delen voor mensen die maar bezig blijven met hier spoilen.
Omdat we allemaal hopen dat het gaat gebeuren. What is hype may never die, but rises again hyper and stronger.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grap dan van deze meme hypen?
Anderen etteren.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de grap dan van deze meme hypen?
Tyrion met dat petjequote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
timmmmmm mad? FUCKING CONFIRMED!
[ afbeelding ]
van de boekenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Rot daar lekker mee op en ga ontopic posten dan. Nepspoilers plaatsen vind ik zo mogelijk nog debieler dan spoilers plaatsen.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Fylax het volgende:
Achjoh, ga lekker verder janken om het feit dat mensen hypen om iets.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot daar lekker mee op en ga ontopic posten dan. Nepspoilers plaatsen vind ik zo mogelijk nog debieler dan spoilers plaatsen.
-edit: zo kan-ie wel weer- In één topic gewoon normaal doen ipv een heel topic vertyfen is toch niet teveel gevraagd?
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatiequote:Op zondag 14 juni 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot daar lekker mee op en ga ontopic posten dan. Nepspoilers plaatsen vind ik zo mogelijk nog debieler dan spoilers plaatsen.
-edit: zo kan-ie wel weer- In één topic gewoon normaal doen ipv een heel topic vertyfen is toch niet teveel gevraagd?
Je mag niet hopen op iets wat nog niet is gebeurd, JR!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 juni 2015 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop op een vernedering van Cersei morgen en Tommen die doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Zou inderdaad mooi zijn als iedereen dat zou lezen en zich eraan zou houden ja. Ipv serieuze topics zoals dit te komen verbaggerenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
55quote:Op zondag 14 juni 2015 21:03 schreef Evertjan het volgende:
hoelang duurt deze final episode? 60min of 50min?
een vliegende draak met daarop Queen Daenerys Targaryen is niet enerverend genoeg?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben een weekje weggeweest, het kan zijn dat ik het gemist heb maarrrr:
Het was geen negende episode zoals we hem sinds de onthoofding gewend zijn
En een gruwelijke dood van een meisje...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vliegende draak met daarop Queen Daenerys Targaryen is niet enerverend genoeg?
NIET!quote:
Mwoah, als je bekijkt hoe groot ze de shockfactor normaal maken niet nee. Misschien komt dat ook wel omdat ik de arenascene wat matig vond.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een vliegende draak met daarop Queen Daenerys Targaryen is niet enerverend genoeg?
eind en begin creditsquote:Op zondag 14 juni 2015 21:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
NIET!
Hij duurt 57 minuten volgens HBO
Het is wel een moment waar mensen vanaf het eerste seizoen naar hebben uitgekeken: eentje was dat de white walkers eindelijk in de bewoonde wereld zouden aankomen, en het andere was Dany die op 1 van de draken zou vliegen en dat die dood en verderf zou zaaien!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, als je bekijkt hoe groot ze de shockfactor normaal maken niet nee. Misschien komt dat ook wel omdat ik de arenascene wat matig vond.
arena scene was wel goed shireen was afgrijselijk om te zien horen, maar shockfactor? nee geen van beide scenes hadden dat, itt de voorgaande 4 seizoenen eps 9quote:Op zondag 14 juni 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mwoah, als je bekijkt hoe groot ze de shockfactor normaal maken niet nee. Misschien komt dat ook wel omdat ik de arenascene wat matig vond.
dan had die scene idd veel meer effect, nu werd dat deels te niet gedaan door de arena scene, vraag me af hoe het was geweest als ze de scenes hadden omgekeerdquote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ik zelf met de brandstapelscene geëindigd zou zijn. Even met een moker op de kijkers inslaan en dan op zwart.
Ik kijk vooral uit naar de aankomst op Westerosquote:Op zondag 14 juni 2015 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel een moment waar mensen vanaf het eerste seizoen naar hebben uitgekeken: eentje was dat de white walkers eindelijk in de bewoonde wereld zouden aankomen, en het andere was Dany die op 1 van de draken zou vliegen en dat die dood en verderf zou zaaien!
En dan zo dat je het niet al de hele ep aan ziet komen, dan had het zeker de shockfactor gehad, want ik kreeg er toch even kippenvel van. Dat gekrijs...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat ik zelf met de brandstapelscene geëindigd zou zijn. Even met een moker op de kijkers inslaan en dan op zwart.
Dat sowieso!quote:Op zondag 14 juni 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de aankomst op Westeros
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
What do we say to the master of death? Not today!
quote:Op zondag 14 juni 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de aankomst op Westeros
Ja, door merg en been. Maar het is inderdaad zo dat je tegenwoordig al weet dat iemand eraan gaat als diegene eerder in de aflevering 'een momentje' heeft met een ander personage om diegene net wat menselijker te maken.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zo dat je het niet al de hele ep aan ziet komen, dan had het zeker de shockfactor gehad, want ik kreeg er toch even kippenvel van. Dat gekrijs...
Het laatste shot in dit seizoen die doodschreeuw van Shireen inderdaad. Brrrr, en dan weer een jaar wachten.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Mike het volgende:
Ook goed, Syrio blijft baas though. Trant gewoon met een houten zwaard te lijf gaanquote:
dan zou ik pas stoppen met kijken...quote:Op zondag 14 juni 2015 21:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het laatste shot in dit seizoen die doodschreeuw van Shireen inderdaad. Brrrr, en dan weer een jaar wachten.
fo shizzlequote:Op zondag 14 juni 2015 21:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook goed, Syrio blijft baas though. Trant gewoon met een houten zwaard te lijf gaan
Ik denk dat beide scenes er beter uit zouden komen. Die arenascene was veel luchtiger dan die brandstapelscene, dus het kwam nogal over als 'Oja, dit hebben we ook nog.'quote:Op zondag 14 juni 2015 21:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan had die scene idd veel meer effect, nu werd dat deels te niet gedaan door de arena scene, vraag me af hoe het was geweest als ze de scenes hadden omgekeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |