Mjaquote:Op zondag 14 juni 2015 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja ik snap wel dat je geïntimideerd raakt door alles wat breder is dan de gemiddelde 12-jarige, met die bouw van je.
Kadettenkamp?quote:
Niet goed geslapen sander?quote:Op zondag 14 juni 2015 08:57 schreef no1uknow het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal optyfen naar de dieetclub ofzo
Sander je ziet hier zo cute uit met liftenquote:Op zondag 14 juni 2015 08:57 schreef no1uknow het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal optyfen naar de dieetclub ofzo
quote:Op zondag 14 juni 2015 09:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sander je ziet hier zo cute uit met liften![]()
Nais. Later ff luisteren.quote:Op zondag 14 juni 2015 08:15 schreef no1uknow het volgende:
Hey cc
https://m.facebook.com/St(...)503190736610/?type=1
Al 2 uur uit bed crew checking inquote:Op zondag 14 juni 2015 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog een keer omdraaien of er toch een productieve zondag van maken. Struggles.
Dat laatste met een dutje rond 2 uur.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog een keer omdraaien of er toch een productieve zondag van maken. Struggles.
Wie is die kalequote:Op zondag 14 juni 2015 09:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoi.quote:
WTF daar trainde ik ookquote:Op zondag 14 juni 2015 09:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
wow komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 14 juni 2015 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Destijds Voorburg, nu Rotterdam tot volgend jaar!![]()
Je trainde dus bij Fitline?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Destijds Voorburg, nu Rotterdam tot volgend jaar!![]()
Jou vertel ik helemaal niets meer. Boterkoekhater.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitline Leidschendam jaquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jou vertel ik helemaal niets meer. Boterkoekhater.
PM's en DM's hoeven ook niet meer. Lees ik toch niet.Daar traint RaymondK al jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fitline Leidschendam ja
Ik weet. Hij laat altijd goed z'n swag zien met Poolse genes als hij aan komt lopen vanuit de parkeerplaats kant. Komt hij ooit nog terug naar Fok? Goede know-how verloren.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jou vertel ik helemaal niets meer. Boterkoekhater.
PM's en DM's hoeven ook niet meer. Lees ik toch niet.Oh je bent echt VikingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fitline Leidschendam ja![]()
Ja kom oorspronkelijk uit IJsland, jong geëmigreerd naar de Faeröer Eilanden. Finnen zijn geen vikingen btw, know your history. Betere career leef daar. Betere gyms ook.quote:
Vergeet alle metal nietquote:Op zondag 14 juni 2015 13:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja kom oorspronkelijk uit IJsland, jong geëmigreerd naar de Faeröer Eilanden. Finnen zijn geen vikingen btw, know your history. Betere career leef daar. Betere gyms ook.
Jwzquote:Op zondag 14 juni 2015 13:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vergeet alle metal niet![]()
Spreek je het nog?
Nice. IJsland staat op nummer 2 in m'n daar-moet-ik-twee-maanden-rondstruinen-lijst, achter Nieuw Zeeland. En alles boven Groningen is vikinggebied.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja kom oorspronkelijk uit IJsland, jong geëmigreerd naar de Faeröer Eilanden. Finnen zijn geen vikingen btw, know your history. Betere career leef daar. Betere gyms ook.
ik heb nauwelijks haar wat moet ik hiermeequote:
Dat vind ik nogal sterk uitgedrukt.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is een kunstenares, Katinka is cabaretière.
Deze ken je misschien wel
Maar die heet ook Katinka toch. En nee dat lied ken ik niet, houd niet echt van cabaretieres, helemaal niet als ze proberen one of the guys te zijn met hun "grove" humor.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is een kunstenares, Katinka is cabaretière.
Deze ken je misschien wel
Begrijp het wel hoor. Als Turk zijnde ben je eigenlijk alleen maar welkom in de Schilderswijk, maar daar wil je niet dood gevonden worden. Buiten de Schilderswijk ben je ook niet welkom, wat je kutgevoel zal verklaren.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat. Een. Aids. Stad.
Dat jullie er zo trots op zijn is beyond me, setouknow
Ja want de binnenstad is zo ontzettend Arischquote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Begrijp het wel hoor. Als Turk zijnde ben je eigenlijk alleen maar welkom in de Schilderswijk, maar daar wil je niet dood gevonden worden. Buiten de Schilderswijk ben je ook niet welkom, wat je kutgevoel zal verklaren.
Dat beweer ik niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja want de binnenstad is zo ontzettend Arisch
Zegt degene uit t afvoerputje van Nederland.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat. Een. Aids. Stad.
Dat jullie er zo trots op zijn is beyond me, setouknow
straatsoldaatquote:Op zondag 14 juni 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Het topic is wel goed dood sinds die aangescherpte policy en de bans. Weissman, Awesome, Etha, allemaal foetsie. En onze gevallen broeders zoals Yuri, Dreamerbulk, Fantaclit, cakeman, straatsoldaat, mcnulty. RIP
Wie missen jullie het meest?
setup.exequote:Op zondag 14 juni 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Het topic is wel goed dood sinds die aangescherpte policy en de bans. Weissman, Awesome, Etha, allemaal foetsie. En onze gevallen broeders zoals Yuri, Dreamerbulk, Fantaclit, cakeman, straatsoldaat, mcnulty. RIP
Wie missen jullie het meest?
Nog lekker mollys gepopt op defqon ouwe hardstylertquote:
komend weekend ouwequote:Op zondag 14 juni 2015 22:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog lekker mollys gepopt op defqon ouwe hardstylert
hoe weet jij datquote:Op zondag 14 juni 2015 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Aw, dat je dat nog weet.Heeft permban tho.
quote:Op maandag 15 juni 2015 12:13 schreef seto het volgende:
ik ga echt kapot zieke pc bouwen voor fallout 4 denk ik
oja voor die ook nogquote:Op maandag 15 juni 2015 12:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Tegen november ben ik wel klaar met Witcher 3.
quote:Op maandag 15 juni 2015 07:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb gyno.................................................................................
Kan je altijd nog shemale worden toch. Je moet het leven niet zo zuur zien.quote:Op maandag 15 juni 2015 07:24 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb gyno.................................................................................
Is Dima een soort faceless man/shemale? Is a Dima ready to become no one?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Is ie uiteindelijk een shemale, wil alsnog niemand.
Bad luck Dima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |