WTF daar trainde ik ookquote:Op zondag 14 juni 2015 09:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sander je ziet hier zo cute uit met liften![]()
wow komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 14 juni 2015 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Destijds Voorburg, nu Rotterdam tot volgend jaar!![]()
Je trainde dus bij Fitline?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Destijds Voorburg, nu Rotterdam tot volgend jaar!![]()
Jou vertel ik helemaal niets meer. Boterkoekhater.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fitline Leidschendam jaquote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jou vertel ik helemaal niets meer. Boterkoekhater.
PM's en DM's hoeven ook niet meer. Lees ik toch niet.Daar traint RaymondK al jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fitline Leidschendam ja
Ik weet. Hij laat altijd goed z'n swag zien met Poolse genes als hij aan komt lopen vanuit de parkeerplaats kant. Komt hij ooit nog terug naar Fok? Goede know-how verloren.quote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jou vertel ik helemaal niets meer. Boterkoekhater.
PM's en DM's hoeven ook niet meer. Lees ik toch niet.Oh je bent echt VikingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Fitline Leidschendam ja![]()
Ja kom oorspronkelijk uit IJsland, jong geëmigreerd naar de Faeröer Eilanden. Finnen zijn geen vikingen btw, know your history. Betere career leef daar. Betere gyms ook.quote:
Vergeet alle metal nietquote:Op zondag 14 juni 2015 13:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja kom oorspronkelijk uit IJsland, jong geëmigreerd naar de Faeröer Eilanden. Finnen zijn geen vikingen btw, know your history. Betere career leef daar. Betere gyms ook.
Jwzquote:Op zondag 14 juni 2015 13:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vergeet alle metal niet![]()
Spreek je het nog?
Nice. IJsland staat op nummer 2 in m'n daar-moet-ik-twee-maanden-rondstruinen-lijst, achter Nieuw Zeeland. En alles boven Groningen is vikinggebied.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja kom oorspronkelijk uit IJsland, jong geëmigreerd naar de Faeröer Eilanden. Finnen zijn geen vikingen btw, know your history. Betere career leef daar. Betere gyms ook.
ik heb nauwelijks haar wat moet ik hiermeequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |