late diensten voor idem. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:28 schreef Geerd het volgende:
Werk nu bijna 7 jaar, huisje gekocht, altijd late diensten = elke dag uitslapen,
Beetje werken beetje fokken biertjes klappen, gewoon chill ja toch !!
Ja de twintiger jaren zijn inderdaad wat ingewikkelder dan de puberjaren, maar de dertigerjaren zijn weer kutter dan de twintigerjaren. Ga er maar gewoon vanuit dat het elk jaar kutter wordt, en dat je aftakelt en alles verliest en alleen bibberend van de kou zult sterven terwijl er nog een zuster vraagt of het allemaal wel goed gaat terwijl ze de reet van je buurman wast.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef papierentijdschrift het volgende:
klacht het leven is al die stress niet waard
Mwja denk dat het toen nog veel erger was, kwa omkopingen etc.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
late diensten voor idem. Heerlijk.
Maar de vroegere oudheid/Grieks/Romeins leven lijkt mij zoveel leuker dan dit politiek correct gestuurde maatschalpijtje.
Naja als ze me dan 1 keer wil aftrekken met een paar koude halve liters vind ik het mooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:06 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja de twintiger jaren zijn inderdaad wat ingewikkelder dan de puberjaren, maar de dertigerjaren zijn weer kutter dan de twintigerjaren. Ga er maar gewoon vanuit dat het elk jaar kutter wordt, en dat je aftakelt en alles verliest en alleen bibberend van de kou zult sterven terwijl er nog een zuster vraagt of het allemaal wel goed gaat terwijl ze de reet van je buurman wast.
nee ik doel meer op vechten voor het behoud van het rijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja denk dat het toen nog veel erger was, kwa omkopingen etc.
Het wordt alleen een beetje verheerlijkt, nachtelijke bbqen met liters bier en kilo's vlees.
Net of dat allemaal voor de normale burger er was.
denk eens na. Als je niet bij de 1% elite hoorde was het leven een hel en zelfs die 1% had een minder comfortabel leven dan een zieke bijstandstrekker anno 2015. ok de romeinen hadden warme baden en riolering, heel knap. maar bedenk eens dat ze 1000 vanzelfsprekende dingen niet hadden. ga maar eens 2 weken zonder koelkast leven en kom dan terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
late diensten voor idem. Heerlijk.
Maar de vroegere oudheid/Grieks/Romeins leven lijkt mij zoveel leuker dan dit politiek correct gestuurde maatschalpijtje.
is dat wrm je de hele dag in t water spettert?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
Oke ik herken deze momentjes maar je moet er gewoon niet te lang in blijven hangen. In Syrië hebben ze het moeilijk, soms moet je naar het water kijken om te zien dat je niet verdrinkt.
dat bedoel ik niet. Het leven zal nu vast luxer zijn, en comfortabeler. Maar heel je leven een beetje trainen, beetje vechten en je stad verdedigen met zwaarden speerden en schilden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
denk eens na. Als je niet bij de 1% elite hoorde was het leven een hel en zelfs die 1% had een minder comfortabel leven dan een zieke bijstandstrekker anno 2015. ok de romeinen hadden warme baden en riolering, heel knap. maar bedenk eens dat ze 1000 vanzelfsprekende dingen niet hadden. ga maar eens 2 weken zonder koelkast leven en kom dan terug.
Als je 19 bent ontmoet je de vrouw van je dromen, daar heb je 10 jaar lang geweldige sex mee. Totdat je op je 29ste twee kinderen hebt, dan hoeft ze niet meer zo nodig. En mag je haar, als je heel veel geluk hebt, nog drie keer per jaar neuken. Op zaterdagavond, om half 11, onder de dekens, met de lamp uit, pyama aan waarvan ze de broek 10 centimeter omlaag getrokken heeft, en dan zegt ze 'neuk me dan maar even snel' want ik wil slapen'.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef BaardaapAd het volgende:
Het leven is kut; nadat je geboren bent kun je een hele tijd eigenlijk helemaal niks - beetje drinken, schijten en huilen. Tegen de tijd dat je een beetje iets kan wordt je voor járen naar school gestuurd en om je extra te zieken krijg je van school huiswerk mee. En alsof dat nog niet erg genoeg is krijg je pubertijdsproblemen. En dan moet je gaan werken, belasting betalen enzovoorts; totdat je afgedankt wordt. En dan takel je lichamelijk langzaam maar zeer zeker af, om uiteindelijk dood te gaan.
Het MENSEN leven; wat een ellende! Dan hebben katten het toch beter bekeken; lekker liggen soezen, af en toe een vogeltje of muis te grazen nemen en als je daar zin in hebt een mens zoeken die voor je natje en je droogje zorgt.
Hey je steelt mijn levenquote:Op zondag 14 juni 2015 09:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Als je 19 bent ontmoet je de vrouw van je dromen, daar heb je 10 jaar lang geweldige sex mee. Totdat je op je 29ste twee kinderen hebt, dan hoeft ze niet meer zo nodig. En mag je haar, als je heel veel geluk hebt, nog drie keer per jaar neuken. Op zaterdagavond, om half 11, onder de dekens, met de lamp uit, pyama aan waarvan ze de broek 10 centimeter omlaag getrokken heeft, en dan zegt ze 'neuk me dan maar even snel' want ik wil slapen'.![]()
quote:Op zondag 14 juni 2015 09:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Als je 19 bent ontmoet je de vrouw van je dromen, daar heb je 10 jaar lang geweldige sex mee. Totdat je op je 29ste twee kinderen hebt, dan hoeft ze niet meer zo nodig. En mag je haar, als je heel veel geluk hebt, nog drie keer per jaar neuken. Op zaterdagavond, om half 11, onder de dekens, met de lamp uit, pyama aan waarvan ze de broek 10 centimeter omlaag getrokken heeft, en dan zegt ze 'neuk me dan maar even snel' want ik wil slapen'.![]()
Verklap nou niet teveel!quote:
Dan is het dus tijd om stiekem overspel te gaan plegen.quote:Op zondag 14 juni 2015 09:22 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Vieze linkse rat dat je bent!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:23 schreef KanaalBoot het volgende:
Je moet er gewoon wat moois van maken.
Als je niet te materialistisch wordt dan is er niks aan de hand, en overleef je het allemaal wel. Het leven is een prachtig geschenk van zich zelf, daar heb je niet echt veel voor nodig.
![]()
Het leven
en geen antibiotica als je bij al die actie en spanning een leuk wondje opliep... oh daar gaat je been. enne verdoving kennen we ook niet.... 'geef me de zaag even aan, zuster....'quote:Op zondag 14 juni 2015 06:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet. Het leven zal nu vast luxer zijn, en comfortabeler. Maar heel je leven een beetje trainen, beetje vechten en je stad verdedigen met zwaarden speerden en schilden.
Het leven nu is maar saai, mensen worden tegen gehouden door wetten en regels. Toen had je echt actie en spanning.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:03 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Gewoon Wajong toch, beetje blowen en drinken elke dag
liever een kort leven waarin je meer actie hebt gehad dan 67 jaar werken en stilletjes weg rotten.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:42 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
en geen antibiotica als je bij al die actie en spanning een leuk wondje opliep... oh daar gaat je been. enne verdoving kennen we ook niet.... 'geef me de zaag even aan, zuster....'
mijn opa's werden 93 en 91 en hadden nog > 20 mooie actieve jaren na hun pensionering wellicht dat ik daarom een andere kijk heb. En hun werk vonden ze ook leuk.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
liever een kort leven waarin je meer actie hebt gehad dan 67 jaar werken en stilletjes weg rotten.
Het is raar dat de meeste mensen oud worden als een goed leven zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |