Je weet wat je enige optie nog is dan he?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef papierentijdschrift het volgende:
Zucht waar te beginnen het mensen leven is zwaar en vermoeiend helemaal als je in je twintiger jaren zit en uitzoekt wat je wil in dit leven werken en carrière maken? Gelukkig zijn en het leven plukken met de dag? Keihard doorstuderen komt neer op carrière maken maar waarom allemaal je werkt investeert geld om weer naar school te gaan en dan weer en nog een keer ik word er gewoon moe van en helemaal als ik elke ochtend in de file moet staan voor het werk wat ik deed klacht het leven is al die stress niet waard
- Zoek werk korter bij huis en ga met de fietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef papierentijdschrift het volgende:
en helemaal als ik elke ochtend in de file moet staan voor het werk wat ik deed klacht het leven is al die stress niet waard
Kortbij?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
- Zoek werk kortbij en ga met de fiets
- Vertrek vroeger zodat je de file voor bent
- Werk vanuit thuis
- Verhuis naar een regio waar minder files zijn
Oplossingen zat jongen
diepquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:00 schreef eend112 het volgende:
Oke ik herken deze momentjes maar je moet er gewoon niet te lang in blijven hangen. In Syrië hebben ze het moeilijk, soms moet je naar het water kijken om te zien dat je niet verdrinkt.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |