Dat vind ik nogal sterk uitgedrukt.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is een kunstenares, Katinka is cabaretière.
Deze ken je misschien wel
Maar die heet ook Katinka toch. En nee dat lied ken ik niet, houd niet echt van cabaretieres, helemaal niet als ze proberen one of the guys te zijn met hun "grove" humor.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat is een kunstenares, Katinka is cabaretière.
Deze ken je misschien wel
Begrijp het wel hoor. Als Turk zijnde ben je eigenlijk alleen maar welkom in de Schilderswijk, maar daar wil je niet dood gevonden worden. Buiten de Schilderswijk ben je ook niet welkom, wat je kutgevoel zal verklaren.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat. Een. Aids. Stad.
Dat jullie er zo trots op zijn is beyond me, setouknow
Ja want de binnenstad is zo ontzettend Arischquote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Begrijp het wel hoor. Als Turk zijnde ben je eigenlijk alleen maar welkom in de Schilderswijk, maar daar wil je niet dood gevonden worden. Buiten de Schilderswijk ben je ook niet welkom, wat je kutgevoel zal verklaren.
Dat beweer ik niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja want de binnenstad is zo ontzettend Arisch
Zegt degene uit t afvoerputje van Nederland.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat. Een. Aids. Stad.
Dat jullie er zo trots op zijn is beyond me, setouknow
straatsoldaatquote:Op zondag 14 juni 2015 19:36 schreef no1uknow het volgende:
Het topic is wel goed dood sinds die aangescherpte policy en de bans. Weissman, Awesome, Etha, allemaal foetsie. En onze gevallen broeders zoals Yuri, Dreamerbulk, Fantaclit, cakeman, straatsoldaat, mcnulty. RIP
Wie missen jullie het meest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |