Ik zie je al op je zolderkamertje zitten met je paarsgepunte neus.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:23 schreef Djeez het volgende:
Wat is het weer eens graftysfuskoud vandaag! Heb mijn winterjas maar weer aangetrokken. Ik geloof niet meer in het weer dit jaar, geen winter, geen lente en dus ook geen zomer. Wellicht nog een paar mooie dagen, en in september kukelen we de herfst wee rin
Fout, ik zit op kantoor. Maar alle cv-ketels worden vanaf half mei uitgeschakeld, omdat het dan warm genoeg hoort te zijn. Hebben ze helaas buiten deze horrorlente en -zomer gerekendquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:18 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zie je al op je zolderkamertje zitten met je paarsgepunte neus.
Je weet niet eens wat koud is manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Fout, ik zit op kantoor. Maar alle cv-ketels worden vanaf half mei uitgeschakeld, omdat het dan warm genoeg hoort te zijn. Hebben ze helaas buiten deze horrorlente en -zomer gerekend
Geen winter, geen lente, geen zomer. Maar in September kukelen we pas de herst weer in...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:23 schreef Djeez het volgende:
Wat is het weer eens graftysfuskoud vandaag! Heb mijn winterjas maar weer aangetrokken. Ik geloof niet meer in het weer dit jaar, geen winter, geen lente en dus ook geen zomer. Wellicht nog een paar mooie dagen, en in september kukelen we de herfst wee rin
Het was in januari vaak nog warmer dan nuquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
In all fairness. Het is momenteel 10 graden in het noorden des lands.
Diezelfde 10 graden kan je ook op een 'zachte' winterdag in december halen.
Ergo, het is eeuwig winter daar.
Het is gewoon 13 graden hier, net als in Limburg overigens.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef dick_laurent het volgende:
In all fairness. Het is momenteel 10 graden in het noorden des lands.
Diezelfde 10 graden kan je ook op een 'zachte' winterdag in december halen.
Ergo, het is eeuwig winter daar.
Poe hee, doe je wel beetje rustig aan met die hitte?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon 13 graden hier, net als in Limburg overigens.
Met zon nu
De hele dag al prachtige wolken boven Twente. Na mijn idee meestal wolken die je ziet nadat er een storm voorbij is komen razenquote:
Topquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
De hele dag al prachtige wolken boven Twente. Na mijn idee meestal wolken die je ziet nadat er een storm voorbij is komen razen!
[ afbeelding ]
Dan ben ik toch maar wat blij met ons weer, dat zweetweer daar vind ik niksquote:Op woensdag 17 juni 2015 05:09 schreef Dven het volgende:
Bannetje weer voorbij. Het is bizar warm geweest de afgelopen dagen, voornamelijk door het benauwde weer met temperaturen die tot 37 graden opliepen. Vooralsnog is het de eerste helft van juni overdag gemiddelde 32.2 graden geweest, waar 28 graden normaal is. Sinds gisteren wat koeler maar temperaturen alsnog rond gemiddeld.
Normaal is het niet zo zweterig. En ik chill graag in 1 van de watervallen met een graadje of 30 of hoger. Niets mis mee. Wat mij betreft beter dan weer een in het water gelopen zaterdag of zondagquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:41 schreef hangtime het volgende:
[..]
Dan ben ik toch maar wat blij met ons weer, dat zweetweer daar vind ik niks
Vooralsnog is het volledig bewolkt en 16 gradenquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:47 schreef Dven het volgende:
Nederland ziet er voor vandaag wel prima uit. Redelijk zonnig en ruim 20 graden. Ook niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |