Het is hier godsgruwelijk koud. Een graad of 10, extreem zwaar bewolkt en motregen. Wat een grafweerquote:Op zondag 14 juni 2015 18:23 schreef Klonk het volgende:
Wat een verschil, had net mijn ouders aan de lijn, wonen in het kopje van Drenthe en die zaten te mopperen dat het zo koud was, ik had zoiets buren van Djeez, ouderen hebben het altijd koud.
Dus ik even kijken op het KNMI en zag inderdaad bijna 10 graden temperatuursverschil, zat in een korte broek en shirtje in de achtertuin te bellen in Limburg
Ik zal kijken of ik komende zaterdag wat mooi weer uit Limburg mee naar Drenthe kan brengenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het is hier godsgruwelijk koud. Een graad of 10, extreem zwaar bewolkt en motregen. Wat een grafweer
*tip* laat het raam openquote:Op zondag 14 juni 2015 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg die benauwdheid maar niet uit mijn slaapkamer. Heb al de hele dag mijn raam open en het waait echt wel lekker door maar zodra het raam dicht gaat is het gewoon weer vies warm in mijn slaapkamer.
Dank je. JE kunt het beter nog een week later doen, want dan is de TT weerquote:Op zondag 14 juni 2015 18:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik komende zaterdag wat mooi weer uit Limburg mee naar Drenthe kan brengen
Heb ik ook, stiekem erg jaloers op het noorden van het land, had het graag koud gehad om het weer wat aangenamer in huis te krijgen.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg die benauwdheid maar niet uit mijn slaapkamer. Heb al de hele dag mijn raam open en het waait echt wel lekker door maar zodra het raam dicht gaat is het gewoon weer vies warm in mijn slaapkamer.
Ik zal wat achterlatenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank je. JE kunt het beter nog een week later doen, want dan is de TT weer
Ah ok, ik ben een beetje sad door die pluim inderdaad ja.quote:
Ik zit in m'n zwembroek buiten, je moet ook niet in een weiland gaan staan ^^quote:Op maandag 15 juni 2015 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben die tyfus wind echt zat nu
Alles mooi. Zonnetje, temperatuur ..Wellicht aan de lage kant, maar het kan er mee door. Blauwe lucht, kan je nog niet relax buiten zitten door die koude baggerwind
Gewoon de achtertuinquote:Op maandag 15 juni 2015 21:06 schreef hangtime het volgende:
[..]
Ik zit in m'n zwembroek buiten, je moet ook niet in een weiland gaan staan ^^
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:23 schreef Djeez het volgende:
Wat is het weer eens graftysfuskoud vandaag! Heb mijn winterjas maar weer aangetrokken. Ik geloof niet meer in het weer dit jaar, geen winter, geen lente en dus ook geen zomer. Wellicht nog een paar mooie dagen, en in september kukelen we de herfst wee rin
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:23 schreef Djeez het volgende:
Wat is het weer eens graftysfuskoud vandaag! Heb mijn winterjas maar weer aangetrokken. Ik geloof niet meer in het weer dit jaar, geen winter, geen lente en dus ook geen zomer. Wellicht nog een paar mooie dagen, en in september kukelen we de herfst wee rin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |