Zoetquote:
Toen ik nog thuis woonde ook hoor. Altijd rozijnen en stroop en vond het niet lekker. Na jaren weer pannenkoeken geprobeerd en toen met van alles (kaas, salami, champignons, prei etc.) en dat vind ik super lekker!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Zoet![]()
Maar dat moet kunnen het is WEEKEND !![]()
Ik dacht dat er 9 in zo'n pak zaten (van Wagner dan)quote:
Hier ook spaghetti.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:06 schreef borisz het volgende:
Spaghetti met vooral cherrytomaten. Die op smaak gemaakt met ansjovis, kappertjes en knoflook. Saus verder afgewerkt met witte vino, oregano en peterselie en mozarella op het laatste moment.
Simpel kan zo lekker zijn!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had patat uit de oven, met vis en erwten!Wederom simpel!
witte port is ook fantastisch met tonic of ginger ale en een beetje limoen en/of muntquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Simpel kan zo lekker zijn!
Wie vindt bitterballen op een terras niet lekker?
Avondeten op.
Ik had een zoete witte port maar ik vind het toch wat te sterk dus ik heb er cassis bij gedaan... OKEE, gouden combinatie!! Heerlijk
Die ga ik morgen weer kopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook Chinese kool , peper , knoflook , champignons , en lente uitjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Roergebakken Chinese kool met champignons, ui, gember, rode peper, knoflook met als saus een eigengemaakte: soja/oester/vis/gesnipperde knoflook/vetsin/sambal badjak, enzo.
Met zoete wortels
Rijst met zelfgemaakte satesaus
Zelfgemaakte varkenssate
zoetzure komkommersalade
Zometeen nog vanillekwark met verse aardbeien
Dit gaat ook mijn lunch worden. Zo'n zin in!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bruine broodjes met mozarella tomaat, pesto en sla
Nopi? Hoe is ie?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef minilot het volgende:
Vanavond de fancy coleslaw uit het meest recente Ottolenghi-boek (met verschillende soorten kool, wortel, venkel, chilipeper, dille, dragon en een hele lekkere dressing), met een stuk warmgerookte wilde zalm erbij. En witbier.
Was het maar zo'n feest! Die komt pas in oktober uit joh!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Er wordt zometeen vlaai getrakteerd.
Ik krijg Wener Aardbei
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Waar je megastrontvlieg op je voedsel krijgt?
Oeps! Zag hm in een nieuwsbrief voorbij komen maar nog niet gecheckt wanneer ie uit kwam, nog even geduld danquote:Op maandag 15 juni 2015 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest! Die komt pas in oktober uit joh!![]()
Nee, deze is uit Plenty More
Ja maar dan als een (grote) punt taartquote:Op maandag 15 juni 2015 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Owwwwwwwwwwwwwww, morgen komt bij ons op het werk weer gebak waar deze ook bij zit maar ik mag niet meer, vorige week al gehad voor dezelfde gelegenheid (ploegendienstgebak)
mwah gewoon peukenquote:
Ik heb 'm al in pre-orderb staan bij Amazon!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oeps! Zag hm in een nieuwsbrief voorbij komen maar nog niet gecheckt wanneer ie uit kwam, nog even geduld dan
Hoe was de cole slaw?
Je quote is leeg! Maar het zijn allebei wel toffe blogs ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:31 schreef Hooiopdevork het volgende:
[..]
Wat een mooie recepten staan er op deze site
Valt wel mee! Afgezien van hier en daar een shaoxing-rijstwijn (die kun je wel bij elke Aziatische toko heel makkelijk krijgen hoor) was zo'n beetje alles van de recepten die ik de laatste weken van dit blog gemaakt heb gewoon in mijn dorpssupermarkten te vinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:38 schreef Hooiopdevork het volgende:
O ik zie het ja, maar bedoelde inderdaad thewoksoflife, gezonden maar heerlijke recepten, misschien zijn niet alle ingredienten hier even makkelijk te verkrijgen.
Over blogs gesproken: aanstaande vrijdag gaat mijn vriend dit van jou staan maken!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:08 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen het laatste restje van de kip-kerrie salade opeten!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:08 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen het laatste restje van de kip-kerrie salade opeten!
Maar dat was toch een geintje n.a.v. mijn frequente opvoering van 'vliegen' en konijntjes in mijn foto's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, hoe maak je dat precies? (receptje of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond bloemkool, halve kip uit de oven met daarin gegaard de krieltjes, wortels en ui.
Mijn alleen eten favoriete maaltijd
Jaaah, met tonic is het inderdaad ook lekker, thanks voor de tipquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:55 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
witte port is ook fantastisch met tonic of ginger ale en een beetje limoen en/of munt
Ik koop een hele kip en hak hem door midden, de ene helft vries ik in voor de volgende keer. (lief vind het niet zo lekker dus mijn eigen lekkere kippetjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker, hoe maak je dat precies? (receptje of zo)
Wij eten goulash met basmatirijst heeft ruime tijd staan pruttelen dus heerlijk mals vlees.
Boh klinkt goed zegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik koop een hele kip en hak hem door midden, de ene helft vries ik in voor de volgende keer. (lief vind het niet zo lekker dus mijn eigen lekkere kippetje)
Kip kruiden met alles wat je lekker vind, hou wel van wat cajun, paprikapoeder, zout, peper, beetje kerrie. paar blokjes boter onder het velletje drukken.
Ovenschaal met halve kip 200 graden voor een 10 minuten
Eruit halen en daarbij gewoon wat rauwe aardappel / wortel / ui /knoflooktenen en alles wat je voor de rest nog lekekr vind, wat omscheppen en ook wat vocht over de kip.
In de oven tot gaar (half uurtje ofzo,) zo simpel maar zo lekker!
paar kale kips aan de linker kant lekker manquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:57 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje dat blauwe 'iPhone 6' kleurtje eruit gehaald.![]()
On topic:
[ afbeelding ]
Speciale 'Turkse' vleesschotel genuttigd bij een oude bekende. Was weer top!
[ afbeelding ]
De franse keuken staat toch juist bekend als goed?quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:57 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]Vakantiebordje
Faux fillet met salade van overgebleven aardappel met sausje van mayo en creme fraiche, veldsla, rucola, tomaat, sjalot, pijnboompitjes. Vanaf ons terras, achter ons huisje in Frankrijk, met uitzicht op "ons" zwembad in "onze tuin".
Dit is by far het beste huisje dat we ooit gehuurd hebben. Ik ben helemaal verliefd, ik zou hier zooooo graag wonen. Alles is perfect. (behalve de restaurants in de buurt met hun kutfransekeuken)
(en oja, geen photoshop bij de hand. Val ik effe door de mand!)
Niet bij mij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:40 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De franse keuken staat toch juist bekend als goed?
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:44 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Niet bij mij.![]()
Ik zal als ik thuis ben eens een compilatie maken van alle foodfoto's van de afgelopen 6 vakanties in Frankrijk....
Om te beginnen, gisteravond, beste van 3 restaurants, deze vakantie:
[ afbeelding ]
Alles was goed gemarineerd en vervolgens gegrilled. Nee,dat kun je wel aan Yoego's en Turken ( en Aussies) toevertrouwen. Ik heb genoten van de schotel i.c.m. andere bijgerechten(die ik niet heb getoond omdat de tafel een zooitje was terwijl het zo netjes begon) en natuurlijk glazen Efes!quote:Op woensdag 17 juni 2015 23:43 schreef Thezappa het volgende:
paar kale kips aan de linker kant lekker man
quote:
Wat ging er mis?quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Teveel zoute popcorn. Koop t dan niet
Ik heb eerder het gevoel dat je vooroordelen teveel de overhand hebben...want ik wil dan weleens horen op welk vlak je het allemaal maar niets vind. Ik heb het dan over smaken en smaakverhoudingen en de preparering van hun gerechten.. Daarbij vind ik het des te vreemder dat je dan te midden van een gebied elke keer vakantie gaat houden wat bekend staat om zijn bourgondisch leven. Tenzij je een zekere vorm van culinaire masochisme graag uitoefent.quote:Op donderdag 18 juni 2015 16:59 schreef RobinOok het volgende:
Wij zitten altijd in de binnenlanden. Echte Franse boerenkeuken dus, geen poespas uit de stad.
En het is gewoon vrijwel allemaal onder de maat. Nou kom ik in Nederland natuurlijk niet gauw bij slechte restaurants, maar echt wel dat je in NL beter te kiezen hebt. Wij zoeken de beste in onze regio en het is vrijwel allemaal niet de moeite waard.
Ik begin te denken dat mensen die hoog opgeven over de Franse keuken inderdaad nooit verder komen dan Parijs, Lyon, Marseille, steden dus....
Welnee, het is gewoon echt niks. En ik doe mijn heus best met uitzoeken van restaurants en auberges. Ik zal na de vakantie alle eetfoto's eens bij elkaar plempen, dan kun je het gewoon zelf zien. Hoef je niets voor te proeven...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 01:13 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb eerder het gevoel dat je vooroordelen teveel de overhand hebben...
Gekocht, dat had ik niet moeten doen want ga t gelijk etenquote:
Knap van je!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Het eten was nog lekker ook
Zeebaars was perfect![]()
Heb nu een witte port met tonic.
Straks wat naturelchips. Heb ook chocolade popcorn gekocht maar die blijft nog maar even dicht
Vriendlief wilde pizza, dus dan morgen dit maar eten en vanavond pizza gegetenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:13 schreef Sylvana het volgende:
Macaroni met boterhamworstblokjes, paprika, ui, tomatenblokjes waar ik wat kruiden doorheen doe en geraspte kaas
Wat voor cocktail is dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 04:45 schreef Iwanius het volgende:
..waar we vervolgens met een eerste cocktail begonnen aan de bar
Me 2. Zo lekker!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:02 schreef -Ciske- het volgende:
Hollandse Nieuwe gehaald op de markt, smullen
En zijn ze lekker vet en vol?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 15:02 schreef -Ciske- het volgende:
Hollandse Nieuwe gehaald op de markt, smullen
Mooi dan ga ik er ook een paar halenquote:
Het wordt groentesoep en brood met kruidenboter. Toch niet zo'n trek.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:45 schreef Helsinki het volgende:
Aardbeien.
Nog geen idee wat het vanavond wordt. Heb zin in meerdere dingen.
Kaasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Kreeg taco's met tomaat, kidneybonen, kip, maïs en heeel veel kaas.
Wat voor eten hebben ze daar?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier, veel.
Avond buffet. . Mjoh, niet zo
Gin Aloha Cocktail.quote:
Heel standaard, echt zo'n bedrijven buffet. Zeer overgave droge vissoorten, slappe buikspek. De rest was gewoon wel te doen, niet veel smaak. Ach, vanavond beter!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat voor eten hebben ze daar?
oh! dat ziet er goed uit! ga ik ook 's maken. heb je de perziken geroosterd?quote:Op zondag 21 juni 2015 11:43 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Gister maakte ik een salade met perzik, prosciutto, feta en amandelen. Een combinatie die niet zo voor de hand ligt maar wel echt heul erg lekker is
Roti is toch altijd vegetarisch?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Vegetarische roti. In plaats van kip, tempeh
Meestal met kippenpoten, kipfilet, rund of lam.quote:
Boh, dat had ik eerder vandaag ook wel kunnen gebruiken. Ben net in slaap gevallen in de bios.quote:
Hier ook net op, met paar pilsjes. toch een beetje trek en slapen met trek lukt niet 😊quote:
Eten ziet er wat verlept uit helaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:59 schreef Iwanius het volgende:
Weer een latertje en dan is het niet eens het weekend.![]()
Gisteravond als avondhap dit, dit,dit en tenslotte dit genuttigd. Nu even nog aan het acclimatiseren alvorens we gaan slapen en over 3 uurtjes weer opmoeten.![]()
Tis tenslotte dinsdagmorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.United States of America _O_
Waarom aardbeien met suiker? Die dingen zijn al zo zoetquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:39 schreef Alziend-Oog het volgende:
Net geluncht met een boterham met kipfilet, een bakje aardbeien(met suiker) en een peperkoek
![]()
Zometeen tagliatelle met zalm en roomsaus
Aardbeien met suiker is levenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom aardbeien met suiker? Die dingen zijn al zo zoet.
Heerlijk, tagliatelle met zalm en roomsaus, daar zou ik ook wel zin in hebben. En een boterham kipfilet is altijd goed en erg gezond.
Waarom heb je die sigaar Door midden gebroken? Koffie met een warme appelflap 👍quote:Op dinsdag 23 juni 2015 02:59 schreef Iwanius het volgende:
Weer een latertje en dan is het niet eens het weekend.![]()
Gisteravond als avondhap dit, dit,dit en tenslotte dit genuttigd. Nu even nog aan het acclimatiseren alvorens we gaan slapen en over 3 uurtjes weer opmoeten.![]()
Tis tenslotte dinsdagmorgen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 05:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Eten ziet er wat verlept uit helaas.
En je hebt alleen geacclimatiseerd met cola?
Omdat het een waardeloze was (voelde als karton aan)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:02 schreef Geerd het volgende:
Waarom heb je die sigaar Door midden gebroken?
Ze bedoeld denk ik de zielige verlepte blaadjes slaquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:20 schreef Iwanius het volgende:
en verlept? Nou zo smaakte het helemaal niet. Was prima allemaal.
Inderdaad. Dat zag er treurig uit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze bedoeld denk ik de zielige verlepte blaadjes sla
Adopt mequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zag er treurig uit.
Nu kippensoep en ciabatta met gerookte kip, basilicummayo, gemarineerde tomaatjes en sla.
Oh dat. Tja, is ook alleen maar decoratie die zelden iemand eet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Inderdaad. Dat zag er treurig uit.
mmmmmmmquote:
DDZ Roosendaal Zwolle 2x kampen zo en dan snel naar huis voor koude pils!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Omgebouwde DDZ of sprinter?![]()
OT: Rode wijn en dippers met hummus.
Toch goed gezien dusquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
DDZ Roosendaal Zwolle 2x kampen zo en dan snel naar huis voor koude pils!!
Prima leventje leef jij zegquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:04 schreef Iwanius het volgende:
Zo we zijn er weer.
Zoals ik al hier aangaf was ik vanmiddag in dubio waar te gaan eten vanavond en ik was er toch vrij snel uit. De ban op de Michellin toko blijft gewoon staan omdat ik niks mis wat ik al niet ooit in een of andere vorm ergens anders heb geproefd en blacklisted blijft bij mij gewoon blacklisted.
Dus werd het avondeten de Aziatische carousel en wel dit, dit, dit en totslot dit![]()
Daarna was het vanwege het fraaie en zachte avondweer acclimatiseren met zoete cocktails.![]()
Het was tenslotte woensdagavond.
wat is dat voor cocktail, met kiwi?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:04 schreef Iwanius het volgende:
Zo we zijn er weer.
Zoals ik al hier aangaf was ik vanmiddag in dubio waar te gaan eten vanavond en ik was er toch vrij snel uit. De ban op de Michellin toko blijft gewoon staan omdat ik niks mis wat ik al niet ooit in een of andere vorm ergens anders heb geproefd en blacklisted blijft bij mij gewoon blacklisted.
Dus werd het avondeten de Aziatische carousel en wel dit, dit, dit en totslot dit![]()
Daarna was het vanwege het fraaie en zachte avondweer acclimatiseren met zoete cocktails.![]()
Het was tenslotte woensdagavond.
Aparte combi op een stokbroodjequote:Op donderdag 25 juni 2015 13:44 schreef Geerd het volgende:
Stokbrood uit de oven met kaas, kersen en koffie
quote:
Aahjoh komt allemaal bij elkaar terecht uiteindelijk dus of ik nou alles op brood doe of apart eetquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aparte combi op een stokbroodje
in een ander soort substantie en met sambal heb ik dit eens als toetje gekregen van een Indonesische vriendin. Apart maar erg lekker!quote:
cocktail klinkt heerlijk! Zonder malibu denk nog lekkerderquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]Dat is een cocktail van het eigen huis genaamd Kiwi-Bu bestaande uit vers gesneden kiwi,malibu, meloen likeur, scheutje sinassappelsap perensiroop,bruine suiker en citroen.
On topic:
Lunch was deze aloude combinatie en nu alweer een uurtje of wat aan het acclimatiseren. Tis tenslotte donderdagmiddag.
Ik eet mango eigenlijk altijd met iets heet: harissa of gehakte chilipeper of sambal of sriracha.. Ik ben dat inmiddels zo gewend dat ik vind dat er aan mango iets ontbreekt als ik het zonder wat pittigs erbij krijg!quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in een ander soort substantie en met sambal heb ik dit eens als toetje gekregen van een Indonesische vriendin. Apart maar erg lekker!
In elk geval beter voor je tanden!quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb jij liever een rietje dan een glas?
Ik vind dat altijd een beetje zonde van zulke producten, net als biefstuk met een sausje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:28 schreef Intellectueel het volgende:
Zalm op de bbq.
Iemand een tip? Hoe te marineren?
Ja daar kwam ik de vorige keer dus ook van de koude kermis mee thuis, die zalm in de supermarkt is allemaal gekweekt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik vind zalm eigenlijk ook een alledaags product en allerminst 'bijzonder'. Bovendien erg saai kwa smaak zonder een marinade.
Tuurlijk, maar ik ging er gemakshalve maar even van uit dat het niet over wilde zalm gingquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik de vorige keer dus ook van de koude kermis mee thuis, die zalm in de supermarkt is allemaal gekweekt.
Dat roze kleurtje zijn gewoon kleurstoffen,
Echte wilde zalm is wel een stukkie duurder dat zet een gemiddeld gezin niet elke dag op tafel denk ik
http://www.ninefornews.nl(...)-de-zalm-op-je-bord/
Aah okquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ging er gemakshalve maar even van uit dat het niet over wilde zalm ging
Die blikken stoofvlees voor snackbars liggen o.a. bij de emte en groothandel in het schap. Laatst 2 stuks van gehaald en die bevatten nog gewoon ouderwetsch 36% paardenvleesquote:
Dat had ik ook eigenlijk wel verwacht, foe yong hi en babi pangang komt er aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:04 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
Die blikken stoofvlees voor snackbars liggen o.a. bij de emte en groothandel in het schap. Laatst 2 stuks van gehaald en die bevatten nog gewoon ouderwetsch 36% paardenvlees
Je had het even fijn kunnen snijden en dan mengen met mayo. zoete curry, kerriepoeder, chilipoeder, fijngesneden ui en pepertje. Dat op een vers afgebakken stokbroodje incl sla/tomaat/komkommer, daarop een zacht gekookt eitje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:59 schreef Geerd het volgende:
Die kip wordt ook niet wat volgens mij, oven niet voorverwarmdnogal bleekjes nu zeg maar.
Zoiets,(niet mijn kip)
[ afbeelding ]
Je moet er maar opkomenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je had het even fijn kunnen snijden en dan mengen met mayo. zoete curry, kerriepoeder, chilipoeder, fijngesneden ui en pepertje. Dat op een vers afgebakken stokbroodje incl sla/tomaat/komkommer, daarop een zacht gekookt eitje.
Wauw, dat klinkt heeeeeeeel erg lekker.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je had het even fijn kunnen snijden en dan mengen met mayo. zoete curry, kerriepoeder, chilipoeder, fijngesneden ui en pepertje. Dat op een vers afgebakken stokbroodje incl sla/tomaat/komkommer, daarop een zacht gekookt eitje.
Met een scherp mes,quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, dat klinkt heeeeeeeel erg lekker.Hoe snij je kip eenvoudig fijn?
Soms.. want vind dat schaafijs tegen je voortanden altijd zo vervelend als je drinkt en het gaat toch om het vocht en niet het schaafijs.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
cocktail klinkt heerlijk! Zonder malibu denk nog lekkerder.
Heb jij liever een rietje dan een glas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |