Zoetquote:
Toen ik nog thuis woonde ook hoor. Altijd rozijnen en stroop en vond het niet lekker. Na jaren weer pannenkoeken geprobeerd en toen met van alles (kaas, salami, champignons, prei etc.) en dat vind ik super lekker!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:34 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Zoet![]()
Maar dat moet kunnen het is WEEKEND !![]()
Ik dacht dat er 9 in zo'n pak zaten (van Wagner dan)quote:
Hier ook spaghetti.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:06 schreef borisz het volgende:
Spaghetti met vooral cherrytomaten. Die op smaak gemaakt met ansjovis, kappertjes en knoflook. Saus verder afgewerkt met witte vino, oregano en peterselie en mozarella op het laatste moment.
Simpel kan zo lekker zijn!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had patat uit de oven, met vis en erwten!Wederom simpel!
witte port is ook fantastisch met tonic of ginger ale en een beetje limoen en/of muntquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Simpel kan zo lekker zijn!
Wie vindt bitterballen op een terras niet lekker?
Avondeten op.
Ik had een zoete witte port maar ik vind het toch wat te sterk dus ik heb er cassis bij gedaan... OKEE, gouden combinatie!! Heerlijk
Die ga ik morgen weer kopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook Chinese kool , peper , knoflook , champignons , en lente uitjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Roergebakken Chinese kool met champignons, ui, gember, rode peper, knoflook met als saus een eigengemaakte: soja/oester/vis/gesnipperde knoflook/vetsin/sambal badjak, enzo.
Met zoete wortels
Rijst met zelfgemaakte satesaus
Zelfgemaakte varkenssate
zoetzure komkommersalade
Zometeen nog vanillekwark met verse aardbeien
Dit gaat ook mijn lunch worden. Zo'n zin in!quote:Op maandag 15 juni 2015 11:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bruine broodjes met mozarella tomaat, pesto en sla
Nopi? Hoe is ie?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef minilot het volgende:
Vanavond de fancy coleslaw uit het meest recente Ottolenghi-boek (met verschillende soorten kool, wortel, venkel, chilipeper, dille, dragon en een hele lekkere dressing), met een stuk warmgerookte wilde zalm erbij. En witbier.
Was het maar zo'n feest! Die komt pas in oktober uit joh!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Er wordt zometeen vlaai getrakteerd.
Ik krijg Wener Aardbei
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Waar je megastrontvlieg op je voedsel krijgt?
Oeps! Zag hm in een nieuwsbrief voorbij komen maar nog niet gecheckt wanneer ie uit kwam, nog even geduld danquote:Op maandag 15 juni 2015 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest! Die komt pas in oktober uit joh!![]()
Nee, deze is uit Plenty More
Ja maar dan als een (grote) punt taartquote:Op maandag 15 juni 2015 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze?
Owwwwwwwwwwwwwww, morgen komt bij ons op het werk weer gebak waar deze ook bij zit maar ik mag niet meer, vorige week al gehad voor dezelfde gelegenheid (ploegendienstgebak)
mwah gewoon peukenquote:
Ik heb 'm al in pre-orderb staan bij Amazon!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:40 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Oeps! Zag hm in een nieuwsbrief voorbij komen maar nog niet gecheckt wanneer ie uit kwam, nog even geduld dan
Hoe was de cole slaw?
Je quote is leeg! Maar het zijn allebei wel toffe blogs ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:31 schreef Hooiopdevork het volgende:
[..]
Wat een mooie recepten staan er op deze site
Valt wel mee! Afgezien van hier en daar een shaoxing-rijstwijn (die kun je wel bij elke Aziatische toko heel makkelijk krijgen hoor) was zo'n beetje alles van de recepten die ik de laatste weken van dit blog gemaakt heb gewoon in mijn dorpssupermarkten te vinden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:38 schreef Hooiopdevork het volgende:
O ik zie het ja, maar bedoelde inderdaad thewoksoflife, gezonden maar heerlijke recepten, misschien zijn niet alle ingredienten hier even makkelijk te verkrijgen.
Over blogs gesproken: aanstaande vrijdag gaat mijn vriend dit van jou staan maken!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:08 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen het laatste restje van de kip-kerrie salade opeten!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:08 schreef deroow het volgende:
[ afbeelding ]
Zometeen het laatste restje van de kip-kerrie salade opeten!
Maar dat was toch een geintje n.a.v. mijn frequente opvoering van 'vliegen' en konijntjes in mijn foto's?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, hoe maak je dat precies? (receptje of zoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanavond bloemkool, halve kip uit de oven met daarin gegaard de krieltjes, wortels en ui.
Mijn alleen eten favoriete maaltijd
Jaaah, met tonic is het inderdaad ook lekker, thanks voor de tipquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:55 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
witte port is ook fantastisch met tonic of ginger ale en een beetje limoen en/of munt
Ik koop een hele kip en hak hem door midden, de ene helft vries ik in voor de volgende keer. (lief vind het niet zo lekker dus mijn eigen lekkere kippetjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker, hoe maak je dat precies? (receptje of zo)
Wij eten goulash met basmatirijst heeft ruime tijd staan pruttelen dus heerlijk mals vlees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |