Gaat wel die richting op... Misschien eens tellenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus nu heb je al bijna 60 paar schoenen?
Na? Of naar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:20 schreef Californium het volgende:
Gister trouwens een heel boeiend gesprek in de kroeg gehad met iemand die heel spiritueel in het leven staat... Heel bijzonder. Omdat ze zo anders naar het leven kijkt dan ik, maar wel mooie discussies gehad over geluk, doel van het leven, wat emoties zijn, en het bestaan van een ziel en leven naar de dood...
Na dusquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na? Of naar?
2 different things
Mogguh
Scherpquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na? Of naar?
2 different things
Mogguh
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Na? Of naar?
2 different things
Mogguh
Nu al bij de blauwe tomaat?quote:
Liever nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Haal dan lekkere koffie en ga die bij haar langsbrengen dan doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Je wilt geen lekkere koffie? Of geen Rival als bezorgdienst?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al bij de blauwe tomaat?![]()
Lekker optijd en zwaai
[..]
Liever niet
Nee wat probleempjes oplossen in Hoorn en Zwaagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al bij de blauwe tomaat?![]()
Lekker optijd en zwaai
[..]
Ze zouden geen UGH gaan roepen nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou vast mooi naakt zijn in UGGS hoor. (helpt dit iets?)
Ik denk dat ik niet voor haar onder doe, dus ik vind het een prima hoeveelheidquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar is een aardige hoeveelheid
Het zijn vrouwen Hosti. Die hebben over het algemeen veel schoenen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar is een aardige hoeveelheid
Hoeveel paar heb jij?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen Hosti. Die hebben over het algemeen veel schoenen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:28 schreef K44S het volgende:
Kaas gaat naar het zwembad en het wordt +- 30 graden.
Elke keer als kaas het water in gaat spoelt hij een beetje zonnebrand af.
Daarom moet hij zonnebrand meenemen. Gemiddeld duikt hij 24 keer en zwemt hij 50 baantjes.
Hoeveel meloenen moet hij kopen?2 meloenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit al aan mijn koffielimietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt geen lekkere koffie? Of geen Rival als bezorgdienst?Succes, zwaai ook even naar J. in zwaagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nee wat probleempjes oplossen in Hoorn en Zwaag
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 09:31:59 ]
Women be cray crayquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet voor haar onder doe, dus ik vind het een prima hoeveelheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |