Nu al bij de blauwe tomaat?quote:
Liever nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Haal dan lekkere koffie en ga die bij haar langsbrengen dan doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
Je wilt geen lekkere koffie? Of geen Rival als bezorgdienst?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al bij de blauwe tomaat?![]()
Lekker optijd en zwaai
[..]
Liever niet
Nee wat probleempjes oplossen in Hoorn en Zwaagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu al bij de blauwe tomaat?![]()
Lekker optijd en zwaai
[..]
Ze zouden geen UGH gaan roepen nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou vast mooi naakt zijn in UGGS hoor. (helpt dit iets?)
Ik denk dat ik niet voor haar onder doe, dus ik vind het een prima hoeveelheidquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar is een aardige hoeveelheid
Het zijn vrouwen Hosti. Die hebben over het algemeen veel schoenen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets, maar is een aardige hoeveelheid
Hoeveel paar heb jij?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn vrouwen Hosti. Die hebben over het algemeen veel schoenen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:28 schreef K44S het volgende:
Kaas gaat naar het zwembad en het wordt +- 30 graden.
Elke keer als kaas het water in gaat spoelt hij een beetje zonnebrand af.
Daarom moet hij zonnebrand meenemen. Gemiddeld duikt hij 24 keer en zwemt hij 50 baantjes.
Hoeveel meloenen moet hij kopen?2 meloenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit al aan mijn koffielimietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt geen lekkere koffie? Of geen Rival als bezorgdienst?Succes, zwaai ook even naar J. in zwaagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:28 schreef rival het volgende:
[..]
Nee wat probleempjes oplossen in Hoorn en Zwaag
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2015 09:31:59 ]
Women be cray crayquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet voor haar onder doe, dus ik vind het een prima hoeveelheid
2 paar normaal, 1 paar werkschoenen, 1 paar motorlaarzen. En 1 paar sloffen.quote:
Zal ik doenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes, zwaai ook even naar J. in zwaag
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zou vast mooi naakt zijn in UGGS hoor. (helpt dit iets?)
Zo streng voor jezelf?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag er 3 op een dag, dus sochtends 2 en savonds 1
Zit nu op 2
Jij bent meer iemand van mijn slag volk mbt schoenen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand van mijn slag volk mbt schoenen.
Nou...quote:
quote:
Ach, het is beter dan Crocs, dan heb je echt the will to live verlorenquote:
Heyquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is beter dan Crocs, dan heb je echt the will to live verloren.
Mijn gevoel is dat de jongeren die uggs dragen, later als ze ouder zijn crocs gaan dragenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
alleen acceptabel voor je werk als je verpleegster oid bent... Anders afschietenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
als jij crocs hebt wil ik je nooit meer zienquote:
Of thuis als niemand het ziet om ff een rondje door de tuin te doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen acceptabel voor je werk als je verpleegster oid bent... Anders afschieten
Beide gewoon ruimen. Al dan niet preventief.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gevoel is dat de jongeren die uggs dragen, later als ze ouder zijn crocs gaan dragen
(ook al zullen ze het nu ontkennen)
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
als jij crocs hebt wil ik je nooit meer zien
Van wie draag je ze?quote:
Ja ok, ze zullen vast nuttig zijn, maar damnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen acceptabel voor je werk als je verpleegster oid bent... Anders afschieten
Jouw slag volk?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent meer iemand van mijn slag volk mbt schoenen.
Mwah, das ook weer zonde, ze zijn jong enzo, ze weten niet beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beide gewoon ruimen. Al dan niet preventief.
Het is niks en zal ook niks worden.
Vrouwen met UGGS eigenlijk ook maar ruimen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Californium het volgende:
[..]
als jij crocs hebt wil ik je nooit meer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |