ah!quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hij vraagt zelf om homeopatisch, vandaar..
Tot je hoofd denkt, nou ik hoef zelf geen melatonine meer aan te maken want het is er al....quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:32 schreef Californium het volgende:
[..]
melatonine is wat wij in ons hersenen hebben wat ons helpt slapen. Tis ook bewezen werkzaam. Waarom moet het homeopatisch zijn?
Beetje wel jaquote:
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van crush hoor je toch vrolijk te worden? :$
Hinderlijk, al valt aan beide iets te doen lijkt me?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik honger en een crush hebNever mind me. I never pay any attention to me.
Jij hebt daar nooit last van (gehad)?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je niet weet of je crush ook crushed op jou
Heb je nog gestemd gisteren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer geprobeerd of twee weken lang?
Op tijd je bed uit, ook in het weekend, en dus niet de hele zondag in bed liggen.
En dan elke keer ietsje meer gebruiken tot je helemaal niet meer zonder kuntquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je hoofd denkt, nou ik hoef zelf geen melatonine meer aan te maken want het is er al....
Onzin. Als je hersenen te druk zijn kun je lichamelijk moe zijn wat je wil...quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je 's-avonds lichamelijk moe bent, geen Fok!, geen tv of iets dergelijks maar sportschoenen aan en rennen tot je alleen nog maar aan slapen kan denken.
En dan zoveel adrenaline aangemaakt dat je niet kan slapen, dat werkt toch nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je 's-avonds lichamelijk moe bent, geen Fok!, geen tv of iets dergelijks maar sportschoenen aan en rennen tot je alleen nog maar aan slapen kan denken.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hinderlijk, al valt aan beide iets te doen lijkt me?
[..]
Jij hebt daar nooit last van (gehad)?
[..]
Dat dus
[..]
Heb je nog gestemd gisteren?
Het is niet verslavend nee..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je hoofd denkt, nou ik hoef zelf geen melatonine meer aan te maken want het is er al....
Laat ik het op een emotionele tijd houden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom kan je nu niet slapen en hoe ziet je ritme eruit / dagindeling
(niet alle posts gelezen)
Moggûhquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je kan kijken naar valeriaanspul, valdispert en dormiplant etc..
En verder googlen op slaaphygiène enzo..
Mogguh iedereen
Niet vlak voor je slapen gaat uiteraard, uurtje of twee drie van tevoren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zoveel adrenaline aangemaakt dat je niet kan slapen, dat werkt toch niet
Maar is het dan wel een goeie?quote:
Ik werd er niet chago van of iets. Ik wist altijd vrij snel of iemand mij niet zag zitten.quote:
Maar er was toch wel een beperking op de hoeveelheid en de duur van het gebruik, waarna het minder zin zou hebben of iets dergelijks?quote:
Zeg dat dan ipv rennen tot je moe bent.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet vlak voor je slapen gaat uiteraard, uurtje of twee drie van tevoren.
Ik weet het. Bedoelde alleen niet direct zware slaaphulp middelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ah!
Damaged brain: Homeopatisch is onzin
Je kunt ook wel een fancy weegschaal nemen die je vetpercentage meet, maar heel veel meerwaarde heeft het denk ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is het dan wel een goeie?
Mijn zusje slikt het al jaren, als ze zonder zit gaat ze dansjes doen midden in de nacht, ik geloof best dat het een placebo reactie is maar het lichaam kan raar reageren, dus wellicht niet lichamelijk verslavend maar tochquote:
Niet te hard inspannen voor het slapen gaan, dat zou je beter eerder op de avond kunnen doen. Maar relaxt wandeltje lijkt me prima voor het slapen gaan, beetje frisse lucht enzo..quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef DamagedBrain het volgende:
Voor de rest denk ik dat ik er een wandeling of fietstocht in de avond bij inzet. Helpt hoofd en geeft beweging?
Je komt wel in slaap maar je blijft niet in slaap. Wat doe je als je om half vier wakker wordt? De minuten aftellen op de wekker, pak je je telefoon?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ik weet het. Bedoelde alleen niet direct zware slaaphulp middelen.
Dat laatste leek me wel een goed idee. Dat rennen, of fietsen ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna val je niet meer in slaap?quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:35 schreef DamagedBrain het volgende:
Laat ik het op een emotionele tijd houden.
Werk .Eten. Ontspanning (beetje gamen, serie, internet). Dan naar bed, uur of 11 nu, al uur eraf gesloopt. Heel even lezen en dan slapen. Dat is dan ongeveer 23.30 en ik ben om 3.30 weer wakker.
Dat scheelt.Ik werd er meestal wel een beetje chagrijnig van juist omdat ik meestal 'wist' dat t niet wederzijds was.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar is het dan wel een goeie?
[..]
Ik werd er niet chago van of iets. Ik wist altijd vrij snel of iemand mij niet zag zitten.
Ik wist niet dat het door mensen buiten 't dorrup gevolgd werdquote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vond de uitslag nog best verrassend eigenlijk.
Ja. Op elk moment in je leven.quote:Op donderdag 11 juni 2015 09:38 schreef aeque het volgende:
Aangezien we toch bezig zijn met een soort van medisch-uurtje, kun je hooikoorts 'zomaar' krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |