Zat op een ander slot ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat was er dan?
Ik kan namelijk geen managers ontslaan. Alleen inactieve accounts.
Nee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef RRuben het volgende:
Yo haags_kwartiertje heb je een verdediger voor me in de aanbieding?
Voorlopig heb ik even niets in de aanbieding.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:03 schreef Wicky15 het volgende:
Yo haags_kwartiertje heb je een aanvaller voor me in de aanbieding?
Jammer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik even niets in de aanbieding.
precies zelfde hier, je mag Olic wel van mij hebben voor een aardig prijsjequote:Op woensdag 10 juni 2015 22:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Jammer.
Staat echt niks leuks op de transferlijst. Heb 12 miljoen.
Die zou alleen maar de bank warm houden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
precies zelfde hier, je mag Olic wel van mij hebben voor een aardig prijsje
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
precies zelfde hier, je mag Olic wel van mij hebben voor een aardig prijsje
gast, Olic is een zware verbetering voor jouw hele teamquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die zou alleen maar de bank warm houden.
81 aanval en 35 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef RRuben het volgende:
[..]
gast, Olic is een zware verbetering voor jouw hele team
beter dan schieberquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
81 aanval en 35 jaar.![]()
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, zo te zien is de schade beperkt gebleven tot 0-2
8 mil?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Hoeveel wil je voor Olic?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan had ik beter Kalou kunnen houden. 5 miljoen, verder ga ik niet
Als ik genoeg andere goede verdedigers had, had ik hem graag verkocht maar jaquote:
nee is goed, ik wordt nu bijna gedwongen om moisander (quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik genoeg andere goede verdedigers had, had ik hem graag verkocht maar ja
Hehe ik zat er nog aan te denken om hem te kopen, maar toen ging ik even winkelen bij Schalkequote:Op woensdag 10 juni 2015 22:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
nee is goed, ikk word nu bijna gedwongen om moisander (![]()
![]()
) te kopen voor 9 mil als niemand een bod van mij accepteerd
Ik heb nu 2 keer geboden dik over de waarde van de speler dus hopen dat het geaccepteerd wordt anders heb ik een bagger verdediging die straks tegen Dortmund kapot wordt gemaaktquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe ik zat er nog aan te denken om hem te kopen, maar toen ging ik even winkelen bij Schalke
Moisander had ik er nog graag bij gehad, maar daar heb ik nu het geld niet voor
Damn, dat is inderdaad erg bagger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Vergelijk je team gewoon met die van mij en je voelt je een stuk beter
De meeste zitten echt ver over de 100 miljoen inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:31 schreef Funel het volgende:
team waarde opstelling komt net tegen de 37 miljoen aan
En daar heb ik net 0-0 tegen gespeeldquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Jij hebt tenminste nog een punt gehaald.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Daar maakt hij ook geen punt van.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een punt gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar maakt hij ook geen punt van.Man, wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar maakt hij ook geen punt van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarde zegt niks, ik dacht wel aardig team te hebben maar word afgeslacht.
Niet Fokken met mij.
Met 2x rood is het ook erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
goede tactiek en dosis geluk of pech heeft ook vrij veel invloed
ik verlies Hoffenheim uit 3-1 met 2x rood maar thuis tegen Bayern gelijk in oefenpotje
Speelde je agressief?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
goede tactiek en dosis geluk of pech heeft ook vrij veel invloed
ik verlies Hoffenheim uit 3-1 met 2x rood maar thuis tegen Bayern gelijk in oefenpotje
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzoquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzo
Komt best agressief over dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzo
Lol, is 1 van mijn beste spelersquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: "Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal."
Hallo.... 2 daarvan zijn Belgen........quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef Vasion het volgende:
Oh en ipv die non-Fok!ers weg te sturen, zorg dat ze op Fok! komen dan.
win-win
'Hij duwt zijn hoofd tegen dat van de scheids aan'quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef Funel het volgende:
Ow, bij mij staat er dat Piazon onreglementair iemand van scoren afhield. haha
Stom van me.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo.... 2 daarvan zijn Belgen........
Ga je gangquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:41 schreef Vasion het volgende:
Die krantenkoppen slaan nergens op.
Mijn gruwelijke zege heeft de krant niet eens gehaald
Vanaf nu maak ik zelf de krantenkoppen.
Ja, dat vond ik ook erg apart...quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:42 schreef Zhero het volgende:
Mijn keeper staat in het elftal van de week na een 3-0 nederlaag, en tevens ook een verdediger van mij
.
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
Morgen staat vast in de krant hoe ik Bayern op gelijkspel hield
Laat gaan joh.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.
Dit zou zomaar door droogkloot Opperkleurder geschreven kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef Zhero het volgende:
Deze zin dan ook in de krant: BREMEN - De wedstrijd tussen Werder Bremen en FC Augsburg startte gisteren precies op tijd.
Mijn team valt niet te onderschattenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.
Hoe plaatsen wij dan berichten in de krant?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zou zomaar door droogkloot Opperkleurder geschreven kunnen zijn.
Kan alleen een moderator dacht ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoe plaatsen wij dan berichten in de krant?
Zijn de 2 spelers die rood hebben gekregen een groot gemis voor de komende wedstrijd?quote:
Probleem is dat het allebei middenvelders zijn, dus ik kan er wel eentje opvangen, maar die andere komt toch een zwakkere speler voor terug (80 om 74 avg)quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn de 2 spelers die rood hebben gekregen een groot gemis voor de komende wedstrijd?
Terecht natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:47 schreef Zhero het volgende:
Mijn voorzitter wilde me al ontslaan na één wedstrijd: Na lang wikken en wegen heeft het bestuur van SC Freiburg besloten dat de 12e plaats jouw doelstelling is voor dit seizoen. Het is dat er een absurde ontslagvergoeding in je contract staat, maar anders was je de laan uitgevlogen. 17e is niet genoeg voor een club als SC Freiburg. De 52 managerpunten die je hebt zijn eigenlijk nog geflatteerd.
Die moet je wel kunnen winnen ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is dat het allebei middenvelders zijn, dus ik kan er wel eentje opvangen, maar die andere komt toch een zwakkere speler voor terug (80 om 74 avg)
Maar Köln thuis mag geen probleem zijn
Als ik tegen jou al gelijk kan spelen hčquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet je wel kunnen winnen ja.
Incidentje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik tegen jou al gelijk kan spelen hč
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Probleem is dat het allebei middenvelders zijn, dus ik kan er wel eentje opvangen, maar die andere komt toch een zwakkere speler voor terug (80 om 74 avg)
Maar Köln thuis mag geen probleem zijn
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet je wel kunnen winnen ja.
Gewoon vol agressie op de scheids in rammen drizzt als je het niet eens ermee bentquote:
Schuim op die bekken!!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik klap er morgen vol op tegen Augsburg
quote:WANKELEND DORTMUND ONDERUIT VOOR EIGEN PUBLIEK
Het rommelt nog altijd bij Borussia Dortmund. Nadat het matige seizoen dan eindelijk werd afgesloten, lijkt de rust nog altijd niet te zijn teruggekeerd.
Na een wankelende voorbereiding hebben de supporters van die Schwarzgelben pijnlijk moeten toekijken hoe hun ploeg, na twee vroege goals van Bendtner, verslagen werd door Hannover96.
De aanvoerder van die Schwarzgelben reageerde als volgt: ''We hebben achterin fouten gemaakt die op dit niveau niet kunnen, er zijn harde woorden gevallen in de kleedkamer.''
De ploeg van trainer Blabla wacht in de volgende ronde een lastige uitwedstrijd tegen Hamburger SV.
quote:VIJFKLAPPER BAYER LEVERKUSEN IN DUEL MET MAINZ05
De ploeg van trainer H. Truong wist niet te overtuigen in de seizoensvoorbereiding, maar verwende het publiek met een 5-0 overwinning op FSV Mainz05.
Al binnen tien minuten keek FSV Mainz05 tegen een 2-0 achterstand aan.
De ploeg maakte persoonlijke fouten die de Vicekusen genadeloos afstrafte.
''Ik zag een team met zelfvertrouwen en passie. Als we wat scherper waren geweest konden we hier met dubbelde cijfers winnen.'' reageerde de trainer van de Vicekusen in een interview met Fok!sports.
Of, zoals ze bij FC Groningen zeggen:quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Of, zoals ze bij FC Groningen zeggen:
"Dr'op of geen vreet'n!!"
'Lastige uitwedstrijd tegen Hamburg' Ik ga echt ziek hard verliezen van Dortmundquote:
quote:WIJ KUNNEN GEWOON WINNEN VAN DIT BAYERN - OPPERKLEURDER
In aanloop naar het tweede competitieduel, staat er een mooi affiche klaar: Bayern München - Werder Bremen.
Bayern München, die dit seizoen nog ongeslagen is, leeft met veel vertrouwen naar het komende duel toe.
''We hebben Werder Bremen al eerder dit seizoen verslagen en ik zou niet weten waarom we het nu niet weer zouden kunnen'' aldus de trainer van Bayern.
De trainer van Werder Bremen, Opperkleurder, heeft nog zijn twijfels over deze uitspraken.
''Bayern is de favoriet, dat kun je niet ontkennen. Echter vind ik wel dat je mijn ploeg daarmee tekort doet. Wij hebben een team dat in een supervorm zit net als zij. Als het balletje maar net goed rolt, kunnen wij gewoon de drie punten pakken tegen dit Bayern.''
Onrust bij de club, trainer eruit, bestuur tegen de muur. Allesquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
'Lastige uitwedstrijd tegen Hamburg' Ik ga echt ziek hard verliezen van Dortmund
speelt dat ook allemaal mee? Want dan heb ik wellicht een kansjequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Onrust bij de club, trainer eruit, bestuur tegen de muur. Alles
Het is hooguit slecht voor hun moraal dat ze hebben verloren. That's it.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:23 schreef RRuben het volgende:
[..]
speelt dat ook allemaal mee? Want dan heb ik wellicht een kansje
Hoeft niet per se hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik klap er morgen vol op tegen Augsburg
Zal toch even moetenquote:
Soaresquote:Op donderdag 11 juni 2015 10:47 schreef RRuben het volgende:
even de verdediging versterktheeft me wel 15 mil gekost
Zeker, ik heb de champagne al koud staanquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:36 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zitten we er weer klaar voor, wanneer worden die wedstrijden gespeeld?
Kreeg geen hap door m'n keel door de spanning.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:36 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Zitten we er weer klaar voor, wanneer worden die wedstrijden gespeeld?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kreeg geen hap door m'n keel door de spanning.
Precies, hoop dat mijn opstelling zo wel het gewenste effect heeftquote:
Hoop 't nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Precies, hoop dat mijn opstelling zo wel het gewenste effect heeft
quote:
Zou wel een opsteker zijnquote:
Niet zo pedant doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fuck 4-2.. toch 2 tegen goals
Nodig mij maar uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iemand die nog een oefenpotje wil doen?
Ik wil welquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
2-1 winst op Stuttgartquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Al een potje gedaanquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
VfB i steh zu dir
VfB was auch passiert![]()
Anders bel ik Stevens wel even opquote:
Mijn eerste gewonnen wedstrijdquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
2-0 verloren
Tijd om de opstelling op de schop te doen
Affen seid ihr!!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Anders bel ik Stevens wel even op
quote:IK ZIE EEN TEAM ZONDER ZELFVERTROUWEN - TASTI07
Na speelronde twee staat Borussia Dortmund nog steeds met lege handen.
De afgelopen wedstrijd tegen Hamburger SV resulteerde in een absolute wanprestatie (3-0,V).
Borussia Dortmund trainer Tasti07 laat in een interview met Fok!sports weten dat de onrust binnen de club ook effect heeft op de de spelers.
''Dit team laat het op de trainingen wel zien, maar zodra ze op het veld komen, zie ik een ploeg zonder zelfvertrouwen'' aldus de oefenmeester van die Schwarzgelben.
quote:BAYERN ZONDER MOEITE LANGS WERDER BREMEN
Bayern München, dat het thuis moest opnemen tegen Werder Bremen, had geen moeite om de drie punten binnenboord te houden.
Hoewel Selassie de scoren opende voor de club uit Bremen, wist Bayern het in de 29e minuut recht te zetten en vervolgens uit te lopen naar een 4-1 voorsprong.
De ploeg van Opperkleurder wist nog iets terug te doen, maar het was niet genoeg.
''Het is toch jammer dat we binnen zeven minuten drie doelpunten tegen hebben gekregen. Je verwacht toch dat de verdedigers niet zo snel van slag raken na een tegengoal van Bayern.'' Aldus de trainer van Werder.
quote:HANNOVER96 NOG ALTIJD ZONDER THUISOVERWINNING
Het Hannover96, dat na twee speelrondes op de achtste plaats van de ranglijst staat, heeft dit seizoen nog geen thuiszege weten te boeken. Zowel in de voorbereiding als competitie weten Die Roten het thuispubliek nog altijd niet te verwennen.
''Voor een club als Hannover96 mag je toch wel verwachten dat je thuis lastig te kloppen bent. We hebben in de voorbereiding defensief gespeeld, waardoor we weinig tot aanvallen kwamen. Maar dat we nu, ondanks het aanvallend spel, weer een goal tekort komen, is heel jammer en zeker voor de supporters.'' Aldus de trainer van Hannover96 in gesprek met Fok!sports.
Je straalt ook zoveel autoriteit uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens die gast van Dortmund heeft ontslag genomen hij heeft geluisterd naar me
Sarcasmequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:47 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Je straalt ook zoveel autoriteit uit.
Ken ik niet. Dan moet hij zich eerst maar eens laten zien hier toch?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ene platvoetert wilt Dortmund nemen.. is dat een fokker?
Yep, daarom houd ik hem.nog even vrijquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ken ik niet. Dan moet hij zich eerst maar eens laten zien hier toch?
Hoop dat die daar nog even mee wacht. Morgen Dortmund uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welkom Stijn
De nieuwe manager van Dortmund.
Krijgt Stijn de mannen van Dortmund wel aan de praat?
Good luckquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoop dat die daar nog even mee wacht. Morgen Dortmund uit.
Ik beschik al over 2 goede keepers.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef Zhero het volgende:
Mijn keeper staat weer in het elftal van de week, forza Bürki. Bieden mag vanaf 12 miljoen
. Mijn Darida is ook aan het uitgroeien tot een held
.
ach joh ik heb ook met 3-0 gewonnen van hunquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Hoop dat die daar nog even mee wacht. Morgen Dortmund uit.
Vind het zonde om die al zo vroeg te gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ach joh ik heb ook met 3-0 gewonnen van hungewoon trainingskampje doen
Er staat nu wel een manager die het langer dan 1 dag gaat volhouden daar.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
ach joh ik heb ook met 3-0 gewonnen van hungewoon trainingskampje doen
Het was een lok post, met een quote van hem uit een ander topicquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waar post 'ie dat? Ik zie dat nergens staan
Ik dacht alquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een lok post, met een quote van hem uit een ander topic.
Dat is zeker knap ja met een club als Hamburger SV.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:30 schreef RRuben het volgende:
Ik ben gewoon ongeslagen tegen Wolfsburg en Dortmund, nooit verwacht haha
trainingskamp all the way haha. Trainingskamp = winstquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is zeker knap ja met een club als Hamburger SV.
Die gast van Wolfsburg neemt zijn spelersmateriaal ook niet serieus trouwensquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
trainingskamp all the way haha. Trainingskamp = winst![]()
ik wil wel weerquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Funel het volgende:
Bah 1-0 voor, rode kaart voor mijn middenvelder 1-3 verliezen. Jammer.
Iemand nog een oefenpotje?
Hopen dat ik morgen winquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die gast van Wolfsburg neemt zijn spelersmateriaal ook niet serieus trouwens
Op papier kunnen ze wel goed zijn, maar als die tactiek van geen kant klopt...quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hopen dat ik morgen win
Maar ik zie het somber in als ik naar dat team kijk
quote:FC Funel: "SC Paderborn 07 kan winnen van Bayern München!"
MÜNCHEN - SC Paderborn 07 zal een moeilijke avond gaan krijgen tegen Bayern München, maar hoopt op een wonder.
Bayern München moet drie punten gaan bijschrijven vanavond, want SC Paderborn 07 is natuurlijk te kloppen voor de formatie van haagse_peitah. "Het kwaliteitsverschil in de selectie is inderdaad groot" beaamde FC Funel van SC Paderborn 07. "Maar met inzet en strijdlust kunnen we misschien iets forceren."
Dat zeer zeker niet, heb al bepaalde spelers verwisseld voor morgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef Funel het volgende:
hehe, we zullen zien. Misschien sluipt er wel gemakzucht in het team
Die hangen samen met de positie en niet met de naam. Als je dus met spelers loopt te schuiven gaan de specialisten ook heel de tijd veranderenquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:39 schreef RRuben het volgende:
Wtf mijn specialisten worden steeds veranderd...
oh dat is het dus!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:44 schreef Zhero het volgende:
[..]
Die hangen samen met de positie en niet met de naam. Als je dus met spelers loopt te schuiven gaan de specialisten ook heel de tijd veranderen.
Waarom koop je Sahin om hem een paar dagen later voor hetzelfde bedrag op de TL te zetten?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voor vanavond 2 posities anders ingevuld en een andere tactiek. Eens kijken hoe dit uitpakt tegen Sc Paderborn 07.
quote:
Wilde hem erbij hebben. Maar na 2x trainen zonder resultaat dacht ik fuck itquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom koop je Sahin om hem een paar dagen later voor hetzelfde bedrag op de TL te zetten?
Je bent niet echt een tactische speler op de transfermarkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde hem erbij hebben. Maar na 2x trainen zonder resultaat dacht ik fuck it.
Sahin is toch een jaar of 23quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde hem erbij hebben. Maar na 2x trainen zonder resultaat dacht ik fuck it.
Dan heeft het weinig nut om hem te trainenquote:
Hoeft ook niet met dit elftal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent niet echt een tactische speler op de transfermarkt.
Bernat was ook 3 miljoen onder de marktwaarde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft ook niet met dit elftal.
Daarbij heb ik vrijwel alle spelers met winst verkocht. Behalve Sahin.
Ohja die inderdaad wel. De rest er wel boven.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bernat was ook 3 miljoen onder de marktwaarde.
Ik zag het ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen is voor velen trouwens een rust dag.
Dan zijn er twee beker wedstrijden.
Waaronder het Werder Bremen van Opperkleurder tegen het Fc Koln van Drizzt.
quote:
Over 37 dagen begint de nieuwe competitie, eredivisie.quote:
Is het echt volle bak dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Over 37 dagen begint de nieuwe competitie, eredivisie.
Al vrees ik dat er dan veel users teleurgesteld zullen worden omdat er maar 18 mee kunnen doen
Nu spelen we de Bundesliga. 18 clubs waarvan 16 fok users. Weet er sowieso van 4 users dat ze gevraagd hebben of ze nog mee konden doen. Dus die waren te laatquote:
Maar kun jij in die competitie bepalen of iemand die club krijgt of.. ?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Over 37 dagen begint de nieuwe competitie, eredivisie.
Al vrees ik dat er dan veel users teleurgesteld zullen worden omdat er maar 18 mee kunnen doen
Ik kan instellen dat ik toestemming moet geven ja. Dat was ik bij dit seizoen dus vergeten te doen. Vandaar dat er 2 niet fok users tussen zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar kun jij in die competitie bepalen of iemand die club krijgt of.. ?
tot hoever heb jij invloed?
Misschien kunnen we het leuker maken door te zeggen dat de overgebleven 4 in de beker dit seizoen een standaard plekken krijgen voor het volgend seizoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan instellen dat ik toestemming moet geven ja. Dat was ik bij dit seizoen dus vergeten te doen. Vandaar dat er 2 niet fok users tussen zitten..
Beginnersfoutje laten we het maar op houden...
Kan, maar dan moet ik tegen die tijd weer kijken of ze nog wel willen. Denk dat ik gewoon het de regel hanteer van wie het eerst komt...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het leuker maken door te zeggen dat de overgebleven 4 in de beker dit seizoen een standaard plekken krijgen voor het volgend seizoen?
Aah nice, klinkt leukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu spelen we de Bundesliga. 18 clubs waarvan 16 fok users. Weet er sowieso van 4 users dat ze gevraagd hebben of ze nog mee konden doen. Dus die waren te laat
Hm kan ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet ik tegen die tijd weer kijken of ze nog wel willen. Denk dat ik gewoon het de regel hanteer van wie het eerst komt...
Tips zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hm kan ook.
Ik dacht ik maak het leuker.
Zou eventueel ook kunnen, maar Eredivisie is leukerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Of we doen de Premier league dan heb je 20 plekken
Haha ik kan de aanvraag verzoeken per user voor een club zo al invullenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou eventueel ook kunnen, maar Eredivisie is leuker
Doe mij Ajax danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ik kan de aanvraag verzoeken per user voor een club zo al invullen
Het zal een gevecht worden tussen mij en Opper voor ADO
Dortmund heeft er wel een aantal in die categoriequote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:01 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Heeft iemand een goede verdediger, rating boven 80 en ook graag jong. 21,22,23? Ben bereid goed te betalen
Maar die heeft geen coach.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dortmund heeft er wel een aantal in die categorie
Het zal mij verbazen als hij ze laat gaanquote:
Ik heb geboden op Ginter, Dortmund heeft pas Pique gekocht dus hij kan hem vast wel missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het zal mij verbazen als hij ze laat gaan
Weet niet hoeveel je gaat bieden maar zal wel echt bizar veel moeten zijn dan
Voor mij graag dan Grunn of PECquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
pff Groningen en Ajax zullen dan al snel gepakt wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dat niet onthouden al die tijdquote:
Ik weet niet wie Groningen wilt van de users die het nu spelen. Als Paxcon of Johannes mee gaan doen dan wordt ook dat een strijd. Ajax wordt helemaal gekkenhuisquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
pff Groningen en Ajax zullen dan al snel gepakt worden
Gewoon lotenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Groningen wilt van de users die het nu spelen. Als Paxcon of Johannes mee gaan doen dan wordt ook dat een strijd. Ajax wordt helemaal gekkenhuis
Zal dan ik dan ook maar gelijk ontslag nemenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Verkoop jij Kostic of Rudiger?
Van die 12 miljoen kan je hoop andere spelers kopen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal dan ik dan ook maar gelijk ontslag nemen
Oh ja zeker, wist je trouwens dat ik ook munten van 50 cent koop voor een euroquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Van die 12 miljoen kan je hoop andere spelers kopen hoor
Onder geen enkele prijs?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja zeker, wist je trouwens dat ik ook munten van 50 cent koop voor een euro
Gaan we niet doen, sorry
Als je 20 mil op tafel legt praten we verderquote:
Kut verkeerde gequote. Mobiel doet raar..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgende competitie doe ik graag mee.
Heb maar 18quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je 20 mil op tafel legt praten we verder
Dan zal ik je moeten teleurstellen ben ik bangquote:
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zettenquote:
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tipquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:51 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zetten. Kan zeker wel 1,5x - 2x de vraagprijs
.
Ik verkoop ze iig snel genoeg nogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
Als je die 20 mil bij elkaar hebt ben ik bereid hem te verkopen onder bepaalde omstandighedenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
Soms werkt dat wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef Vasion het volgende:
Zheroo denkt ik koop nog even aan voordat de wedstrijd begint.
Hij is bang voor jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar waarom als hij tegen mij moet?
Paniekaankoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent ook meteen van de laatste plek afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 gewonnen van Wicky.
Vroege gol van Aubameyang, in de 40e minuut rood van Subotic.
In voor een oefenpotje? Heb al een verzoek gestuurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent ook meteen van de laatste plek af.
Momentje, heb een geblesseerde en een rode kaart. Ik accepteer over 10 minuten!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In voor een oefenpotje? Heb al een verzoek gestuurd.
Haha, gefeliquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Staat nu op de transferlijst!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Vraagje: waar kan ik mijn gescouten spelers zien? Ik klikte het scherm weg en nu kan ik hem niet meer terugvinden..
quote:
Is goedquote:
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:18 schreef Wicky15 het volgende:
Na 3 wedstrijden nog niet gescoord
Iemand die oefenpotje wil stuur maar.
Stuur me en geef me 2 minutenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:18 schreef Wicky15 het volgende:
Lekker Wickyquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:18 schreef Wicky15 het volgende:
Huilenquote:
Beetje jammer dat ik daar een wedstrijd aan heb verspildquote:
Ja ik dacht ik probeer eens op de counter maar dat sorteert ook geen effectquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker Wicky
10 vs 3 doelpogingen terwijl ik een 60 minuten met 10 man speelde
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Haags, weer een vergelijkbare oefenwedstrijd met gisteren.
Het zit me dan ook niet echt mee, uit bij Hoffenheim genaaid, thuis tegen Köln wtf 0-0 gespeeld en Schalke uit..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Skedje moet aan de bak met Eintracht Frankfurt
Ff regelen dat ik een ronde verder komquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens opgelet:
Morgenavond bekervoetbal. Dus de meeste van ons mogen lekker 2 dagen spelers trainen en oefenwedstrijdjes spelen. Maak daar gebruik van
Clubs die morgen wel aan moeten treden zijn:
1. FC Köln - Werder Bremen
FC Augsburg - SC Paderborn 07
Weer onterechte kaarten gekregen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zit me dan ook niet echt mee, uit bij Hoffenheim genaaid, thuis tegen Köln wtf 0-0 gespeeld en Schalke uit..
Nee, maar Schalke is gewoon beterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer onterechte kaarten gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |