De meeste zitten echt ver over de 100 miljoen inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:31 schreef Funel het volgende:
team waarde opstelling komt net tegen de 37 miljoen aan
En daar heb ik net 0-0 tegen gespeeldquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Vergelijk je team gewoon met die van mij en je voelt je een stuk beter
Jij hebt tenminste nog een punt gehaald.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Vergelijk je team gewoon met die van mij en je voelt je een stuk beter
Daar maakt hij ook geen punt van.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een punt gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar maakt hij ook geen punt van.Man, wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar maakt hij ook geen punt van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarde zegt niks, ik dacht wel aardig team te hebben maar word afgeslacht.
Niet Fokken met mij.
Met 2x rood is het ook erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
goede tactiek en dosis geluk of pech heeft ook vrij veel invloed
ik verlies Hoffenheim uit 3-1 met 2x rood maar thuis tegen Bayern gelijk in oefenpotje
Speelde je agressief?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
goede tactiek en dosis geluk of pech heeft ook vrij veel invloed
ik verlies Hoffenheim uit 3-1 met 2x rood maar thuis tegen Bayern gelijk in oefenpotje
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzoquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzo
Komt best agressief over dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzo
Lol, is 1 van mijn beste spelersquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: "Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal."
Hallo.... 2 daarvan zijn Belgen........quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef Vasion het volgende:
Oh en ipv die non-Fok!ers weg te sturen, zorg dat ze op Fok! komen dan.
win-win
'Hij duwt zijn hoofd tegen dat van de scheids aan'quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef Funel het volgende:
Ow, bij mij staat er dat Piazon onreglementair iemand van scoren afhield. haha
Stom van me.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo.... 2 daarvan zijn Belgen........
Ga je gangquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:41 schreef Vasion het volgende:
Die krantenkoppen slaan nergens op.
Mijn gruwelijke zege heeft de krant niet eens gehaald
Vanaf nu maak ik zelf de krantenkoppen.
Ja, dat vond ik ook erg apart...quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:42 schreef Zhero het volgende:
Mijn keeper staat in het elftal van de week na een 3-0 nederlaag, en tevens ook een verdediger van mij
.
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
Morgen staat vast in de krant hoe ik Bayern op gelijkspel hield
Laat gaan joh.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.
Dit zou zomaar door droogkloot Opperkleurder geschreven kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef Zhero het volgende:
Deze zin dan ook in de krant: BREMEN - De wedstrijd tussen Werder Bremen en FC Augsburg startte gisteren precies op tijd.
Mijn team valt niet te onderschattenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |