quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzo
Komt best agressief over dit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Maar volgens dat Scorebord verhaal schopte eentje de grensrechter en een ander gaf de scheids een kopstoot ofzo
Lol, is 1 van mijn beste spelersquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zonder al teveel poespas werd Kalou vandaag gepresenteerd aan de pers. SC Freiburg heeft met Kalou een speler in huis gehaald die op het oog niet direct een versterking is binnen de huidige selectie. Toch heeft Zherooo alle vertrouwen in Kalou: "Deze jongen heeft een uitstekende mentaliteit en dat mis ik soms in mijn elftal."
Hallo.... 2 daarvan zijn Belgen........quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:38 schreef Vasion het volgende:
Oh en ipv die non-Fok!ers weg te sturen, zorg dat ze op Fok! komen dan.
win-win
'Hij duwt zijn hoofd tegen dat van de scheids aan'quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef Funel het volgende:
Ow, bij mij staat er dat Piazon onreglementair iemand van scoren afhield. haha
Stom van me.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo.... 2 daarvan zijn Belgen........
Ga je gangquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:41 schreef Vasion het volgende:
Die krantenkoppen slaan nergens op.
Mijn gruwelijke zege heeft de krant niet eens gehaald
Vanaf nu maak ik zelf de krantenkoppen.
Ja, dat vond ik ook erg apart...quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:42 schreef Zhero het volgende:
Mijn keeper staat in het elftal van de week na een 3-0 nederlaag, en tevens ook een verdediger van mij
.
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
Morgen staat vast in de krant hoe ik Bayern op gelijkspel hield
Laat gaan joh.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.
Dit zou zomaar door droogkloot Opperkleurder geschreven kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:44 schreef Zhero het volgende:
Deze zin dan ook in de krant: BREMEN - De wedstrijd tussen Werder Bremen en FC Augsburg startte gisteren precies op tijd.
Mijn team valt niet te onderschattenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik blijf dat gelijkspel niet fijn vinden.
Hoe plaatsen wij dan berichten in de krant?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zou zomaar door droogkloot Opperkleurder geschreven kunnen zijn.
Kan alleen een moderator dacht ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoe plaatsen wij dan berichten in de krant?
Zijn de 2 spelers die rood hebben gekregen een groot gemis voor de komende wedstrijd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |