Als ik genoeg andere goede verdedigers had, had ik hem graag verkocht maar jaquote:
nee is goed, ik wordt nu bijna gedwongen om moisander (quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik genoeg andere goede verdedigers had, had ik hem graag verkocht maar ja
Hehe ik zat er nog aan te denken om hem te kopen, maar toen ging ik even winkelen bij Schalkequote:Op woensdag 10 juni 2015 22:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
nee is goed, ikk word nu bijna gedwongen om moisander (![]()
![]()
) te kopen voor 9 mil als niemand een bod van mij accepteerd
Ik heb nu 2 keer geboden dik over de waarde van de speler dus hopen dat het geaccepteerd wordt anders heb ik een bagger verdediging die straks tegen Dortmund kapot wordt gemaaktquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hehe ik zat er nog aan te denken om hem te kopen, maar toen ging ik even winkelen bij Schalke
Moisander had ik er nog graag bij gehad, maar daar heb ik nu het geld niet voor
Damn, dat is inderdaad erg bagger.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Vergelijk je team gewoon met die van mij en je voelt je een stuk beter
De meeste zitten echt ver over de 100 miljoen inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:31 schreef Funel het volgende:
team waarde opstelling komt net tegen de 37 miljoen aan
En daar heb ik net 0-0 tegen gespeeldquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Jij hebt tenminste nog een punt gehaald.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef Funel het volgende:
Daar maakt hij ook geen punt van.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:33 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een punt gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar maakt hij ook geen punt van.Man, wat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar maakt hij ook geen punt van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarde zegt niks, ik dacht wel aardig team te hebben maar word afgeslacht.
Niet Fokken met mij.
Met 2x rood is het ook erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
goede tactiek en dosis geluk of pech heeft ook vrij veel invloed
ik verlies Hoffenheim uit 3-1 met 2x rood maar thuis tegen Bayern gelijk in oefenpotje
Speelde je agressief?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
goede tactiek en dosis geluk of pech heeft ook vrij veel invloed
ik verlies Hoffenheim uit 3-1 met 2x rood maar thuis tegen Bayern gelijk in oefenpotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |