Onder geen enkele prijs?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh ja zeker, wist je trouwens dat ik ook munten van 50 cent koop voor een euro
Gaan we niet doen, sorry

Als je 20 mil op tafel legt praten we verderquote:

Kut verkeerde gequote. Mobiel doet raar..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgende competitie doe ik graag mee.

Heb maar 18quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je 20 mil op tafel legt praten we verder

Dan zal ik je moeten teleurstellen ben ik bangquote:

Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zettenquote:
 . Kan zeker wel 1,5x - 2x de vraagprijs
. Kan zeker wel 1,5x - 2x de vraagprijs  .
 .

Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tipquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:51 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik zou je spelers wat duurder op de transferlijst zetten. Kan zeker wel 1,5x - 2x de vraagprijs
.

Ik verkoop ze iig snel genoeg nogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip
 .
 .

Als je die 20 mil bij elkaar hebt ben ik bereid hem te verkopen onder bepaalde omstandighedenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:02 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb ze wat duurder gemaakt, maar verkopen ze dan niet minder snel? Bedankt in ieder geval voor de tip

Soms werkt dat wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:57 schreef Vasion het volgende:
Zheroo denkt ik koop nog even aan voordat de wedstrijd begint.

Hij is bang voor jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, maar waarom als hij tegen mij moet?

Paniekaankoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]

Gefeliciteerd! Je bent ook meteen van de laatste plek afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
1-0 gewonnen van Wicky.
Vroege gol van Aubameyang, in de 40e minuut rood van Subotic.
 .
.

In voor een oefenpotje? Heb al een verzoek gestuurd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je bent ook meteen van de laatste plek af.

Momentje, heb een geblesseerde en een rode kaart. Ik accepteer over 10 minuten!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In voor een oefenpotje? Heb al een verzoek gestuurd.

Haha, gefeliquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef Vasion het volgende:
[..]
 ! Rode kaart heeft me niet geholpen
 ! Rode kaart heeft me niet geholpen  .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |