Kan dat ding toch ook niets aan doen? HE? Nou danquote:
3quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan dat ding toch ook niets aan doen? HE? Nou dan
Echt wel! En fanatiek ook!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Dqod het volgende: [..] Nee, je doet gewoon geen dingen achter de rug om van degene van wie je houdt
Wat een taalgebruik weerquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Blijk je een kutfeestje geregeld te hebben
" Ja, het is uit"
*stopt duim in mond :$quote:
2 POSTS VERDER JUNGAH, LET NOU EENS OPquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef rival het volgende:
[..]
Echt wel! En fanatiek ook!
Leuke verrassingen voor haar regelen
Sorryquote:
Burpquote:
Dat deed ik ook, maar niet uit mijn mond.quote:
Bitch ik hossel, daarom doe ik niet aan strugglesquote:
Dan is het een fart hoor, weeniequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar niet uit mijn mond.
Stel je nou eens voor dat je drankvoorraad op is eh? DAT ZIJN STRUGGLES MAATquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch ik hossel, daarom doe ik niet aan struggles
Bijnaquote:
Ik ook nie, zeg ook maar wat :$quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 POSTS VERDER JUNGAH, LET NOU EENS OP
[..]
Sorry
Swsquote:
Wat is dit nou weer. OPBOKKENquote:Relaties & Psychologie [R&P]
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ik heb relatieproblemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer. OPBOKKEN
/autistenpost
Be bravequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Vrienden van mijn vriendin willen met mij kennis maken.
Help
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Help
Herkenbaar. De frustratiequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer. OPBOKKEN
/autistenpost
Ik ben wel gezellig hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Help
Ohnooooooquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Help
Volgens mijn betaalde man-in-loondienst-die-eens-per-week-of-om-de-week-bij-mij-langskomt, gaat dat over de hebberigheid van mensen en zou ik het ook eens moeten gaan kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien ga ik ook GoT kijken, als ik vakantie heb of zo.
Ja, ik moet toch zeker zelf weten of ik steun heb aan de reacties van anderen? Dat gaat Danny niet voor mij bepalenquote:
Vreemde samenvatting van de serie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgens mijn betaalde man-in-loondienst-die-eens-per-week-of-om-de-week-bij-mij-langskomt, gaat dat over de hebberigheid van mensen en zou ik het ook eens moeten gaan kijken.
Nee, neerschieten bij paintball.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef pluff het volgende:
[..]
ze gaan hem streng en ondervragen en strikt beoordelen?
Hij zegt dat hij het prachtig vindt, en dat dat 1 van de dingen is. Het gaat ook over intermenselijke relaties enzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vreemde samenvatting van de serie.
Ik mag toch hopen dat je gvd steun hebt aan mijn reactiesquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch zeker zelf weten of ik steun heb aan de reacties van anderen? Dat gaat Danny niet voor mij bepalen
Bwahahaha, alsof ik niet altijd een fles vodka in de vriezer heb liggenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel je nou eens voor dat je drankvoorraad op is eh? DAT ZIJN STRUGGLES MAAT
Ik ben meer van de intramenselijke relaties.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het prachtig vindt, en dat dat 1 van de dingen is. Het gaat ook over intermenselijke relaties enzo
Van jou wel :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je gvd steun hebt aan mijn reacties
Kweenie Lokje. KWEENIEquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgespookt? :$
Intra? Kan niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben meer van de intramenselijke relaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Wacht maar tot het ooit eens weg is. Zomaar. Ineens. Op. BAM! ALLEEN! ZONDER DRANKquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bwahahaha, alsof ik niet altijd een fles vodka in de vriezer heb liggen
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil mensen 'kennen' 'binnen in zijn lichaam'.
Geef je je code weg?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Voor treinreizigers;
http://www.spoordeelwinke(...)mpaign=treinreiziger
Icm actiecode : NB45HK6F7SP (bij t betalen invullen)
Kost het geen 30 euro meer, maar 10 euro om 3x in eht weekend 1e klas te reizen ipv 2e klas
Helemaal erin?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Er was tijdens het douchen een haar in mijn anus gekomen. Raar.
Zo'n lange.
Was mijn reactie op de 'inter' van Pluff, alsof het tegenstelde 'intra' zou bestaan. Daarom kan je beter zeggen: 'menselijke interactie'.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil mensen 'kennen' 'binnen in zijn lichaam'.
Beetje opgewonden nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n lange.
Ohh oke.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was mijn reactie op de 'inter' van Pluff, alsof het tegenstelde 'intra' zou bestaan. Daarom kan je beter zeggen: 'menselijke interactie'.
OEHquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Voor treinreizigers;
http://www.spoordeelwinke(...)mpaign=treinreiziger
Icm actiecode : NB45HK6F7SP (bij t betalen invullen)
Kost het geen 30 euro meer, maar 10 euro om 3x in eht weekend 1e klas te reizen ipv 2e klas
Heej, niet fucken met mijn privé ja?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht maar tot het ooit eens weg is. Zomaar. Ineens. Op. BAM! ALLEEN! ZONDER DRANK
Is niet gratis reizen hequote:
Dat is zo naar ehquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n lange.
Ik fuck met bestekquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heej, niet fucken met mijn privé ja?
Nee, maar wel goedkoper :$quote:
is ie niet oraal erin gekomen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest eraan trekken, voelde best grappig.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn idee idd ook. Wel enkel in het weekend, maar is ook neit verkeerd2015 geldig
Ja 1ste klas. Niet de treinreis zelf.quote:
Oh dan kan ik er 6 kopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m van een facebooklink af. Algemene website. Dus nee, niet persoonlijk.
Kiek anquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet begin juli nog naar m'n ouders EN naar pluskut, dus
Nog een keertje nimma tussendoor of geen tijd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet begin juli nog naar m'n ouders EN naar pluskut, dus
Oh :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja 1ste klas. Niet de treinreis zelf.
[..]
Oh dan kan ik er 6 kopen.
Dat kan wellicht idd wel eerder dan begin juliquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een keertje nimma tussendoor of geen tijd?
Lemme know, anders kom ik wel gewoon met mijn feestje naar jouw huisquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan wellicht idd wel eerder dan begin juli
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil iemand even voor mij poepen? Ik zit eindelijk lekker
Gaan we regelenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lemme know, anders kom ik wel gewoon met mijn feestje naar jouw huis
Ja, maar poepenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil iemand even voor mij poepen? Ik zit eindelijk lekker
You rock my socks off, matequote:
Oh, over anderhalve week kom ik door Nijmegenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een keertje nimma tussendoor of geen tijd?
Koppie koffie/liefmans/thee/wijntje doen? Of geen tijd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, over anderhalve week kom ik door Nijmegen.
Ja, wel tijd. Heb de hond wel mee. En een koffer, want ik ga een weekje naar Enschedequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koppie koffie/liefmans/thee/wijntje doen? Of geen tijd?
Maar als je dat doet is de kans dat je je leven lang gratis seks van haar krijgt natuurlijk verkeken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef pluff het volgende:
heeft iemand een link waar ik een brief of email heen kan sturen om roze-keuken-hoer haar belastingontduiking in nederland aan te geven of moet dit per telefoon?
http://www.belastingdiens(...)meld_misdaad_anoniem
hoeveel ze heeft ontdoken weet ik niet ( in ieder geval mijn bijdrages of telt dat niet?) , maar ik heb haar naam, haar "artiestennaam", telefoonnummers, woonadres, en ontvangstlocatie.
Ik ben voor om een terrasje te pakken, cq rondje te wandelen. If you're up for itquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wel tijd. Heb de hond wel mee. En een koffer, want ik ga een weekje naar Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |