Nee, maar wel goedkoper :$quote:
is ie niet oraal erin gekomen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest eraan trekken, voelde best grappig.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn idee idd ook. Wel enkel in het weekend, maar is ook neit verkeerd2015 geldig
Ja 1ste klas. Niet de treinreis zelf.quote:
Oh dan kan ik er 6 kopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb m van een facebooklink af. Algemene website. Dus nee, niet persoonlijk.
Kiek anquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet begin juli nog naar m'n ouders EN naar pluskut, dus
Nog een keertje nimma tussendoor of geen tijd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet begin juli nog naar m'n ouders EN naar pluskut, dus
Oh :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja 1ste klas. Niet de treinreis zelf.
[..]
Oh dan kan ik er 6 kopen.
Dat kan wellicht idd wel eerder dan begin juliquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een keertje nimma tussendoor of geen tijd?
Lemme know, anders kom ik wel gewoon met mijn feestje naar jouw huisquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan wellicht idd wel eerder dan begin juli
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil iemand even voor mij poepen? Ik zit eindelijk lekker
Gaan we regelenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lemme know, anders kom ik wel gewoon met mijn feestje naar jouw huis
Ja, maar poepenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil iemand even voor mij poepen? Ik zit eindelijk lekker
You rock my socks off, matequote:
Oh, over anderhalve week kom ik door Nijmegenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog een keertje nimma tussendoor of geen tijd?
Koppie koffie/liefmans/thee/wijntje doen? Of geen tijd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, over anderhalve week kom ik door Nijmegen.
Ja, wel tijd. Heb de hond wel mee. En een koffer, want ik ga een weekje naar Enschedequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koppie koffie/liefmans/thee/wijntje doen? Of geen tijd?
Maar als je dat doet is de kans dat je je leven lang gratis seks van haar krijgt natuurlijk verkeken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef pluff het volgende:
heeft iemand een link waar ik een brief of email heen kan sturen om roze-keuken-hoer haar belastingontduiking in nederland aan te geven of moet dit per telefoon?
http://www.belastingdiens(...)meld_misdaad_anoniem
hoeveel ze heeft ontdoken weet ik niet ( in ieder geval mijn bijdrages of telt dat niet?) , maar ik heb haar naam, haar "artiestennaam", telefoonnummers, woonadres, en ontvangstlocatie.
Ik ben voor om een terrasje te pakken, cq rondje te wandelen. If you're up for itquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wel tijd. Heb de hond wel mee. En een koffer, want ik ga een weekje naar Enschede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |