Van jou wel :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je gvd steun hebt aan mijn reacties
Kweenie Lokje. KWEENIEquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgespookt? :$
Intra? Kan niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben meer van de intramenselijke relaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Wacht maar tot het ooit eens weg is. Zomaar. Ineens. Op. BAM! ALLEEN! ZONDER DRANKquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bwahahaha, alsof ik niet altijd een fles vodka in de vriezer heb liggen
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil mensen 'kennen' 'binnen in zijn lichaam'.
Geef je je code weg?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Voor treinreizigers;
http://www.spoordeelwinke(...)mpaign=treinreiziger
Icm actiecode : NB45HK6F7SP (bij t betalen invullen)
Kost het geen 30 euro meer, maar 10 euro om 3x in eht weekend 1e klas te reizen ipv 2e klas
Helemaal erin?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Er was tijdens het douchen een haar in mijn anus gekomen. Raar.
Zo'n lange.
Was mijn reactie op de 'inter' van Pluff, alsof het tegenstelde 'intra' zou bestaan. Daarom kan je beter zeggen: 'menselijke interactie'.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wil mensen 'kennen' 'binnen in zijn lichaam'.
Beetje opgewonden nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n lange.
Ohh oke.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was mijn reactie op de 'inter' van Pluff, alsof het tegenstelde 'intra' zou bestaan. Daarom kan je beter zeggen: 'menselijke interactie'.
OEHquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Voor treinreizigers;
http://www.spoordeelwinke(...)mpaign=treinreiziger
Icm actiecode : NB45HK6F7SP (bij t betalen invullen)
Kost het geen 30 euro meer, maar 10 euro om 3x in eht weekend 1e klas te reizen ipv 2e klas
Heej, niet fucken met mijn privé ja?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht maar tot het ooit eens weg is. Zomaar. Ineens. Op. BAM! ALLEEN! ZONDER DRANK
Is niet gratis reizen hequote:
Dat is zo naar ehquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n lange.
Ik fuck met bestekquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heej, niet fucken met mijn privé ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |