Kan dat ding toch ook niets aan doen? HE? Nou danquote:
3quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan dat ding toch ook niets aan doen? HE? Nou dan
Echt wel! En fanatiek ook!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Dqod het volgende: [..] Nee, je doet gewoon geen dingen achter de rug om van degene van wie je houdt
Wat een taalgebruik weerquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:56 schreef Dqod het volgende:
Blijk je een kutfeestje geregeld te hebben
" Ja, het is uit"
*stopt duim in mond :$quote:
2 POSTS VERDER JUNGAH, LET NOU EENS OPquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:57 schreef rival het volgende:
[..]
Echt wel! En fanatiek ook!
Leuke verrassingen voor haar regelen
Sorryquote:
Burpquote:
Dat deed ik ook, maar niet uit mijn mond.quote:
Bitch ik hossel, daarom doe ik niet aan strugglesquote:
Dan is het een fart hoor, weeniequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar niet uit mijn mond.
Stel je nou eens voor dat je drankvoorraad op is eh? DAT ZIJN STRUGGLES MAATquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch ik hossel, daarom doe ik niet aan struggles
Bijnaquote:
Ik ook nie, zeg ook maar wat :$quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 POSTS VERDER JUNGAH, LET NOU EENS OP
[..]
Sorry
Swsquote:
Wat is dit nou weer. OPBOKKENquote:Relaties & Psychologie [R&P]
Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
Ik heb relatieproblemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer. OPBOKKEN
/autistenpost
Be bravequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Vrienden van mijn vriendin willen met mij kennis maken.
Help
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Help
Herkenbaar. De frustratiequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer. OPBOKKEN
/autistenpost
Ik ben wel gezellig hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Help
Ohnooooooquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb relatieproblemen.
Help
Volgens mijn betaalde man-in-loondienst-die-eens-per-week-of-om-de-week-bij-mij-langskomt, gaat dat over de hebberigheid van mensen en zou ik het ook eens moeten gaan kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:02 schreef FrauMilena het volgende:
Misschien ga ik ook GoT kijken, als ik vakantie heb of zo.
Ja, ik moet toch zeker zelf weten of ik steun heb aan de reacties van anderen? Dat gaat Danny niet voor mij bepalenquote:
Vreemde samenvatting van de serie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Volgens mijn betaalde man-in-loondienst-die-eens-per-week-of-om-de-week-bij-mij-langskomt, gaat dat over de hebberigheid van mensen en zou ik het ook eens moeten gaan kijken.
Nee, neerschieten bij paintball.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef pluff het volgende:
[..]
ze gaan hem streng en ondervragen en strikt beoordelen?
Hij zegt dat hij het prachtig vindt, en dat dat 1 van de dingen is. Het gaat ook over intermenselijke relaties enzoquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vreemde samenvatting van de serie.
Ik mag toch hopen dat je gvd steun hebt aan mijn reactiesquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch zeker zelf weten of ik steun heb aan de reacties van anderen? Dat gaat Danny niet voor mij bepalen
Bwahahaha, alsof ik niet altijd een fles vodka in de vriezer heb liggenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stel je nou eens voor dat je drankvoorraad op is eh? DAT ZIJN STRUGGLES MAAT
Ik ben meer van de intramenselijke relaties.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij het prachtig vindt, en dat dat 1 van de dingen is. Het gaat ook over intermenselijke relaties enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |