Hij moest roze zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben hier vast wel mensen die hem voor je willen witten.
Yvie_Lust dan?quote:
Moet dat dan?quote:
Volgens mij ik je ergens verkeerd begrepernquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik de 'roze' keuzen zonder hem geneukt te hebben. Goede hoer ben ik dan
Denk het ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij ik je ergens verkeerd begrepern
Yvie-luv?quote:
Nee, ik denk dat ik aan mijn ouders opbiecht dat een meid deed alsof ze me leuk vond, en dat ik een paar keer bij haar ben blijven slapen, en zij in die paar keer mijn rekening heeft geplundert en dat ik er dan pas achter kwam. En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je net als Kaneel ook proberen celibaat door het leven te gaan. Veel beter.
Krijg je door al die klokhuizen die je opeet.quote:
Is ie heel mooi rood? En vandaag een oud vrouwtje gezien? In dat geval zou ik checken voor gif.quote:
Ik had al dagen fruitschaarste.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je door al die klokhuizen die je opeet.
Je schijt appelpitten die bomen worden en vruchten geven
Want je krijgt altijd geld van je ouders als het op is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik aan mijn ouders opbiecht dat een meid deed alsof ze me leuk vond, en dat ik een paar keer bij haar ben blijven slapen, en zij in die paar keer mijn rekening heeft geplundert en dat ik er dan pas achter kwam. En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.
Daarmee zoek ik wel een andere meid. Maar deze keer ga ik heel gierig doen dat ik alleen naar goedkope hoeren ga.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.
Ja want ik betaal geen vermogenrendementsheffing.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want je krijgt altijd geld van je ouders als het op is?
Wow, just wowquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik aan mijn ouders opbiecht dat een meid deed alsof ze me leuk vond, en dat ik een paar keer bij haar ben blijven slapen, en zij in die paar keer mijn rekening heeft geplundert en dat ik er dan pas achter kwam. En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.
Daarmee zoek ik wel een andere meid. Maar deze keer ga ik heel gierig doen dat ik alleen naar goedkope hoeren ga.
En je ouders verdienen genoeg om dat allemaal te doen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:31 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja want ik betaal geen vermogenrendementsheffing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |