Eigenlijk zouden vrouwen ook voor mij moeten betalen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven hebben die meiden toch dat ze jou mogen neuken en ze krijgen er nog geld voor ook, je bent een held
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ga jij ook elk weekend 'stappen'?
Welk koosnaampje heb je liever dan?quote:
Goede vraag, daar moet ik even over nadenkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk koosnaampje heb je liever dan?
Aaahhwquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er zulke vage mensen rondlopen. Ik kom nu helemaal niet meer van m'n zolderkamer af.
Zo'n hele fijne hor kopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
Dikke spinnen onthouden mij van frisse lucht. Lijkt net een sauna hier
Ohw al bijna spinvrijquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb ik gekocht, moet hem alleen nog erop zetten.Die er nu hangt heeft gaten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
[..]
"mag ik je voor 110 een uurtje in elkaar slaan? "is gestuurd...
zij: "nee aju"quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef pluff het volgende:
[..]
"dan staan we quitte" heb ik erachteraan gestuurd.
Denken dat ik Fok!kers toelaat binnen een straal van 10km van m'n huisquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw al bijna spinvrij
Gewoon even van de behulpzame mannen hier gebruik maken
Zij kapt het af. Helaas, zij heeft besloten en t laatste woord gehadquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:20 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
zij: "nee aju"
Aju is tot ziens dus dit was het dan. toch?
Misschien moet je net als Kaneel ook proberen celibaat door het leven te gaan. Veel beter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:20 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
zij: "nee aju"
Aju is tot ziens dus dit was het dan. toch?
Hoe bevalt je roze keuken?quote:
mlig?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat mlig je nog niet heeft gehad bedoel je?
We hebben hier vast wel mensen die hem voor je willen witten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is slecht gelukt, hij is namelijk wat grijs uitgevallen
Opzoek naar een nieuwe geldschieter dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is slecht gelukt, hij is namelijk wat grijs uitgevallen
Intense Yvie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede vraag, daar moet ik even over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |