Hij moest roze zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben hier vast wel mensen die hem voor je willen witten.
Yvie_Lust dan?quote:
Moet dat dan?quote:
Volgens mij ik je ergens verkeerd begrepernquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik de 'roze' keuzen zonder hem geneukt te hebben. Goede hoer ben ik dan
Denk het ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij ik je ergens verkeerd begrepern
Yvie-luv?quote:
Nee, ik denk dat ik aan mijn ouders opbiecht dat een meid deed alsof ze me leuk vond, en dat ik een paar keer bij haar ben blijven slapen, en zij in die paar keer mijn rekening heeft geplundert en dat ik er dan pas achter kwam. En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien moet je net als Kaneel ook proberen celibaat door het leven te gaan. Veel beter.
Krijg je door al die klokhuizen die je opeet.quote:
Is ie heel mooi rood? En vandaag een oud vrouwtje gezien? In dat geval zou ik checken voor gif.quote:
Ik had al dagen fruitschaarste.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je door al die klokhuizen die je opeet.
Je schijt appelpitten die bomen worden en vruchten geven
Want je krijgt altijd geld van je ouders als het op is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik aan mijn ouders opbiecht dat een meid deed alsof ze me leuk vond, en dat ik een paar keer bij haar ben blijven slapen, en zij in die paar keer mijn rekening heeft geplundert en dat ik er dan pas achter kwam. En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.
Daarmee zoek ik wel een andere meid. Maar deze keer ga ik heel gierig doen dat ik alleen naar goedkope hoeren ga.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.
Ja want ik betaal geen vermogenrendementsheffing.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want je krijgt altijd geld van je ouders als het op is?
Wow, just wowquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik aan mijn ouders opbiecht dat een meid deed alsof ze me leuk vond, en dat ik een paar keer bij haar ben blijven slapen, en zij in die paar keer mijn rekening heeft geplundert en dat ik er dan pas achter kwam. En dat ik dan hopelijk weer wat geld van ze krijg.
Daarmee zoek ik wel een andere meid. Maar deze keer ga ik heel gierig doen dat ik alleen naar goedkope hoeren ga.
En je ouders verdienen genoeg om dat allemaal te doen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:31 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja want ik betaal geen vermogenrendementsheffing.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, just wow
En nog een keer gewoon wow.
Jezelf laten gebruiken door een hoer en dan je ouders gebruiken.
Zegt toch wel hoe ver in de problemen Pluff is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wow, just wow
En nog een keer gewoon wow.
Jezelf laten gebruiken door een hoer en dan je ouders gebruiken.
Daar gaat het niet om. Ze hebben soms gewoon wat geld boven de 20k over, en dan is het slimmer om dat vermogen door te sluizen naar je kinderen om vermogenrendementheffing te ontlopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je ouders verdienen genoeg om dat allemaal te doen?
Maar willen ze het ook aan hoeren voor jou besteden / die geld van je jatten?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ze hebben soms gewoon wat geld boven de 20k over, en dan is het slimmer om dat vermogen door te sluizen naar je kinderen om vermogenrendementheffing te ontlopen.
Ik betaal dan liever die 1.2% dan dat ik het indirect investeer in een keuken voor een hoer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ze hebben soms gewoon wat geld boven de 20k over, en dan is het slimmer om dat vermogen door te sluizen naar je kinderen om vermogenrendementheffing te ontlopen.
Welke problemen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zegt toch wel hoe ver in de problemen Pluff is.
Dat is natuurlijk zo om dat zij vinden dat het belangrijk is dat je geregeld naar de hoeren gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:37 schreef pluff het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo om dat zij vinden dat het belangrijk is dat je geregeld naar de hoeren gaat.
Drie keer al (verschillende personen wel). Misschien moet ik eens uitgaan met een paar vrienden en achter een onbekende chick aangaan?quote:
Ik moet geloof ik met mijn ouders gaan praten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef Fascination het volgende:
Ouders die geen huis voor je kopen en je geen geld geven voor het bezoeken van hoeren.
De mijne geven me wel gratis geld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef Fascination het volgende:
Ouders die geen huis voor je kopen en je geen geld geven voor het bezoeken van hoeren.
Alleen mensen met slechte ouders krijgen dat niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef Fascination het volgende:
Die van mij ook wel eens, of betalen eens ergens aan mee. Maar dat mag ik niet besteden aan hoeren / gigelo'squote:Op woensdag 10 juni 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne geven me wel gratis geld.
Zou wel grappig zijn: 'Doe er wat leuks mee lieverd, maar niet aan mannen/seks uitgeven hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij ook wel eens, of betalen eens ergens aan mee. Maar dat mag ik niet besteden aan hoeren / gigelo's
(al stelt ie die voorwaarde er niet aan.. hmmm![]()
)
Zo duur zijn hoeren niet, vooral vergeleken met hoe compleet onmogelijk het is om gratis een vrijpartij te doen. Het zijn de grote bedragen die vrouwen je weten op te lichten die erg zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:42 schreef Fascination het volgende:
Ze willen gewoon aandacht van knappe stoere jongens.quote:
De mijne zeggen er niets bij, ze vragen alleen altijd of ik wel genoeg heb en dat het zo zielig voor me is dat ik arme student ben. Het lukt me niet om ze te overtuigen dat ik best veel geld heb.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van mij ook wel eens, of betalen eens ergens aan mee. Maar dat mag ik niet besteden aan hoeren / gigelo's
(al stelt ie die voorwaarde er niet aan.. hmmm![]()
)
Dat zou geinig zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Zou wel grappig zijn: 'Doe er wat leuks mee lieverd, maar niet aan mannen/seks uitgeven hoor"
Ow is dat het?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen gewoon aandacht van knappe stoere jongens.
Is niet moeilijk.
Nee, de meisjes op wie ik val, niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet moeilijk.
En dan stampvoeten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn: 'Doe er wat leuks mee lieverd, maar niet aan mannen/seks uitgeven hoor"
Mag je geen condooms kopen voor de seks. Ze willen liever dat de seks geen geld kost.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zeg je toch verkeerde dingen. Want lijkt me niet moeilijk om aan te geven dat je geen problemen hebt qua financieenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne zeggen er niets bij, ze vragen alleen altijd of ik wel genoeg heb en dat het zo zielig voor me is dat ik arme student ben. Het lukt me niet om ze te overtuigen dat ik best veel geld heb.
Volgens die logica ben jij ook een knappe stoere jongen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet moeilijk.
Leuk, vooral qua humor. Zijn maar weinig meisjes (mensen ¨berhaupt) met dat soort humor.quote:
Ze drukken me telkens tientjes in mijn handen als ik op visite ben. :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zeg je toch verkeerde dingen. Want lijkt me niet moeilijk om aan te geven dat je geen problemen hebt qua financieen
Doe dan 50tjes.. 10tje is er met 1x chinees halen doorheenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze drukken me telkens tientjes in mijn handen als ik op visite ben. :$
Maar van Chinees voor een tientje kan ik wel 4 keer eten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dan 50tjes.. 10tje is er met 1x chinees halen doorheen
quote:
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Maar van Chinees voor een tientje kan ik wel 4 keer eten.
Misschien kan jij ook stiekem gigilo's ervan huren zodat je kan oefenen om kaneel beter te pleasen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed, behalve dat ik net een hard stuk boon in m'n bek had :$quote:
Die vallen op meisjes?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee, de meisjes op wie ik val, niet.
Jij bent maar 1 meisje. En niet eens meisjesachtig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens die logica ben jij ook een knappe stoere jongen.
Nah, dan wil hij me denk ik niet meer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:49 schreef pluff het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook stiekem gigilo's ervan huren zodat je kan oefenen om kaneel beter te pleasen.
Nou moe.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent maar 1 meisje. En niet eens meisjesachtig.
Heb net voor 35 euro Chinees gehaald, is 2 keer eten met z'n tweequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde er net pas iets overquote:
Dan komt ze mijn huis niet meer in.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:49 schreef pluff het volgende:
[..]
Misschien kan jij ook stiekem gigilo's ervan huren zodat je kan oefenen om kaneel beter te pleasen.
Nee, ze vallen gewoon op jongens. Maar volgens mij niet op van die patsers. Zijn ze iig niet de types voor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die vallen op meisjes?
[..]
Jij bent maar 1 meisje. En niet eens meisjesachtig.
Ja. Je kan nog 9 minutenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde er net pas iets over
Over de koopzondagen heb je t, toch?
Dikke boon in je mik, wtf.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed, behalve dat ik net een hard stuk boon in m'n bek had :$
Met jou?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nah, dan wil hij me denk ik niet meer.
Ja daarom stiekem.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan komt ze mijn huis niet meer in.
Zeggen ze allemaal, maar eindigen er wel meequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee, ze vallen gewoon op jongens. Maar volgens mij niet op van die patsers. Zijn ze iig niet de types voor.
Nu heb ik gehoord dat ik vrij knap ben, maar door mijn gebrek aan hosselervaring pak ik dit soort dingen niet doeltreffend aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal, maar eindigen er wel mee
Ik ben net thuis jungahquote:
I know, rightquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dikke boon in je mik, wtf.
Buikje rond, biertje koud, all good
Als ik jou toch niet had hequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je het wel helpen onthouden anders hoor
3 Nog maar?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Leuk, vooral qua humor. Zijn maar weinig meisjes (mensen ¨berhaupt) met dat soort humor.
Maar ik word niet meer stapelverliefd. Ik kijk wel uit na drie afwijzingen.
Nee, je doet gewoon geen dingen achter de rug om van degene van wie je houdtquote:
Juistquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, je doet gewoon geen dingen achter de rug om van degene van wie je houdt
Ik krijg elke dag minstens 3 afwijzingen bij Yv.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:54 schreef netchip het volgende:
[..]
Voor m'n vrienden die nu een relatie hebben, was het een oneshot. Dus ja, 3 is best vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |