Dat kan ook vast zo zijn ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
T kan ook goed tussen m'n oren zitten hoor.Ik merk dat nu ik weer wat strakker wil eten ipv te lantefanteren, dat ik overal ZIN in heb.
Lekkere trek, ja das er vaakquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet. Ik zit ook zo rond de 1800 doorgaans en ik heb eigenlijk nooit mega honger. Wel lekkere trek altijd, maar hè, dat is niet zo erg als honger
Ja uh, kruid kip met wat je lekker vind, bak die shit, trek in stukjes. Klaar.quote:
Oh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uh, kruid kip met wat je lekker vind, bak die shit, trek in stukjes. Klaar.
Ja, dacht ik alquote:
Ja, pulled pork wil ik ook echt echt echt graag een keer maken. Heb jij goede receptjes?quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al
Mijn pulled pork is wel EPISCH. Maar ook fattypoints.Maar ooooooooooh.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:01 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, pulled pork wil ik ook echt echt echt graag een keer maken. Heb jij goede receptjes?
Oh die stokbroodjes met kruidenboter zondag waren echt de bawa.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:02 schreef Artoo het volgende:
Ik wil nu wel spareribs eten. En kip met spek en mozzarella en biefstuk en stokbroodjes met kruidenboter.
Zit tussen de orenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:16 schreef W.White het volgende:
Ja lap zeg, stop eens met die posts over lekker eten .... ik heb er honger van gekregen
Nou ik heb ook vaak honger op 1800 hoor, blegh!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou ik toch eens je productkeuze bekijken, moet niet hoeven met 1800.
Nog ff tipje voor pulled chicken. Als je het gebakken/gekookt hebt in de keukenmachine gooien met het plastic blad, dan ben je in een paar tellen klaar in plaats van met de vork!quote:
Helemaal gelezen!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:51 schreef Lonaa het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned
Maar ik vond het prima met een bak koffie om bij wakker te worden. En sommige dingen zijn wel heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:26 schreef W.White het volgende:
[..]
Helemaal gelezen!Best leuk, maar soms ook té geforceerd grappig.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik vond het prima met een bak koffie om bij wakker te worden. En sommige dingen zijn wel heel herkenbaar.
+1quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overigens nog nooit meegedaan met een groepsles en dat wil ik graag zo houden.
nou wat let je?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:29 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb overigens nog nooit meegedaan met een groepsles en dat wil ik graag zo houden.
jou vriend is gelukkig met jou laatste T!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:38 schreef Artoo het volgende:
Goedemorgen overigens!
Lijstje!
O: Kikkererwtbrownies (meh) met kokosslagroom (awesome)
S: Zware dingen tillen @ gym
T: Kwarktaart (probably met kokosslagroom)
L: Salade met dingen
T: FRUITSALADE (met kokosslagroom?!) en die deel ik met Lonaa
D: Pannenkoeken
T: Iets met eiwitten
Dan wordt 'ie nog drukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:41 schreef Ryuuzen het volgende:
jou vriend is gelukkig met jou laatste T!!!
Ik zat bij een Achmea sportschool en daar was ook een redelijk mollige instructrice. Leuk wijf overigens, maar dus wel zichtbaar her en der teveel vet. Gaf heel veel groepslessen per week en was personal trainer met kettlebelts waar ze dan zelf ook de hele tijd mee aan het zwaaien was. Het stemde me weinig hoopvol om echt slank te kunnen wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga straks weer naar de sportschool, das ook een basic fit. Met groepslessen. Gegeven door Anita de gezellig dikke huisvrouw.
Deze doet niet edht met overtuiging mee, wat ik er zo van zag. Ze zingt wel mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat bij een Achmea sportschool en daar was ook een redelijk mollige instructrice. Leuk wijf overigens, maar dus wel zichtbaar her en der teveel vet. Gaf heel veel groepslessen per week en was personal trainer met kettlebelts waar ze dan zelf ook de hele tijd mee aan het zwaaien was. Het stemde me weinig hoopvol om echt slank te kunnen wordenmaar wie weet eet ze elke dag patat met frikandellen of zo.
I understandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Weet je nog dat fietsen naar Artoo? PT besloot LB. Nope nope nope fietsen.
Good.quote:
The floor is lava!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Good.
Ik ging net de was ophangen, en er viel een sok op de grond.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOES.
Je moet wel eten hoor!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef Sarasi het volgende:
O: Banaan
L: Twee volkoren crackers met olijfolieboter en kipfiletbieslook
D: Durum.
S: Halfuurtje hardlopen
Vandaag goddank laatste dag (*O*) maar dit verslag MOET echt af vanavond en ik mis van alles en huiliehuilie spreek me morgen maar weer. Alhoewel, morgen ga ik uit eten met een lopend buffet. Dus zullen we overmorgen doen?
Nouja, ik stond wel pas om elf uur op ofzo he.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet wel eten hoor!Een banaan als ontbijt en dan twee crackers met magere kipfilet als lunch en dat is het tot je avondeten?! Je hersenen hebben voedsel nodig om te kunnen concentreren, daarbij zou ik alleen maar afgeleid worden als mijn maag zou rammelen, maar dat ben ik
En dan is het normaal om de hele dag zo weinig te eten? Slechte smoes hoor, dat is echt ongezond! Maar een keuze natuurlijk. Wil je heel snel afvallen of zo voor een bepaalde periode?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nouja, ik stond wel pas om elf uur op ofzo he.Misschien neem ik straks nog een bakje yoghurt ofzo, hangt er even vanaf hoe lang ik nog bezig ben...
Laat opstaan, vier uur werken en daarna de hele avond met een verslag bezig zijn, ja. Dan vergeet ik te eten omdat ik gewoon geen honger krijg. Dat is ook waarom ik uiteindelijk om acht uur maar nog durum besteld heb, om toch nog even iets te eten en omdat ik er anders niet aan toe zou komen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:52 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
En dan is het normaal om de hele dag zo weinig te eten? Slechte smoes hoor, dat is echt ongezond! Maar een keuze natuurlijk. Wil je heel snel afvallen of zo voor een bepaalde periode?
Ik zal me morgen ongegeneerd volproppen tijdens het buffet ter compensatie.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Sarasi goed eten hoorbelangrijk voor inderdaad concentratie en dergelijke
Mensen en hun extremenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik zal me morgen ongegeneerd volproppen tijdens het buffet ter compensatie.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mensen en hun extremen![]()
Maar het is af![]()
Hoeveel drank heb je nu op?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:17 schreef Lonaa het volgende:
Day after legday .
Heb het warm, benauwd, en geen zin om te eten.
Ik was thuis en nuchter gisteren. 3 liter spa rood, verder niks.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoeveel drank heb je nu op?![]()
drankjes
Weten wat je nodig hebt aan kcal en daar een stukje onder gaan zitten. Gebalanceerd eten qua vetten, eiwitten en koolhydraten. Dat in combinatie met een sport schema wat weer afgestemd is op je eten. En in principe hoef je niet fanatiek je buikspieren te trainen, die komen vanzelf naar voren wanneer je vetpercentage zakt.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:19 schreef YuckFou het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb een voeding/afval/tricky dingetje vraag...
Ik train sinds een maand of 6 nogal fanatiek, ook mn abs, en heb nog letterlijk 1 cm vet tussen spieren en vel, maar die ene centimeter wegkrijgen lijkt dus volkomen godsonmogelijk....
Ik eet zo'n beetje 6/7 keer per dag
O Havermout&whey&honing
T Kwark&fruit
L Uitsmijter/salade/Shake
T Broodje/Cracker rookvlees/pindakaas oid
D rijst kip&bonen
T verplichte handje nootjesmaar die dus lang niet altijd
U is een lilliputter?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:24 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Weten wat je nodig hebt aan kcal en daar een stukje onder gaan zitten. Gebalanceerd eten qua vetten, eiwitten en koolhydraten. Dat in combinatie met een sport schema wat weer afgestemd is op je eten. En in principe hoef je niet fanatiek je buikspieren te trainen, die komen vanzelf naar voren wanneer je vetpercentage zakt.
Ben nu zelf ook bezig en begin smorgens met zoveel mogelijk vetten eten. Na het sporten een combinatie van zoveel mogelijk eiwitten en koolhydraten. Op rust dagen eet ik nog eens 200 kcal minder en op de zondag (PSMF dag) 1000 kcal.
Dagen dat ik sport (maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag) -> 1680 kcal
Rustdagen -> 1400 kcal
Zondag -> 1000 kcal
Hiermee hoop ik binnen 2 maanden mijn vetpercentage te kunnen laten zakken van 15% naar 12%.
Lief ja!quote:
Ik ben klein, lief en schattig jaquote:Op zondag 14 juni 2015 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lief ja!
Maar ietsjes meer eten mag volgens mij wel maar dat is mijn gevoel
Langer termijn gaat wel zwaar worden denk ik, scheelt dat er nu geen voetbal meer is. Word er een stuk minder bier gedronken.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Een dag te weinig cal met veel eiwitten, lijkt mij ook niet helemaal erg hoor.
Maar hou je dat op langere termijn vol? Volgens mij ben je prima op gewicht, wil je meer spieren e.d.?
Dan zou je toch echt meer moeten eten.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Langer termijn gaat wel zwaar worden denk ik, scheelt dat er nu geen voetbal meer is. Word er een stuk minder bier gedronken.
Doelstelling is het vetpercentage nog omlaag brengen met het behoud/lichtelijk aanmaken van spiermassa. Nu dus even 2 maanden cutten om vervolgens daarna weer verder te gaan met het aanmaken van nog meer spiermassa.
I know! We zijn ondertussen alweer 1.5 jaar bezig met sportenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan zou je toch echt meer moeten eten.
Mooie stukken vis, lekker een haring op brood (vetjes zijn ook belangrijk!), nootjes, kippetje e.d.
Ja heel cute, maar ik ben 182 en 76 kilo met op dit moment 14,5% bodyfat ofzo, het is echt net die ene laatste centimeter, die is echt nastyquote:
Een dag geen champignons, een dag niet geleefd?quote:Op maandag 15 juni 2015 08:50 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
O: tosti met kaas en tonijn
S: Cardio, misschien wat kracht. Unsure.
T: Shake met kwark, whey, nctarines
L: Champignons met wat ontbijtspek.
T: gerookte kip
D: Stamppot andijvie
T: Druiven
Champignons zijn awesome.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Een dag geen champignons, een dag niet geleefd?(viel me op de laatste tijd, champignons
)
Ah, tof!quote:Op maandag 15 juni 2015 09:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Lonaa ik heb ook rabarber gemaaktmet vanille whey en een vanille stokje en een klein beetje honing is het ook erg lekker!
Ik dacht meld het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |