Alex, Rik Ringers, Dan Cooper, Luc Oriënt, Chick Bill, Michel Vaillant, Toenga etc. etc.quote:
Nee. Kuifje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alex, Rik Ringers, Dan Cooper, Luc Oriënt, Chick Bill, Michel Vaillant, Toenga etc. etc.
Oehh mooie, heb ik ook liggen. Ben er nog niet aan begonnen, maar denk dat er niet veel instaat wat ik nog niet weet.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Oehh mooie, heb ik ook liggen. Ben er nog niet aan begonnen, maar denk dat er niet veel instaat wat ik nog niet weet.
Heb je Uptown - The Vault ook gelezen?
http://www.princevault.com/index.php/Book:_The_Vault
The Vault is wel aan te raden. Het meest complete werk wat er is. Helaas al lang uitverkocht en tweedehands pas verkrijgbaar vanaf honderden euro's. Heb een tijdje geleden een pdf versie gevonden. Als je interesse hebt hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope.
Wel de autobio van Sheila E. en die van Maceo Parker, alletwee erg tof.
Wat een kutsmaak aan strips heb jij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alex, Rik Ringers, Dan Cooper, Luc Oriënt, Chick Bill, Michel Vaillant, Toenga etc. etc.
Graag gedaan dat komt toen was ik kleine jongen 1967/1968quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een kutsmaak aan strips heb jij.
Ook toen waren er betere strips, Kuifje, Asterix, Blake & Mortimer, Guust Flater, Robbedoes (door Franquin).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Graag gedaan dat komt toen was ik kleine jongen 1967/1968
Een van mijn favo's, eigenlijk bovenal doorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Ben de Douwe Dabbert-reeks aan het lezenNostalgie. Wil ooit de hele serie kopen maar heb ze nu alleen op mijn tablet.
[quote]Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Mijn volgende boek wordt wss Cloud Atlas
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Douwequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Ben de Douwe Dabbert-reeks aan het lezenNostalgie. Wil ooit de hele serie kopen maar heb ze nu alleen op mijn tablet.
[ afbeelding ]
Yeahhh.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook toen waren er betere strips, Kuifje, Asterix, Blake & Mortimer, Guust Flater, Robbedoes (door Franquin).
Maar goed, er zijn ook mensen fan van Tanguy en Laverdure...
Lucky Luke was ik nog vergeten. En de Donald Ducks van Carl Barks en van Don Rosa natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Douwe![]()
[..]
Yeahhh.Alle albums bij mn vader liggen van: Lucky Luke, Guust Flater, Asterix en Obelix, Robbedoes inderdaad. Boel Kuifje ook.
80% van wat je nu opnoemt heb ik er minimaal ook wel 4 of 5 van liggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lucky Luke was ik nog vergeten. En de Donald Ducks van Carl Barks en van Don Rosa natuurlijk.
Later datum ook Arad en Maya, Agent 327, Sjors en Sjimmie door Jan Kruis.
Ohquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekochtik hoor net dat hij overleden is
Ouch, Bukowski vind ik vertaald echt niks hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Bukowski : "Vrouwen" bezige bij pocket 79 vijfde druk 1991
oorspr. titel "Women" Uitgave Black Sparrow Press 1979
Jan Kruis, niet Frans Pietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
80% van wat je nu opnoemt heb ik er minimaal ook wel 4 of 5 van liggen![]()
![]()
Sjors en Sjimmie door Jan Kruis, zeg het maar niet te hard. Voordat alle zwartepiet/gouden koets schreeuwers er achter komen![]()
Dezequote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ouch, Bukowski vind ik vertaald echt niks hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kuifje, Guust Flaterquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook toen waren er betere strips, Kuifje, Asterix, Blake & Mortimer, Guust Flater, Robbedoes (door Franquin).
Maar goed, er zijn ook mensen fan van Tanguy en Laverdure...
Gewoon in het Engels lezen inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ouch, Bukowski vind ik vertaald echt niks hoor.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn volgende boek wordt wss Cloud Atlas
[ afbeelding ]
Deze net uit, ik vond het eerste deel beter denk ik, maar ben benieuwd wat jij vindt.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:57 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of het net zo leuk als het eerste deel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Treehut362 op 06-09-2015 14:15:02 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op zondag 6 september 2015 14:59 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen ik de omslag zag, dacht ik, bwhug, streekroman, heeft ie er een nobelprijs voor gewonnen!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Gelukkig geen literaire thrillerquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:38 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]hoe staat 't ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deel 1 circa 30blz.quote:
Harukiquote:Op donderdag 3 september 2015 10:57 schreef Libris het volgende:
[ afbeelding ]
Goed boek van Haruki Murakami, leest lekker weg.
heb je meer van murakami gelezen? ik vond deze, in vergelijking met andere boeken, eigenlijk vrij matig.quote:Op donderdag 3 september 2015 10:57 schreef Libris het volgende:
[ afbeelding ]
Goed boek van Haruki Murakami, leest lekker weg.
Erg mooi, de inspiratie voor veel boeken, oa 1984quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:49 schreef larry_flynt het volgende:
[ afbeelding ]
Net vijftig pagina's erop zitten. Ben benieuwd...
* Lizaatje gaat hem op de wishlist zettenquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg mooi, de inspiratie voor veel boeken, oa 1984
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Erg mooi, de inspiratie voor veel boeken, oa 1984
Zeker, de korte verhalen van Zamjatin zijn over het algemeen ook erg goed, vooral als je de satire van bijvoorbeeld Gogol kunt waarderen. Ik kan Het jaar 4338 van Odojevski ook aanbevelen, al is dat een utopische novelle. Het verhaal lijkt qua vertelstijl sterk op die van Zamjatin in Wij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:20 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
* Lizaatje gaat hem op de wishlist zetten
Dank je!quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:31 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[..]
Zeker, de korte verhalen van Zamjatin zijn over het algemeen ook erg goed, vooral als je de satire van bijvoorbeeld Gogol kunt waarderen. Ik kan Het jaar 4338 van Odojevski ook aanbevelen, al is dat een utopische novelle. Het verhaal lijkt qua vertelstijl sterk op die van Zamjatin in Wij.
Ja, Norwegian Wood vind ik tot nu toe de beste. Deze heeft inderdaad niet echt veel diepgang. Maar, zoals ik zei, het leest lekker weg. Ik denk dat over het algemeen de karakters van Murakami sympathiek en 'likeable' zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:11 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
heb je meer van murakami gelezen? ik vond deze, in vergelijking met andere boeken, eigenlijk vrij matig.
Ooooh, die heb ik vroeger zooo vaak gelezenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Aan het herlezen want
[ afbeelding ]
Yes, 1100-nogwat bladzijdes.quote:Op zondag 13 september 2015 12:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Is dat een uitgave in één volume?
Brave New World vond ik zelfs nog griezeliger...quote:Op zondag 13 september 2015 20:03 schreef robin007bond het volgende:
Net 1984 uitgelezen. Wat een prachtig geschreven boek zeg. Het heeft me wel even doen denken na afloop van het boek. Ik heb nu nog meer een hekel gekregen aan autoritaire overheden.
Die heb ik nog niet gelezen, maar ben ik zeker van plan.quote:Op zondag 13 september 2015 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Brave New World vond ik zelfs nog griezeliger...
Lees dan ook deze eensquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
Aan het herlezen want
[ afbeelding ]
Die ben ik ook aan het lezen. Toevallig de Nederlandse variant, omdat ik die ergens had liggen. De Engelse variant is vast beter te lezen.quote:Op zondag 13 september 2015 20:03 schreef robin007bond het volgende:
Net 1984 uitgelezen. Wat een prachtig geschreven boek zeg. Het heeft me wel even doen denken na afloop van het boek. Ik heb nu nog meer een hekel gekregen aan autoritaire overheden.
Zelfde vraag als larry... Zag hem liggen bij de boekhandel in grote getalen...quote:
Met 1984 en Brave New World is het vooral ook eng hoe realistisch het tegenwoordig eigenlijk is.quote:Op zondag 13 september 2015 20:03 schreef robin007bond het volgende:
Aanraderquote:Op zondag 13 september 2015 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gelezen, maar ben ik zeker van plan.
Helemaal mee eens. De boodschap van dergelijke werken wordt helaas niet echt ter harte genomen lijkt het.quote:Op maandag 14 september 2015 16:38 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Met 1984 en Brave New World is het vooral ook eng hoe realistisch het tegenwoordig eigenlijk is.
quote:
Ik vind m wel geinig tot nu toequote:Op maandag 14 september 2015 16:32 schreef Lizaatje het volgende:
[..]
Zelfde vraag als larry... Zag hem liggen bij de boekhandel in grote getalen...
Ben erg benieuwd of het wat is.
Heb een paar jaar terug alle drie delen verslonden. Vond Lisbeth een origineel en verfrissend personage.quote:
Ergens mee vergelijkbaar? Heb hem hier ook nog staan, maar nog niet aan begonnen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Halverwege Bonita Avenue en ik ben fan!
Leest tot nu toe wel pakkend. Gaat alleen wat traag in het Engels. Maar ja, ik wil per sé mijn Engels verbeteren/onderhoudenquote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug alle drie delen verslonden. Vond Lisbeth een origineel en verfrissend personage.
Lees nu zelf De vrouw in de kooi van Jussi Adler-Olsen.
quote:Op maandag 14 september 2015 16:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De boodschap van dergelijke werken wordt helaas niet echt ter harte genomen lijkt het.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mweh, Chavez was een prima gast.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Pinochet![]()
Wat een held was het ook. Krachtige leider, goed economisch beleid en harde aanpak van communisten.
ik moest lachenquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Halverwege Bonita Avenue en ik ben fan!
quote:Op maandag 14 september 2015 22:43 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug alle drie delen verslonden. Vond Lisbeth een origineel en verfrissend personage.
Ik heb het opgegeven, t kan me echt niet meeslepen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb de maze runner hier op de boekenplank staan de gehele serie. Mijn vriend heeft die gelezen maar die zegt dat het nog grover is dan the hungergames. Dus durf er niet zo goed aan te beginnen. Ben benieuwd wat jij er van vind
Die lees ik nu ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven, t kan me echt niet meeslepen.
Nu lekker bezig in
[ afbeelding ]
Heb ik ook een tijd gedaan met Duitse boeken maar werd te vermoeiend.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:02 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Leest tot nu toe wel pakkend. Gaat alleen wat traag in het Engels. Maar ja, ik wil per sé mijn Engels verbeteren/onderhouden
Zeg nooit, nooit!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Mooie reeks.
Dat nieuwe 4e deel ga ik dus echt niet lezen.
En hoe vind je m?quote:
Ik moest ook wennen aan de hoofdstukopbouw en dacht dat dat lag aan het feit dat ik al heel lang geen thriller meer heb gelezen. Nu ben ik weer verslaafd!quote:Op woensdag 16 september 2015 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
En hoe vind je m?
Moest even wennen aan de hoofdstukopbouw, maar kijk nu al uit naar deel twee. En deel 6 ligt thuis ook al op de plank te wachten.
Ik boycot het en daarnaast is het blijkbaar ook een erg matig tot slecht geschreven verhaal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 22:54 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit!
SORRY voor de multi posts, weet niet hoe ik alles in een bericht moet quoten op mijn mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |