Alex, Rik Ringers, Dan Cooper, Luc Oriënt, Chick Bill, Michel Vaillant, Toenga etc. etc.quote:
Nee. Kuifje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alex, Rik Ringers, Dan Cooper, Luc Oriënt, Chick Bill, Michel Vaillant, Toenga etc. etc.
Oehh mooie, heb ik ook liggen. Ben er nog niet aan begonnen, maar denk dat er niet veel instaat wat ik nog niet weet.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Oehh mooie, heb ik ook liggen. Ben er nog niet aan begonnen, maar denk dat er niet veel instaat wat ik nog niet weet.
Heb je Uptown - The Vault ook gelezen?
http://www.princevault.com/index.php/Book:_The_Vault
The Vault is wel aan te raden. Het meest complete werk wat er is. Helaas al lang uitverkocht en tweedehands pas verkrijgbaar vanaf honderden euro's. Heb een tijdje geleden een pdf versie gevonden. Als je interesse hebt hoor ik het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope.
Wel de autobio van Sheila E. en die van Maceo Parker, alletwee erg tof.
Wat een kutsmaak aan strips heb jij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Alex, Rik Ringers, Dan Cooper, Luc Oriënt, Chick Bill, Michel Vaillant, Toenga etc. etc.
Graag gedaan dat komt toen was ik kleine jongen 1967/1968quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een kutsmaak aan strips heb jij.
Ook toen waren er betere strips, Kuifje, Asterix, Blake & Mortimer, Guust Flater, Robbedoes (door Franquin).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Graag gedaan dat komt toen was ik kleine jongen 1967/1968
Een van mijn favo's, eigenlijk bovenal doorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Ben de Douwe Dabbert-reeks aan het lezenNostalgie. Wil ooit de hele serie kopen maar heb ze nu alleen op mijn tablet.
[quote]Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Mijn volgende boek wordt wss Cloud Atlas
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Douwequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef bijdehand het volgende:
Ben de Douwe Dabbert-reeks aan het lezenNostalgie. Wil ooit de hele serie kopen maar heb ze nu alleen op mijn tablet.
[ afbeelding ]
Yeahhh.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook toen waren er betere strips, Kuifje, Asterix, Blake & Mortimer, Guust Flater, Robbedoes (door Franquin).
Maar goed, er zijn ook mensen fan van Tanguy en Laverdure...
Lucky Luke was ik nog vergeten. En de Donald Ducks van Carl Barks en van Don Rosa natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Douwe![]()
[..]
Yeahhh.Alle albums bij mn vader liggen van: Lucky Luke, Guust Flater, Asterix en Obelix, Robbedoes inderdaad. Boel Kuifje ook.
80% van wat je nu opnoemt heb ik er minimaal ook wel 4 of 5 van liggenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lucky Luke was ik nog vergeten. En de Donald Ducks van Carl Barks en van Don Rosa natuurlijk.
Later datum ook Arad en Maya, Agent 327, Sjors en Sjimmie door Jan Kruis.
Ohquote:Op zondag 30 augustus 2015 12:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekochtik hoor net dat hij overleden is
Ouch, Bukowski vind ik vertaald echt niks hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Bukowski : "Vrouwen" bezige bij pocket 79 vijfde druk 1991
oorspr. titel "Women" Uitgave Black Sparrow Press 1979
Jan Kruis, niet Frans Pietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
80% van wat je nu opnoemt heb ik er minimaal ook wel 4 of 5 van liggen![]()
![]()
Sjors en Sjimmie door Jan Kruis, zeg het maar niet te hard. Voordat alle zwartepiet/gouden koets schreeuwers er achter komen![]()
Dezequote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ouch, Bukowski vind ik vertaald echt niks hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Kuifje, Guust Flaterquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook toen waren er betere strips, Kuifje, Asterix, Blake & Mortimer, Guust Flater, Robbedoes (door Franquin).
Maar goed, er zijn ook mensen fan van Tanguy en Laverdure...
Gewoon in het Engels lezen inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ouch, Bukowski vind ik vertaald echt niks hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |