abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153464388
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
quote:
Op donderdag 11 juni 2015 19:22 schreef Javio het volgende:
bericht van GvE gehad dat we dinsdag te horen krijgen wat vervolgstappen zijn inzake QB. Ben benieuwd ...
Had de brief ook idd, opzich goed dat we die kregen want hij is er nu wel mee bezig..

Maar even kijken wat er uitkomt en of we tot iets kunnen komen. Ik wil altijd best met zo iemand meegaan om te kijken wat er mogelijk is, Misschien ipv in 3 jaar aflossen in 6 jaar of wat dan ook.
Je slaat hier de spijker inderdaad op de kop dat je wil meekijken wat er mogelijk is. Er zit namelijk een belangengroep niet aan tafel bij problemen als bij QB, de investeerder, maar het gaat wel om zijn centen.

Ik denk dat we allemaal twijfels hebben of GVE onze belangen in zo'n geval goed zal behartigen zeker nu het geld tegen de plinten klotst en alle projecten vol lopen.
Snelle actie incasso bureau of incasso advocaat is nodig in dit soort gevallen, anders is alles wat er nog te halen valt, vermoedelijk op een stille manier weggesluisd. Ben benieuwd waar ze dinsdag mee komen.
pi_153464604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:46 schreef Coelho het volgende:

[..]
Dus een negatief werkkapitaal zou per definitie tot een current ratio onder 1 moeten leiden. Het feit dat het hier niet het geval is, duidt op een fout ergens in het overzicht?
1. Volkomen juist :)
2. De diverse ratio's en toelichtingen lopen niet synchroon. Iemand die slechts een korte blik zou werpen op de ratio's, links in het Agium overzicht, zou hierdoor een ernstig misvormd beeld krijgen van de financiële positie. Een negatief werkkapitaal is onprettig bij een bedrijf, wellicht ruzie met de crediteuren (vanwege te late betalingen), en hoogstwaarschijnlijk wordt het geld uit de crowdfunding besteed om (deels) de oude crediteuren te betalen. Dat is wat ik er op tegen heb en waarom ik waarschijnlijk niet mee doe.

Ik vind het wel een plus dat je er bij KoM zo achter kunt komen, bij GvE had ik dit nooit ontdekt.
Pecunia non olet
pi_153464759
GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)steren.aspx?id=10812

3Tac Lichtreclame
Project:10812 Zakelijk
Leendoel:Overige bedrijfsmiddelen
Classificatie:4
G-PD percentage:2,16
Creditsafe score:75
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 500.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
60 maanden
Rente per jaar:7,5%
pi_153465188
quote:
Het energiezuinige bedrijfsaspect is sympathiek, toch laat ik hem voor wat het is.

Negatief werkkapitaal, slechte graydon rating en in combinatie daarmee ook niet bepaalt een denderend rendement.
pi_153465200
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:
GVE
https://www.geldvoorelkaa(...)steren.aspx?id=10812

3Tac Lichtreclame
Project:10812 Zakelijk
Leendoel:Overige bedrijfsmiddelen
Classificatie:4
G-PD percentage:2,16
Creditsafe score:75
Inschrijfperiode nog 60 dagen
Kredietbedrag:¤ 500.000
Geinvesteerd:¤ 0
Product:
Lening
Looptijd:
60 maanden
Rente per jaar:7,5%
Ben benieuwd hoe hij de ¤.9.960 per maand gaat betalen
pi_153465256
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:42 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe hij de ¤.9.960 per maand gaat betalen
Owh ja, en dat ook inderdaad. Het is een flink bedrag wat hij vraagt. Plus geen idee of er daadwerkelijk marktvraag is naar zo'n mast. Ongetwijfeld zal het verwisselen van de reclame bij zo'n mast een stuk gemakkelijker zijn, maar dat zal de klant verder een zorg zijn.
pi_153465327
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:44 schreef MSR het volgende:

[..]

Owh ja, en dat ook inderdaad. Het is een flink bedrag wat hij vraagt. Plus geen idee of er daadwerkelijk marktvraag is naar zo'n mast. Ongetwijfeld zal het verwisselen van de reclame bij zo'n mast een stuk gemakkelijker zijn, maar dat zal de klant verder een zorg zijn.
Heeeeeeel toevallig weet ik dat de bruto marge in de lichtreclame ongeveer op 60% ligt (inkoop mat is 40% van de omzet). Dus 60% van 1.500.000 = 900.000. Alle bedrijfskosten en personeel er nog van af. Lijkt op verliesfinanciering
pi_153465399
Projecten als Lichtreclame met zwaar negatief werkkapitaal laat ik graag voorbij gaan. Er wordt niet eens pandrecht aangeboden op de voorraden en de debiteuren!
pi_153465454
Ik heb trouwens net GvE verzocht een toezegging te investeren in een project terug te trekken omdat het erg lang duurt voordat de lening tot stand komt. Ben benieuwd hoe ze reageren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_153465503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:52 schreef komrad het volgende:
Ik heb trouwens net GvE verzocht een toezegging te investeren in een project terug te trekken omdat het erg lang duurt voordat de lening tot stand komt. Ben benieuwd hoe ze reageren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is lang dan?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:54:18 #161
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_153465519
Ik vind het zelf ook een nogal risicovolle investering.
De noot van GvE zelf helpt daar ook niet echt in mee.
creditsafe rapport is niet echt denderend.
Lening crowdfund is aanvulling werkkapitaal en grotendeels als investering.
pi_153465527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:52 schreef komrad het volgende:

SPOILER
Welk project?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:54:53 #163
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_153465540
vraag ik mij ook af.
pi_153465592
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:53 schreef MSR het volgende:

[..]

Wat is lang dan?
SPOILER
pi_153465666
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:56 schreef komrad het volgende:

[..]

SPOILER
Owh die ja, loopt die nog steeds niet? Duurt inderdaad erg lang. Zat daar ook in maar heb mijn toezegging een tijd geleden al ingetrokken naar aanleiding van die wijziging.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 12:02:34 #166
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_153465821
Monkeytown is er toch opnieuw opgekomen? met een nieuwe rating?
Volgens mij zag ik al toen al dat veel mensen waren afgehaakt..

deze: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=10147

[ Bericht 40% gewijzigd door Gijsbertus op 12-06-2015 12:04:19 (link monkeytown) ]
pi_153465907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef MSR het volgende:

[..]

Owh die ja, loopt die nog steeds niet? Duurt inderdaad erg lang. Zat daar ook in maar heb mijn toezegging een tijd geleden al ingetrokken naar aanleiding van die wijziging.
SPOILER
pi_153465941
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 12:02 schreef Gijsbertus het volgende:
Monkeytown is er toch opnieuw opgekomen? met een nieuwe rating?
Volgens mij zag ik al toen al dat veel mensen waren afgehaakt..
Ja hij heeft toen op een dag verschillende keren weer open gestaan.(28-05-2015) Maar is wel weer helemaal vol gelopen. Ik zit er ook niet meer in.
Feitelijk dus 2 weken geleden onder de nieuwe condities vol gelopen.
pi_153466262
Bij Collin spreekt men over 2 wettelijke weken bedenktijd, de vraag is alleen, vanaf wanneer gaat dat in. Het moment van de eigen toezegging, of die van de laatste waarmee het project vol is gekomen ?
Pecunia non olet
pi_153466530
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 12:16 schreef obligataire het volgende:
Bij Collin spreekt men over 2 wettelijke weken bedenktijd, de vraag is alleen, vanaf wanneer gaat dat in. Het moment van de eigen toezegging, of die van de laatste waarmee het project vol is gekomen ?
Bij koop op afstand gaat de bedenktijd in op het moment dat je het bestelde product ontvangt, niet op het moment dat je bestelt/betaalt. In die zin zou ik zeggen dat de bedenktijd ingaat wanneer het project vol is gekomen.
Maar ik geef het toe, het is een lastige om te bepalen en wellicht is er voor beide opties wat te zeggen.
pi_153467803
3Tac Lichtreclame.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Gijsbertus het volgende:
Heb vraag gesteld aan GVE aangaande zekerheden 3Tac zie ingesloten in spoiler vraag en antwoord. Misschien helpt het je om een beter beeld te krijgen op dit project

SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door NaRegenDeZon op 12-06-2015 13:43:15 ]
pi_153469328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Gijsbertus het volgende:
Helemaal mee eens, bij een negatief werkkapitaal moet je zeer op je hoede zijn. Ik ben verbaasd over de kwalificatie 4. De bodem van de schatkist lijkt hier in zicht.

Ik vind dat hele MVO verhaal nogal over de top, op zich ben ik er niet op tegen maar het moet geen doel op zich worden vind ik, in een bedrijf moet gewoon geld verdiend worden. Als de bank vindt dat hij wat 'moeilijk herplaatsbaar' :) personeel moet afstoten, dan zal daar best een kern van waarheid in zitten.
Pecunia non olet
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:58:57 #173
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_153469656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:03 schreef NaRegenDeZon het volgende:
3Tac Lichtreclame.

[..]

Heb vraag gesteld aan GVE aangaande zekerheden 3Tac zie ingesloten in spoiler vraag en antwoord. Misschien helpt het je om een beter beeld te krijgen op dit project
bedankt voor de informatie.
Blijf bij mijn besluit - niet investeren.
pi_153469868
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:58 schreef Gijsbertus het volgende:
bedankt voor de informatie.
Blijf bij mijn besluit - niet investeren.
Kan ik me goed voorstellen, Ik vind het ook allemaal te mager en zonder enige zekerheid bij zo'n groot bedrag. Dus voor mij ook een dikke nee. :N
pi_153470067
Hamburgers met korting ............ Burgerme op https://www.collincrowdfund.nl/
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:17:17 #176
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_153470174
wel grappig dat burgerme eerder via de crowdfunding geld heeft opgehaald.
https://www.zencap.nl/loan-request/detail/519
pi_153470470
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef Gijsbertus het volgende:
Bij collin schrijven ze het er keurig bij.

Wat is het verschil tussen een febo hamburger of een Burgerme burger. Liggen ze naast elkaar in het vak? gaan ze in dezelfde of andere olie?
Ik zal het wel niet snappen. Zonnesteek misschien?
Ik zou vandaag vrolijk moeten zijn met dit weer w/ maar met deze projecten komt er onweer in de lucht.

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 12-06-2015 14:37:20 ]
pi_153470478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef Gijsbertus het volgende:
Ik vraag me af of de Zencap investeerders dat ook grappig vinden...... :N Ik ken dat project, niet meegedaan, maar er stond vzv ik weet helemaal niets vermeld over een aanvullende financiering.

[ Bericht 7% gewijzigd door obligataire op 12-06-2015 14:33:44 ]
Pecunia non olet
pi_153470896
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:27 schreef obligataire het volgende:
Ik vraag me af of de Zencap investeerders dat ook grappig vinden...... Ik ken dat project, niet meegedaan, maar er stond vzv ik weet helemaal niets vermeld over een aanvullende financiering.
Misschien kost het verbouwen toch wat meer en moest er ook nog wat werkkapitaal meegefinancierd worden. Ik ga zoals je begrijpt niet in de hamburgers. Heb daar geen verstand van!

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 12-06-2015 14:54:02 ]
pi_153471105
quote:
Ik vraag me af of de Zencap investeerders dat ook grappig vinden...... Ik ken dat project, niet meegedaan, maar er stond vzv ik weet helemaal niets vermeld over een aanvullende financiering.
Bij Zencap 8% en bij Collin 8.5% rente. Vermoedelijk ter compensatie van de hogere fee voor investeerders bij Collin.
pi_153471677
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 14:26 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Bij collin schrijven ze het er keurig bij.

Wat is het verschil tussen een febo hamburger of een Burgerme burger. Liggen ze naast elkaar in het vak? gaan ze in dezelfde of andere olie?
Ik zal het wel niet snappen. Zonnesteek misschien?

Eerst betaalt hij fors voor goodwill voor zijn twee febo winkels, een paar jaar later gaat hij weer in zee met een andere formule waarvoor entreegeld moet worden betaald. Hij weet niet wat hij wil, lijkt het wel. Kapitaalvernietiging, noem ik het.
Pecunia non olet
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:31:53 #182
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_153472424
quote:

[..]

Ik vraag me af of de Zencap investeerders dat ook grappig vinden...... :N Ik ken dat project, niet meegedaan, maar er stond vzv ik weet helemaal niets vermeld over een aanvullende financiering.
Ik denk ook geen blije gezichten bij Zencap.
Een bedrijf dat in korte tijd bij 2 crowdfundplatformen is aangemeld, heeft ook niet mijn vertrouwen..
pi_153472624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:31 schreef Gijsbertus het volgende:

[..]

Ik denk ook geen blije gezichten bij Zencap.
Een bedrijf dat in korte tijd bij 2 crowdfundplatformen is aangemeld, heeft ook niet mijn vertrouwen..
Zencap laat de bedrijfsresultaten van de laaste drie jaar zien. Dat vind ik op zich heel goed
pi_153473321
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:37 schreef Justme7005 het volgende:

[..]

Zencap laat de bedrijfsresultaten van de laaste drie jaar zien. Dat vind ik op zich heel goed
Plus balansgegevens. Daarmee kun je zelf ook het werkkapitaal uitrekenen.

Omi's Apfelstrudel loopt nu ook aardig vol zie ik trouwens, nog 8% van de 250K.
Pecunia non olet
pi_153474364
Leeuwarden, 12 juni 2015

Betreft: uw investering in de Kredietbank

Geachte investeerder,

Op 8 mei 2015 heeft u van ons een brief ontvangen over het vervroegd inlossen van de !ening.

Zowel Geldvoorelkaar.nl als de Kredietbank hebben daar diverse mails en telefoontjes over gehad van investeerders. De meeste vragen en opmerkingen gaan over de door investeerders misgelopen rente over de restant looptijd en de succes fee van 0,9% die investeerders aan Geldvoorelkaar.n1 hebben betaald.

Kredietbank Nederland is een stichting zonder winstoognnerk. Wij streven jaarlijks naar een positief resultaat omdat wij, net als iedere bank, een bepaald weerstandsvermogen moeten hebben om te voldoen aan de financiele ratio's. Dit betekent dat wij een klein Eigen Vermogen hebben, maar dit is ook noodzakelijk om aan de ratio's te voldoen.

Om eind 2015 aan investeerders het ingelegde bedrag terug te kunnen betalen moeten wij elders een lening sluiten. Ons kleine Eigen Vermogen en de resultaten van de Kredietbank zijn niet afdoende om daarvoor zowel de investeerders als de nieuwe geldlener rente te betalen. Daar staat tegenover dat wij begrip hebben voor het felt dat u als investeerder een stuk rendement misloopt. Daarom hebben wij besloten eind 2015 u een tegemoetkoming te doen inzake de misgelopen rente. Wij zullen iedere investeerder 1% van de hoofdsom extra uitbetalen. Deze uitbetaling is eennnalig en zal geschieden via Geldvoorelkaar.nl.

Wij danken u nogmaals voor het vertrouwen in Kredietbank Nederland. Het spijt ons dat wij de looptijd van uw investering vroegtijdig moeten staken, maar hopen dat wij u met deze rentecompensatie tegemoetkonnen.

Met vriendelijke groet,

Kredietbank Nederland
  vrijdag 12 juni 2015 @ 16:44:44 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_153474463
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:40 schreef h4bd04 het volgende:
Leeuwarden, 12 juni 2015

Betreft: uw investering in de Kredietbank

Geachte investeerder,

Op 8 mei 2015 heeft u van ons een brief ontvangen over het vervroegd inlossen van de !ening.

Zowel Geldvoorelkaar.nl als de Kredietbank hebben daar diverse mails en telefoontjes over gehad van investeerders. De meeste vragen en opmerkingen gaan over de door investeerders misgelopen rente over de restant looptijd en de succes fee van 0,9% die investeerders aan Geldvoorelkaar.n1 hebben betaald.

Kredietbank Nederland is een stichting zonder winstoognnerk. Wij streven jaarlijks naar een positief resultaat omdat wij, net als iedere bank, een bepaald weerstandsvermogen moeten hebben om te voldoen aan de financiele ratio's. Dit betekent dat wij een klein Eigen Vermogen hebben, maar dit is ook noodzakelijk om aan de ratio's te voldoen.

Om eind 2015 aan investeerders het ingelegde bedrag terug te kunnen betalen moeten wij elders een lening sluiten. Ons kleine Eigen Vermogen en de resultaten van de Kredietbank zijn niet afdoende om daarvoor zowel de investeerders als de nieuwe geldlener rente te betalen. Daar staat tegenover dat wij begrip hebben voor het felt dat u als investeerder een stuk rendement misloopt. Daarom hebben wij besloten eind 2015 u een tegemoetkoming te doen inzake de misgelopen rente. Wij zullen iedere investeerder 1% van de hoofdsom extra uitbetalen. Deze uitbetaling is eennnalig en zal geschieden via Geldvoorelkaar.nl.

Wij danken u nogmaals voor het vertrouwen in Kredietbank Nederland. Het spijt ons dat wij de looptijd van uw investering vroegtijdig moeten staken, maar hopen dat wij u met deze rentecompensatie tegemoetkonnen.

Met vriendelijke groet,

Kredietbank Nederland
Dus weer geen enkele kans om ergens mee akkoord te gaan of niet, je hebt het maar te slikken volgens die brief. Ze leren het blijkbaar nooit...
pi_153474653
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus weer geen enkele kans om ergens mee akkoord te gaan of niet, je hebt het maar te slikken volgens die brief. Ze leren het blijkbaar nooit...
Tsja, dat is waar maar tegelijkertijd kun je het ook zien als een project met een korte looptijd waardoor je je geld weer snel terug hebt met bijkomend voordeel dat je ditmaal geen fee hoeft te betalen maar zelfs extra rendement (al is het maar 0,1%) krijgt.
pi_153475084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 23:14 schreef maxvdh het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben ook voornemens mij te gaan begeven in de wondere wereld van het crowdfunden. Een startpunt leek mij om mijzelf aan te melden bij de email updates (GVE, CCF, KOM).

Dit heb ik gisteren om 11 uur gedaan, waarna ik keurig de bevestiging binnen kreeg. Echter heb ik vandaag niet de update gehad van het nieuwe project op CCF (ook niet in de spam)

Iemand enig idee hoe dit komt?
Iemand?
pi_153475206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef maxvdh het volgende:

[..]

Iemand?
Meestal krijg je een mail dat het inschrijven is gelukt, heb je deze ook gehad?
pi_153475877
Ik zit niet in de kredietbank maar als ze dat ook waarmaken lijkt het mij een volkomen reëel en eerlijk aanbod.

Ik vind het een beetje stil rond HIN. Een paar maanden terug zou de hoofdsom terug komen (dat geld heb ik geherinvesteerd) met rente. Echter krijg ik elke maand nog trouw de normale bijdrage zonder dat ik weet wanneer ze het gaan afronden. Heb ik iets gemist?
pi_153476336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef qajariaq het volgende:
Ik zit niet in de kredietbank maar als ze dat ook waarmaken lijkt het mij een volkomen reëel en eerlijk aanbod.

Ik vind het een beetje stil rond HIN. Een paar maanden terug zou de hoofdsom terug komen (dat geld heb ik geherinvesteerd) met rente. Echter krijg ik elke maand nog trouw de normale bijdrage zonder dat ik weet wanneer ze het gaan afronden. Heb ik iets gemist?
ik heb vorige week navraag gedaan: verwachte uitbetaling vindt naar verwachting nu plaats rond 1 september (vakantieperiode zorgt voor weer een extra maand vertraging). De heer Germs zou zeurende investeerders best al willen uitbetalen maar GvE kan daar niet aan meewerken omdat die dat administratief niet kan organiseren.
pi_153476594
Dat Lendico is écht een rommeltje: aan de rij missers kan worden toegevoegd dat alle aanvragers nu een BKR-score van 987 hebben.
pi_153477009
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:27 schreef Camogli het volgende:
Dat Lendico is écht een rommeltje: aan de rij missers kan worden toegevoegd dat alle aanvragers nu een BKR-score van 987 hebben.
Wat zie ik nu op Lendico?? Eerst moesten we een bruiloft financieren en nu iemand die voor de bruiloft teveel heeft uitgegeven. Moet niet gekker worden
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:48:01 #194
332574 µ
alt-m
pi_153477019
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef maxvdh het volgende:

[..]

Iemand?
DM je mailadres, dan kijk ik ff ;)
జ్ఞ‌ా
pi_153481074
Ik vind die projectjes op Lendico juist wel leuk, is weer eens wat anders :) Zijn hier mensen met negatieve ervaringen/defaults op Lendico?

Die nieuwe GVE laat ik maar even gaan, 500k nodig, dat is een zeer hoog maandbedrag om terug te betalen. Die hamburgers die ik voorbij zag komen vandaag kwamen me inderdaad al bekend voor, beetje shoppen bij de partijen, niet echt netjes. Waarom niet het meerdere ook via dezelfde partij ophalen?
pi_153481258
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef crowdiefunder het volgende:

Die hamburgers die ik voorbij zag komen vandaag kwamen me inderdaad al bekend voor, beetje shoppen bij de partijen, niet echt netjes. Waarom niet het meerdere ook via dezelfde partij ophalen?
Las ergens op Twitter dat eerst geprobeerd was om 185k op te halen via Zencap, daar slechts 85k opgehaald. Dus daarna op Collincrowdfund geplaatst; 100k binnen een goed uur of wat opgehaald.
Ceterum censeo Teevum et Opsteltus esse delendam
pi_153481382
Ik zie ook weer een nieuwe KOM overigens, koeriersdienst, 130k, 60 maanden a 8% . Ik laat hem maar even gaan, liever een bruiloft, auto of paard (hij is weer terug, nadat het de eerste keer niet gelukt is) financieren via lendico :)
pi_153481690
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 21:11 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik zie ook weer een nieuwe KOM overigens, koeriersdienst, 130k, 60 maanden a 8% . Ik laat hem maar even gaan, liever een bruiloft, auto of paard (hij is weer terug, nadat het de eerste keer niet gelukt is) financieren via lendico :)
:') Boodschap is duidelijk @crowdiefunder :') :') Ik begrijp heel vaak de campagnes niet op de platformen en kan dan wat kort door de bocht zijn. Als mensen dat vragen en er zijn er die dat willen financieren is er natuurlijk niet mis mee
pi_153482008
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik vind die projectjes op Lendico juist wel leuk, is weer eens wat anders :) Zijn hier mensen met negatieve ervaringen/defaults op Lendico?

ik vind Lendico zo'n knullige site (taalfouten!) met ook veel fouten in de proposities. Daar heb ik totaal geen vertrouwen in. Over defaults en hoe Lendico daar dan mee omgaat heb ik geen informatie.
pi_153482217
Wat is er mis met die degelijke Geenen op KoM? Ik snap niet goed waarom die zo slecht loopt. Ik bedoel: een starter als diMarco zit al bijna op een ton terwijl Geenen, een bedrijf met een mooie historie en toekomst volgens mij, nog geen 60.000 heeft opgehaald.
Ik begrijp dat niet zo goed. Is dat alleen te verklaren uit de grotere bekendheid van GvE ten opzichte van KoM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')